چرا بومرها به بیت کوین اعتماد ندارند (و چگونه آنها را متقاعد کنم که ذهن خود را باز کنند)

[ad_1] این یک سرمقاله نظری توسط Dan Weintraub، نویسنده و معلم دبیرستانی است که اولین بار در حین تدریس اقتصاد به بیت کوین علاقه مند شد. اعتماد چیز خنده داری است. به طور کلی، می‌توان این بحث را مطرح کرد که وظیفه نسل جوان این است که اساساً به ما افراد مسن‌تر بگویند که با

کد خبر : 360902
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
چرا بومرها به بیت کوین اعتماد ندارند (و چگونه آنها را متقاعد کنم که ذهن خود را باز کنند)

[ad_1]


این یک سرمقاله نظری توسط Dan Weintraub، نویسنده و معلم دبیرستانی است که اولین بار در حین تدریس اقتصاد به بیت کوین علاقه مند شد.

اعتماد چیز خنده داری است. به طور کلی، می‌توان این بحث را مطرح کرد که وظیفه نسل جوان این است که اساساً به ما افراد مسن‌تر بگویند که با بادبادک پرواز کنیم (شاید به صورت خام‌تر و البته به صورت استعاری) وقتی صحبت از ارزش‌ها، هنجارهای ما می‌شود. توصیه های ما و غیره. موسیقی چشم انداز فرهنگی مناسبی را برای مشاهده این تنش فراهم می کند.

همان آهنگ قدیمی

در هر نسل، فرم‌های موسیقی در حال ظهور و در حال تکامل توسط مجموعه قدیمی‌تر و سنتی به عنوان موسیقی بد، سر و صدا و حتی اصلاً موسیقی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. در اواخر دهه 1950، والتر کرونکیت از جاز به عنوان “صدای موسیقی” یاد کرد و سخنان او به عنوان ستایش ارائه نشد. راکابیلی دهه 1950 مطمئناً توسط بسیاری در جامعه سنتی کشور منفور بود. موسیقی Summer Of Love توسط بسیاری از والدینی که احتمالاً جاز و بی باپ را پذیرفته بودند رد شد. پانک راک‌ها بدون شک با نگاه‌های بی‌پروا و تحقیر مطلق والدین هیپی‌شان مواجه شدند و رپ همچنان موضوع تحقیر موسیقی در سراسر جهان است. نکته واضح است: سنت از نوآوری متنفر است، بیشتر به این دلیل که سنت نوآوری را درک نمی کند و با این تکرار جدید احساس خطر می کند. و با این حال، حقیقت همچنان باقی است. این همه فقط موسیقی است

اینجاست که همه چیز کمی پیچیده می شود.

نفهمیدن، دوست نداشتن، حتی رد شخصی از چیزهای جدید یک چیز است. کاملاً بی اعتبار کردن جدید، مبارزه فعالانه با جدید، تلاش برای نابود کردن جدید، چیز دیگری است. و در این تلاش برای از بین بردن و دفن کردن شکل جدید بیان، کسانی که به دنبال از بین بردن چیز جدید هستند، در استیصال نسبتاً خسته و غم انگیز خود، روایت ها و داستان های نادرستی خلق می کنند تا پایبندی خود را به روش های سنتی منطقی کنند. متأسفانه، این روایت‌ها می‌توانند آنقدر قدرتمند شوند که به توسعه نهادها و جنبش‌هایی منجر شوند که تماماً با باطل هدایت می‌شوند، توسط غیورهای خودخواه و قدرت‌طلب رهبری می‌شوند و به تمام سلاح‌های فرهنگی که سنت در اختیار دارد، مسلح می‌شوند. بی شرم و بی وجدان، این نیروها اغلب برای کشتن چیزی که تصمیم گرفته اند، در جهل نگران کننده خود، شیطانی است، دست به کار می شوند.

به همان اندازه که امیدوارم در آینده ای دور، چنین نیروهای مخرب و کاهنده ای با مکانیسم های آگاه از حقیقت مانند پروتکل بیت کوین از بین بروند، نفسم را حبس نمی کنم. اما در حال حاضر، قدرت تایید – همان چیزی که بیت کوین را تبدیل به لحظه ای انقلابی می کند – می تواند توسط جامعه بیت کوین به عنوان راهی برای پر کردن شکاف بین نسلی، عقب نشینی از روایت هایی که بچه های بزرگ و دیگران در رد بیت کوین پذیرفته اند، استفاده کند و به حرکت درآورد. منحنی پذیرش پروتکل رو به جلو

بیت کوین من به دوستان بومر

نکته من اینجاست:

