چرا بیت‌کوین از سایر رمزارزها گران‌تر است؟

نگار علی: از آنجایی که بیت کوین از پروتکل‌های نقدی همتا به همتا استفاده می‌کند، برخلاف سایر گروه‌های ارزی که توسط یک نهاد واحد مانند بانک مرکزی مدیریت می‌شوند، محبوب‌تر و قابل اعتمادتر می‌شود. فراتر از خود بیت‌کوین، فناوری آن نشان‌دهنده نوآوری است و به اعتبار بیت‌کوین در دنیای ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. بیشتر بخوانید:

کد خبر : 291309
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
چرا بیت‌کوین از سایر رمزارزها گران‌تر است؟


نگار علی: از آنجایی که بیت کوین از پروتکل‌های نقدی همتا به همتا استفاده می‌کند، برخلاف سایر گروه‌های ارزی که توسط یک نهاد واحد مانند بانک مرکزی مدیریت می‌شوند، محبوب‌تر و قابل اعتمادتر می‌شود. فراتر از خود بیت‌کوین، فناوری آن نشان‌دهنده نوآوری است و به اعتبار بیت‌کوین در دنیای ارزهای دیجیتال کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رستم قاسمی درگذشت

جزییات تازه درباره رجیستری گوشی‌های آیفون ۱۴/ بالاخره رجیستری آیفون ۱۴ حل می‌شود یا نه؟

هر ارز دیجیتالی غیر از بیت کوین به عنوان یک سکه جایگزین یا در مجموع به عنوان یک آلتکوین شناخته می شود زیرا هر مجموعه ارزی که پس از راه اندازی بیت کوین وارد بازار رمزنگاری شده است از فناوری و پایه یکسانی استفاده می کند.

چه عواملی در ارزش بیت کوین نقش دارند؟

به چند دلیل، بیت کوین با ارزش ترین دارایی رمزنگاری در بازار ارز دیجیتال است. در کنار تعدادی از عوامل دیگر، قیمت و سرمایه بازار دو عامل اساسی این امر هستند. دلایل ارزشمندتر بودن بیت کوین نسبت به سایر دارایی های دیجیتال به تفصیل در این پست توضیح داده خواهد شد. تقاضا به طور مداوم در حال رشد است و با توجه به قیمت فعلی بیت کوین و تعداد کاربران، ارزش آن افزایش خواهد یافت.

بزرگترین پایگاه کاربر را دارد

طبق آخرین برآورد، در حال حاضر حدود ۱۰ میلیون کیف پول بیت کوین فعال در سراسر جهان وجود دارد. هر سال که می گذرد، افراد بیشتری به دلیل فناوری کاربر پسند و تراکنش های امن بیت کوین، سرمایه گذاری های بیشتری در بیت کوین انجام می دهند که باعث شده است ارزش این ارز دیجیتال افزایش یابد. این پایگاه کاربری قابل توجه نه تنها اعتبار خود را افزایش می دهد، بلکه به جذب کاربران، سرمایه گذاران و بازیکنان جدید از منابع مختلف دیگر نیز کمک می کند. تقریباً همه مشاغل توسط بیت کوین تغییر کرده اند.

تاجران بیشتری بیت کوین را می پذیرند

بسیاری از شرکت‌های بزرگ صنعت تا پایان سال به سیستم‌های پرداخت بیت‌کوین روی آوردند، که نشان می‌دهد بیت‌کوین به سرعت به استفاده اصلی واقعی نزدیک می‌شود. احتمال کاهش ارزش بیت کوین به دلیل سرمایه و پایگاه کاربری عظیم آن بسیار کم است. دلیل افزایش مداوم ارزش بیت کوین در چند سال آینده این است که مقدار محدودی از این ارز وجود دارد. همانطور که از قیمت فعلی بیت کوین مشاهده می شود، با افزایش تقاضا همراه با افزایش کاربران، ارزش بیت کوین نیز افزایش می یابد. پذیرش گسترده بیت‌کوین در سال‌های آینده پیش‌بینی می‌شود، که نویدبخش قیمت آن در آینده است، بدون در نظر گرفتن امنیت استفاده از ارز دیجیتال برای تراکنش‌ها.

اولین ارز دیجیتالی که وارد بازار شد

همانطور که قبلاً گفته شد، اولین ارز دیجیتالی که وارد بازار ارزهای دیجیتال شد بیت کوین بود. زیرساخت آن را قادر می سازد تا بسیار سودمند باشد، که یکی از دلایل اصلی پایگاه کاربران عظیم آن در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال است. تنها زمانی که کاربران جدید به بلاک چین بپیوندند ارزش بیت کوین افزایش می یابد و از آنجایی که قابل تشخیص ترین است، اکثر کاربران جدید استفاده از بیت کوین را انتخاب می کنند.

زیرساختی با بالاترین کیفیت

ایده یک دفتر کل توزیع شده، که گاهی اوقات به عنوان بلاک چین شناخته می شود، به بیت کوین اعتبار می‌دهد. به دلیل ماهیت در نهایت ایمن و خصوصی آن، بسیاری از پلتفرم های معتبر دیگر از جمله اتریوم نیز ارزهای خود را بر روی این زیرساخت مشابه توسعه داده اند. این واقعیت که زیرساخت بیت کوین یک حباب است و این فناوری نمی تواند آنچه را که وعده داده است ارائه دهد، تنها ایراد آن است.

۲۲۳۲۲۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.