چجوری تو واتساپ بلاکش کنم که متوجه نشه؟

به گزارش هوشمند نیوز، واتساپ پر استفاده‌ترین اپلیکیشن ارتباطی است و به شما امکان می‌دهد پیام‌های نوشتاری، فایل‌های صوتی، فیلم و عکس ارسال کنید. همچنین با آخرین آپدیت این امکان وجود دارد که زمان نمایش پیام را مشخص کنید. از آنجایی که این ابزار بسیار محبوب است، گاهی اوقات دریافت پیام‌های اسپم طبیعی است؛ بنابراین اگر می‌خواهید

کد خبر : 213004
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۵۶
چجوری تو واتساپ بلاکش کنم که متوجه نشه؟



به گزارش هوشمند نیوز، واتساپ پر استفاده‌ترین اپلیکیشن ارتباطی است و به شما امکان می‌دهد پیام‌های نوشتاری، فایل‌های صوتی، فیلم و عکس ارسال کنید. همچنین با آخرین آپدیت این امکان وجود دارد که زمان نمایش پیام را مشخص کنید.

از آنجایی که این ابزار بسیار محبوب است، گاهی اوقات دریافت پیام‌های اسپم طبیعی است؛ بنابراین اگر می‌خواهید بدانید چگونه یک مخاطب ناخواسته را در واتساپ مسدود کنید، با ما همراه باشید.

این برنامه برای چت با مخاطبان بسیار مورد استفاده است و حتی مشاغل از آن به عنوان خدمات مشتری یا برای فروش استفاده می‌کنند. از این رو، دریافت پیام از افراد غریبه که محصولات و خدماتی را از طریق برنامه ارائه می‌دهند، رایج شده است. از این نظر، هر کسی که شماره شما را داشته باشد می‌تواند از طریق واتساپ با شما تماس بگیرد و این در برخی موارد بسیار آزاردهنده و استرس زا است، زیرا هیچکس دوست ندارد در طول روز چندین پیام درباره چیز‌هایی که به آن علاقه ندارد دریافت کند.

علاوه بر این، همه ما یک آشنا داریم که مدام پیام‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که فقط حافظه تلفن همراه را پر می‌کند. این را بدانید که می‌توان از ارسال پیام یک شماره به شما جلوگیری کرد! و در مواردی که نمی‎خواهید او متوجه این اتفاق شود، جای نگرانی نیست، چون کاربر مسدود شده نمی‌داند که این اتفاق افتاده است.

با استفاده از سیستم اندروید

اولین قدم این است که واتساپ را باز کنید و به “منو” در سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه بروید. سپس روی «تنظیمات» و سپس «حساب» و سپس «حریم خصوصی» کلیک کنید.

“مخاطبین مسدود شده” را جستجو کرده و انتخاب می‌کنید. پس از آن، برنامه لیستی از تمام شماره‌هایی را که برای ارسال پیام به شما مسدود کرده اید باز می‌کند و در گوشه بالای صفحه می‌توانید بر روی “افزودن” کلیک کنید تا یک مخاطب جدید برای شماره‌های مسدود شده انتخاب کنید.

با استفاده از سیستم IOS

برنامه را باز کنید و روی چرخ دنده (تنظیمات) در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. سپس «حساب» و سپس «حریم خصوصی» و «مسدود شده» را انتخاب کنید. با این کار صفحه‌ای با مخاطبین شما که مسدود شده اند باز می‌شود و با کلیک روی افزودن جدید می‌توان شماره‌های جدیدی اضافه کرد.

با استفاده از ویندوز فون

هنگامی که WhatsApp را باز می‌کنید، روی سه نقطه در گوشه صفحه ضربه بزنید، سپس به تنظیمات بروید و روی “Contacts” و سپس “Blocked Contacts” ضربه بزنید. این صفحه لیست شماره‌های مسدود شده را باز می‌کند. در آنجا می‌توانید با انتخاب دکمه + در گوشه صفحه، مخاطبین جدیدی را که می‌خواهید مسدود کنید اضافه کنید.

منبع:
باشگاه خبرنگاران جوان



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.