چالش‌های راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر – قطر

ایسنا/بوشهر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این اداره کل تلاش کرده با همکاری بخش خصوصی، یک فروند کشتی مسافر و بار (رورو پسنجر) که قابلیت جابجایی ۱۵۰۰ مسافر و همچنین هشتاد کانتینر در برای راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر – قطر وارد کند. به گزارش ایسنا و به نقل از این اداره کل،

کد خبر : 55121
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۲۳
چالش‌های راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر – قطر



ایسنا/بوشهر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این اداره کل تلاش کرده با همکاری بخش خصوصی، یک فروند کشتی مسافر و بار (رورو پسنجر) که قابلیت جابجایی ۱۵۰۰ مسافر و همچنین هشتاد کانتینر در برای راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر – قطر وارد کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از این اداره کل، سیاوش ارجمندزاده تصریح کرد: تمامی اقدامات لازم در جهت فعالیت این کشتی در بندر بوشهر صورت گرفته اما متاسفانه این مهم تاکنون به دلیل موافقت نشدن با اعطای سوخت یارانه ای به شناور، محقق نشده است. در این خصوص رایزنی های بسیاری صورت گرفته ولی تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

وی افزود: یکی از اقدامات برای توسعه گردشگری و مسافری در استان، بازسازی پایانه مسافری بندر بوشهر است که با طراحی ها و اقداماتی که در حال انجام است هم از جهت ترمینال و هم از جهت اسکله به زودی به یک پایانه مدرن و بزرگ تبدیل خواهد شد که بتواند پذیرای کشتی های مسافری و کروز باشد.

وی در خصوص توسعه گردشگری دریایی در دیگر بنادر استان بوشهر اظهار کرد: در بنادر کنگان، دیلم و گناوه نیز در حال ایجاد اسکله های مسافری گردشگری هستیم که نهایتا تا سه ماه اینده آماده بهره برداری هستند و مطالعات احداث اسکله شناور گردشگری برای بندر دیر نیز در حال اتمام است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از عزم جدی این اداره کل در تحقق توسعه گردشگری دریایی در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: توسعه صنعت گردشگری دریایی یکی از اولویت های این اداره کل است زیرا استان بوشهر با توجه به بیشترین طول مرز دریایی و همجواری با دریایی نیلگون خلیج فارس از مزیت ها و فرصتهای قابل توجهی برای رونق صنعت گردشگری دریایی برخوردار است که امید می رود با مساعدت هر چه بیشتر مسئولان استانی این مهم  به نحو احسن تحقق یابد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.