نسل من (من یک جوان 61 ساله هستم) مشکلات زیادی با بیت کوین دارد. برخی از این نگرانی‌ها معتبر هستند (افراد مسن از نوسانات متنفرند)، در حالی که برخی دیگر با روایت‌ها و تعصبات کاملاً نادرست آگاه می‌شوند. و درست مانند نمونه‌های موسیقایی بالا، خلع سلاح بسیاری از این روایت‌های نادرست بسیار دشوار است. زیرا در درون این رد کردن چیزهای جدید، یک چسبیدن ناامیدانه به چیزی قابل درک، چیزی قدرت بخش، چیزی متحد کننده در انزجار خودپسندانه و حالت دفاعی متمرکز وجود دارد.

در حال حاضر، من در حال رشد هستم، بنابراین زمانی که با همتایانم درباره بیت کوین صحبت می کنم، اعتبار طبیعی بیشتری دارم. من آن هزاره‌ای نیستم که ایرپاد می‌پوشد، تشک یوگا می‌پوشد، کاملاً خود را جذب می‌کند و وسواس رشد شخصی دارد که نسل من بسیار از او متنفر است (لبخند بداخلاق). اما حتی چنین قرابتی هم من را با بیت کوین دور نمی کند. روایت‌های رد کردن داغ می‌شوند و به سرعت می‌آیند: تخریب محیط زیست، ارز وب تاریک، کازینوهای قمار که TikTok’ers را ثروتمند می‌کند و غیره.

استراتژی من در عقب نشینی از این استدلال ها به موسیقی برمی گردد:

من می گویم: «ببین، شاید حق با تو باشد. بیت کوین ممکن است انرژی بر باشد و برای محیط زیست مفید نباشد. بیت کوین ممکن است توسط کلاهبرداران و کلاهبرداران به عنوان بخشی از طرح های آنها برای ثروتمند شدن استفاده شود. بیت کوین ممکن است ارز یا یکی از ارزهای نسلی از سران رسانه های اجتماعی باشد، افرادی که شما آنها را چنین تحقیر می کنید. همه اینها ممکن است درست باشد. اما من سه چیز را مطرح می‌کنم: یکی اینکه شما استدلال‌هایی را می‌پذیرید که شنیده‌اید اما خودتان تحقیق نکرده‌اید. دو، اینکه شما دلیل نفرت و رد خود از بیت کوین را نه بر اساس شایستگی بیت کوین، بلکه بر اساس نحوه نمایش بیت کوین در جهان (دقیقاً مانند والدین ما موسیقی ما را رد کردند، زیرا با موهای بلند و ژاکت های جین آبی همراه بود) استوار می شوید. و سه، اینکه شما بیت کوین را رد می کنید زیرا آن را درک نمی کنید، این همان کاری است که همه نسل های قدیمی در مورد چیزهایی که به آنها نمی رسد انجام می دهند.

و بعد این را می گویم:

یک چیز در مورد بیت کوین وجود دارد که آن را از هر چیز دیگری در جهان متفاوت می کند و آن پویایی تأیید است. اگر می توانید، فقط برای یک ثانیه همه چیزهای دیگر را نادیده بگیرید. من کاملاً حاضرم شرط کنم که بعد از اینکه تحقیقات خود را انجام دادید و بعد از اینکه تعصبات خود را نسبت به هزاره های بدجنس به چالش کشیدید (یک لبخند مزخرف دیگر) ممکن است همچنان بیت کوین را رد کنید، اما در مورد این یک چیز به من گوش کنید، این یکی واقعا جالب است. و عنصر نسبتاً انقلابی بیت کوین: برخلاف سایر تعاملات انسانی در جهان، بیت کوین از ما نمی خواهد که اعتماد کورکورانه خود را به شخص دیگری داشته باشیم. هیچ کس مالک آن نیست یا آن را کنترل نمی کند، بنابراین از ما خواسته نمی شود به گفتار و کردار بانکداران یا مقامات دولتی یا کلاهبرداران یا هرکسی اعتماد کنیم. هیچ کس نمی تواند آن را هک کند (مدتی زمان می برد تا دلیل آن را بیاموزید)، بنابراین، حتی با وجود نوسانات آن به عنوان یک سرمایه گذاری، امن ترین شبکه تمام دوران است. و هیچ نمی‌تواند آن را از بین ببرد، زیرا نرم‌افزاری است که روی میلیون‌ها رایانه اجرا می‌شود، که همه آن‌ها تک تک تراکنش‌هایی را که انجام می‌شود تأیید می‌کنند.»

