چالش بَر سرِ صدای فرهاد/ ادامه بلاتکلیفی پروژه پُر حاشیه «فرزند صبح»

غلامعلی اصغریان مدیرعامل مؤسسه «عروج فیلم» درباره سرانجام نسخه نهایی شده فیلم «فرزند صبح» به کارگردانی بهروز افخمی که دو سال پیش و پس از تدوین مجدد توسط این کارگردان آماده عرضه شده اما هنوز به نمایش عمومی درنیامده است، گفت: همه چیز هنوز به همان حالت قبل است و تصمیم تازه‌ای درباره این فیلم

کد خبر : 62797
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
چالش بَر سرِ صدای فرهاد/ ادامه بلاتکلیفی پروژه پُر حاشیه «فرزند صبح»



غلامعلی اصغریان مدیرعامل مؤسسه «عروج فیلم» درباره سرانجام نسخه نهایی شده فیلم «فرزند صبح» به کارگردانی بهروز افخمی که دو سال پیش و پس از تدوین مجدد توسط این کارگردان آماده عرضه شده اما هنوز به نمایش عمومی درنیامده است، گفت: همه چیز هنوز به همان حالت قبل است و تصمیم تازه‌ای درباره این فیلم گرفته نشده، هرچند کارگردان معتقد است نسخه فعلی، نسخه نهایی است و حاضر است پای آن را امضا کند اما بعد از آماده‌سازی فیلم، اتفاق دیگری هنوز برای آن نیفتاده است.

وی در توضیح دلایل توقف عرضه عمومی این فیلم سینمایی گفت: بحث موسیقی این فیلم با خانواده مرحوم فرهاد مهراد هنوز حل نشده، در عین حال فاصله میان نظر تهیه‌کننده فیلم و کارگردان در این زمینه هم حل نشده، کارگردان مصر است که همین نسخه، نسخه نهایی است و تهیه‌کننده تأکید دارد که باید مشکل حقوقی موسیقی فیلم حل شود. به همین دلیل اختلاف‌نظر فعلاً فیلم متوقف مانده است.

اصغریان درباره آخرین وضعیت پیگیری حقوقی خانواده فرهاد مهراد در زمینه موسیقی «فرزند صبح» هم تأکید کرد: پیگیری در این زمینه برعهده آقای افخمی است اما این پیگیری متوقف مانده کمااینکه کارهای آقای افخمی از همین جنس است یعنی تا جایی پیش می‌رود و از جایی به بعد متوقف می‌ماند. امیدواریم در آینده نزدیک تصمیم روشنی هم در این زمینه گرفته شود.

این مقام مسئول در «عروج فیلم» درباره پیگیری این مؤسسه در این زمینه هم تأکید کرد: پیگیر هستیم و دعا کنید به زودی مشکلات این فیلم نیز رفع شود.

وی درباره دیگر تولیدات مؤسسه «عروج فیلم» هم گفت: در حال حاضر مشغول ساخت یک مستند درباره یکی از فرزندان حضرت امام (ره) هستیم که کارگردان آن مصطفی رزاق کریمی است و این روزها در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد. اگر جزئیات این پروژه به نتیجه قطعی برسد، درباره آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

اصغریان در پایان درباره سرانجام مستند «بانو قدس ایران» از دیگر محصولات این مؤسسه هم گفت: این مستند آماده اکران و تنها شرایط کرونایی عرضه آن را به تأخیر انداخته است. آن فیلم هیچ مشکلی برای عرضه ندارد. مسئولان مرکز گسترش سینمایی مستند و تجربی هم پیگیر هستند تا پس از اتمام شرایط کرونایی آن را عرضه کنند. گزینه اکران آنلاین این مستند هم در دست بررسی است و اگر شرایط اکران عمومی مهیا نشود حتماً از این فضا استفاده خواهیم کرد.

۵۸۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.