چرا بیشتر پرنسس های دیزنی مادر ندارند؟

[ad_1] چرا بیشتر پرنسس های دیزنی مادر ندارند؟ اکثر خانواده ها در دنیای دیزنی ناقص هستند. اگرچه فیلم‌های دیزنی با داستان‌های دل‌انگیز و زیبای خود بسیار مورد علاقه مخاطبان قرار می‌گیرند، اما به راحتی می‌توان متوجه شد که اکثر خانواده‌های انیمیشن های دیزنی ناقص هستند و مادر در آنها حضور ندارد. این موضوع ممکن است

کد خبر : 477277
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۰۷
چرا بیشتر پرنسس های دیزنی مادر ندارند؟

[ad_1]

چرا بیشتر پرنسس های دیزنی مادر ندارند؟

چرا بیشتر پرنسس های دیزنی مادر ندارند؟ اکثر خانواده ها در دنیای دیزنی ناقص هستند. اگرچه فیلم‌های دیزنی با داستان‌های دل‌انگیز و زیبای خود بسیار مورد علاقه مخاطبان قرار می‌گیرند، اما به راحتی می‌توان متوجه شد که اکثر خانواده‌های انیمیشن های دیزنی ناقص هستند و مادر در آنها حضور ندارد. این موضوع ممکن است شما را متعجب کرده باشد که چرا چنین شخص مهمی در محصولات دیزنی وجود ندارد! با هم در این نوشتار خواهیم دید!

داستان ها همه در مورد بزرگ شدن و مسئولیت پذیری است

مادران تاثیر زیادی در زندگی ما دارند. آنها از دوران کودکی ما را پرورش می دهند، از ما مراقبت می کنند و بزرگ‌مان می کنند و حتی در دوران بزرگسالی به ما مشاوره می دهند. و همین امر در مورد مادران در فیلم ها و کارتون ها نیز صدق می کند. اگرچه آنها نقش های مهمی در زندگی شخصیت ها بازی می کنند، اما به نوعی در فیلم های دیزنی غایب هستند.

بامبی، سیندرلا و دختر خوشگل کارتون دیو و دلبر مادر ندارند یا در ابتدای داستان او را از دست می دهند. به همین دلیل، شخصیت ها توسط پدرانشان بزرگ می شوند. اگر فکر می کنید که این فقط یک تصادف است، بد نیست بدانید که به احتمال زیاد، اینطور نیست. این شخصیت ها نیز به طور اتفاقی به موقعیت های دشوار دائمی سوق داده می شوند و دلیل هم دارد.

پاسخ منطقی را از تهیه کننده اجرایی، دان هان می شنویم. او بیان می کند که فیلم های دیزنی درباره بزرگ شدن هستند. این فیلم‌ها 80 یا 90 دقیقه هستند و درباره بزرگ شدن و روی پای خود ایستادن. آنها مربوط به آن روز از زندگی شما هستند که باید مسئولیت زندگی خودتان را بر عهده بگیرید.  

لیست شخصیت هایی که باید روی پای‌شان می ایستادند هنوز ادامه دارد. آنا و السا از فروزن، لیلو (لیلو و استیچ)، راپونزل، آرورا (زیبای خفته)، علاءالدین و یاسمین (علاءالدین)، آریل (پری دریایی کوچک)، و سفید برفی (سفید برفی و هفت کوتوله).

این تهیه‌کننده ادامه می‌دهد: «به طور خلاصه، وقتی شخصیت‌ها پدر و مادرشان را از دست می‌دهند، خیلی سریع‌تر رشد می‌کنند. مادر بامبی کشته می شود، بنابراین او باید بزرگ شود و مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرد. 

متاسفانه والت دیزنی مادرش را از دست داده بود

هان همچنین توضیح دیگری برای اینکه چرا شخصیت های دیزنی مادر ندارند به ما می دهد. در این مورد، این نظریه مربوط به خالق این آثار، والت دیزنی است. داستان مربوط به این است که دیزنی در دهه 1940 برای والدینش خانه ای خرید و بعداً مادرش را در یک تصادف غم انگیز از دست داده بود. هان بیان می‌کند که این حادثه دلخراش، ممکن است دلیلی باشد بر این که شخصیت‌های دیزنی بدون مادر هستند.

با توجه به اینکه شخصیت مادرانه به معنای ایمنی و مراقبت است، اکنون مشخص می شود که چرا شخصیت های فیلم های دیزنی به ندرت مادر دارند. آنها با نداشتن مادر در کنارشان، مجبور می‌شوند به سرعت بزرگ شوند، تصمیم بگیرند و داستان‌های خودشان را بنویسند. شاید به همین دلیل است که فیلم های دیزنی خیلی خاص هستند!

به نظر شما نقش مادر در فیلم ها چیست؟ تئوری شما در مورد اینکه چرا بیشتر پرنسس های دیزنی مادر ندارند چیست؟ آیا فکر می کنید شخصیت ها زمانی که بدون مادر بزرگ شوند، به طور متفاوتی رشد می کنند؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.