و بعد این:

ببینید، من نمی گویم که باید در بیت کوین سرمایه گذاری کنید. و خداوند می داند که در دنیایی مملو از افراد حریص و دروغگو، بیت کوین به همان اندازه که دلار یا طلا یا املاک و مستغلات یا هر چیز دیگری که آنها را ثروتمند می کند، برای استفاده توسط این افراد مناسب است. و راستش را می دانیم، هزاره ها باعث می شوند که چشمانم را هم بچرخانم. اما می دانید چه، این BS نسل من است این مزخرفات خود من است. درست مثل پدر و مادرم که سرشان را به خاطر مردگان سپاسگزار و راک پانک من تکان دادند، من هم سرم را به سمت هزاره ها تکان می دهم. اما این سختی و حماقت نباید دیدگاه من را در مورد یک فناوری و پروتکل پولی در حال ظهور بیان کند. اگر اینطور باشد، پس من مقصر همان چیزی هستم که 40 سال پیش والدین خود را به خاطر گناهکار بودنشان سرزنش کردیم. من نمی‌خواهم بخشی از نسل ضد روشنفکر دیگری باشم که چیزهایی را که نمی‌فهمد رد می‌کند، یا روایت‌های نادرست درباره چیزها را می‌پذیرد، زیرا اینها روایت‌هایی هستند که ما بیشتر در معرض آن هستیم.»

و سپس پایان من:

تنها چیزی که من می‌خواهم این است که لحظه‌ای درنگ کنید و به این فکر کنید که در آن به جای اعتماد کردن به سخنان دیگران، تأیید حقیقت به چه شکل است. برای مثال، بیت‌کوین و شبکه بیت‌کوین می‌توانستند به تمام موارد مربوط به انتخابات دزدیده شده پایان دهند، زیرا در این قلمرو تأیید، توانایی تأیید و تأیید هر تراکنش (هر رأی) بدون تردید وجود دارد. همچنین، با شبکه و پروتکل بیت‌کوین، می‌توانید با مواردی مانند سرقت هویت و کلاهبرداری از کارت اعتباری خداحافظی کنید و برای چیزهایی که نخریده‌اید هزینه مضاعف دریافت کنید. زیرا با بیت کوین هر، هر، هر تراکنش در یک شبکه کاملاً ایمن توسط ده ها هزار رایانه که نرم افزار غیرقابل هک را اجرا می کنند تأیید می شود. و مسئله این است که مثال‌های زیادی وجود دارد که چگونه تأیید می‌تواند دنیایی را که در آن زندگی می‌کنیم بسیار بهتر کند، زیرا وقتی می‌توانیم موارد را تأیید کنیم، در نهایت به کل فرآیند اعتماد می‌کنیم. بنابراین تمام چیزی که من می خواهم این است که قبل از اینکه آن را رد کنید، کمی در مورد این موضوع تحقیق کنید. شما ممکن است، با وجود خود، که به عنوان شما گرفتن بیشتر، قدردانی شما از آن تغییر می کند.»

ما در جهانی زندگی می کنیم که در آن اعتماد سازه ای است که همیشه رو به کاهش است. همانطور که در دو قطعه اول خود در این مجموعه اشاره کردم، همانطور که اعتماد همچنان در حال از بین رفتن است، ما به عنوان یک گونه در مشکل و پریشانی فزاینده ای قرار داریم. من کاملا متاسفم که چرا نسل من به بیت کوین اعتماد ندارد. اما همچنین متوجه می شوم که بی اعتمادی ما با روایت های نادرست، پیش داوری های کوچک، و پایبندی سرسختانه به چیزهایی که می فهمیم و می دانیم، ناشی می شود. چیزی که در مورد بیت کوین آن را بسیار بدیع و ظریف می کند، این است که پروتکل، به عنوان مثال، تمام نادرستی ها را از بین می برد. من احساس می‌کنم این قوی‌ترین چیز در مورد بیت‌کوین است، و من احساس می‌کنم این مسیری است برای آوردن افراد بیشتر و بیشتر به جامعه.

تقریباً همه افراد روی کره زمین، از جمله بومیان، نگران مسیری هستند که ما به عنوان یک گونه در حال حرکت هستیم. و در قلب این ترس این واقعیت است که ما دیگر نمی توانیم به چیزی اعتماد کنیم. بیت کوین این را از طریق مکانیسم تایید ناپذیر خود تغییر می دهد. با پول، دارایی، دارایی شروع می شود. کی میدونه به کجا ختم میشه

این یک پست مهمان توسط Dan Weintraub است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.