چالش‌های مقیاس‌پذیری بحث‌های شدیدی را با سرریز ممپول به راه می‌اندازند – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] این هفته، جامعه بیت‌کوین با بحث‌هایی درباره چالش‌های مقیاس‌پذیری شبکه سر و صدا کرده است. از آنجایی که کارمزدهای انتقال بلاک چین همچنان در حال افزایش است، تعداد تراکنش های معوقه مانده در این مجموعه به میزان بی سابقه ای رسیده است. علاقه مندان به کریپتو دیدگاه های مختلف خود را در مورد این

کد خبر : 357329
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
چالش‌های مقیاس‌پذیری بحث‌های شدیدی را با سرریز ممپول به راه می‌اندازند – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

این هفته، جامعه بیت‌کوین با بحث‌هایی درباره چالش‌های مقیاس‌پذیری شبکه سر و صدا کرده است. از آنجایی که کارمزدهای انتقال بلاک چین همچنان در حال افزایش است، تعداد تراکنش های معوقه مانده در این مجموعه به میزان بی سابقه ای رسیده است. علاقه مندان به کریپتو دیدگاه های مختلف خود را در مورد این موضوع به اشتراک گذاشته اند که منجر به انبوهی از برداشت ها در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی شده است.

چالش‌های مقیاس‌پذیری بیت‌کوین، جرقه‌های مناقشه و دیدگاه‌های گوناگون را برانگیخت

افزایش اخیر در استفاده از توکن Ordinals و BRC20 منجر به افزایش قابل توجهی در فعالیت Onchain شده است و باعث سرریز شدن ممپول با بیش از 400000 تراکنش شده است. در حال حاضر، 194 بلوک باید استخراج شود تا بلاک‌لاگ پاک شود، که به طور متوسط ​​هر بلوک، بیش از 24 ساعت طول می‌کشد. در نتیجه، مردم طیف گسترده‌ای از نظرات را در مورد این موضوع به اشتراک می‌گذارند، برخی از هزینه‌های بالاتر و افزایش فعالیت‌های زنجیره‌ای لذت می‌برند، در حالی که برخی دیگر گمان می‌کنند که بلاک چین مورد حمله قرار گرفته است. در همین حال، برخی معتقدند که طرح به اصطلاح مهاجم ناپایدار است و در نهایت از بین خواهد رفت.

“[The] mempool با پرداخت های گرد و غبار (546sat) اسپم شده است تا کارمزدها را بالا ببرد و تراکنش های عادی را مسدود کند. حدس زد. «اگر دولتی پشت این قضیه باشد چه؟ یا خود ساتوشی؟ فرد پرسید. برخی از افراد این عقیده را داشتند که هزینه های بالا برای جلوگیری از ارسال هرزنامه ها به کار می رود. فرد دیگری می گوید: «هزینه های بالای زنجیره ای شبکه ای است که از خود محافظت می کند – تضمین می کند که ارسال هرزنامه / حمله گران است. توییت کرد. از این منظر، هزینه های بالا چیز بسیار خوبی است. ممپول موجودی زنده، تنفسی و پویا است. با تمام شدن وجوه ارسال‌کننده هرزنامه، هزینه‌ها در نهایت دوباره کاهش می‌یابد.”

افزایش اخیر در هزینه های شبکه باعث شده است که بسیاری از جامعه بیت کوین احساس ناامیدی کنند. آنیتا پوش، مربی بیت‌کوین، در رسانه‌های اجتماعی نگرانی‌های خود را درباره تأثیر این هزینه‌ها بر ورود کاربران جدید بیان کرد. «آیا کسی می‌تواند توضیح دهد که چگونه می‌خواهم افراد را با این هزینه‌ها سوار کنم؟» Posch پرسید. نمی توان از onchain استفاده کرد، نمی توان کانال ها را باز کرد. لایتنینگ نگهبانی را به تنها گزینه تبدیل می کند. و همه اینها به این دلیل است که برخی از مردم فکر می کنند “شکستن بیت کوین” سرگرم کننده است. چرا از Liquid یا RSK استفاده نمی کنید؟ پوش اصرار دارد که افرادی که در بلاک چین بیت کوین ضرب می کنند، «ممتاز» هستند. پوش، “افرادی که ضرب می کنند، کاربران ممتاز هستند.” اضافه. «کسانی که واقعاً به بیت کوین به عنوان قایق نجات نیاز دارند، نمی توانند این هزینه ها را بپردازند.»

با این حال، همه با دیدگاه Posch موافق نیستند. مایک در فضا، بنیانگذار بیت کوین استمز گفت این یک “گرفتن وحشتناک” بود. او نوشت: «هیچ کس به دنبال شکستن بیت کوین نیست، ما فقط از آن استفاده می کنیم و برای امتیاز انجام این کار هزینه می پردازیم. این همان چیزی است که پذیرش، ناگزیر به نظر می رسد: هزینه های بالا. این سیستم همانطور که طراحی شده است کار می کند. مردم همچنین از شبکه لایتنینگ (LN) انتقاد کرده اند زیرا هزینه های پویا باز کردن کانال ها را دشوار کرده است. Eric Voskuil “مشکلاتی که با LN رخ می دهد از ابتدا شناخته شده بود.” توییت کرد. وسکویل افزود:

من این بحث را از Scaling Hong Kong به یاد دارم. مردم به این باور رسیده اند که هزینه های زنجیره ای واقعاً بر LN تأثیر نمی گذارد و LN واقعاً هزینه های زنجیره ای را افزایش نمی دهد.

بحث های سانسور راه خود را به بحث پیدا می کند

روند اخیر Ordinal جنجال هایی را در جامعه بیت کوین به راه انداخته است، به طوری که برخی از افراد با Udi Wertheimer، یکی از مبتکران این روند، مخالفت کردند. در واقع، یکی از کاربران توییتر، Btcbello، تا آنجا پیش رفت که خواستار ممنوعیت Wertheimer از کنفرانس آینده بیت کوین 2023 در میامی شد. “عزیز [Bitcoin Magazine]، [David F Bailey]، باید Udi Wertheimer را از شرکت در آن انصراف دهید [The Bitcoin Conference] بلافاصله،” حساب توییتر Btcbello نوشت. او فکر می‌کند برای بیت‌کوین مهم‌تر از ساتوشی ناکاموتو است، لول. علاوه بر این، Btcbello از مردم خواست که در صورت موافقت، بازتوییت کنند و 113 نفر این پست را دوباره توییت کردند.

در همین حال، توسعه‌دهندگان بیت‌کوین درباره مسائل مقیاس‌پذیری شبکه بحث می‌کنند و برخی ایده سانسور در سطح گره را پیشنهاد می‌کنند. یک جایگزین، اعمال این «سانسور» در سطح گره و معرفی یک گزینه زمان اجرا برای هرس فوری تمام تراکنش‌های غیر استاندارد Taproot است. یکی از برنامه نویسان نوشت. بسیاری از مردم صرفاً به بحث های داغ اهمیت نمی دهند زیرا اصرار دارند که مردم سال ها در مورد این مسائل هشدار داده اند.

“ترک کردن. Mempool بیت کوین در نهایت مورد استفاده قرار می گیرد و ماکسی ها آن را به عنوان یک حمله DoS در شبکه قاب می کنند.» کاربر توییتر Foobar. گفت. «آنها واقعاً حتی ابتدایی ترین سناریوها را در نظر نگرفته اند، مانند «بیت کوین محبوب می شود و مردم مایلند برای استفاده از آن پول بپردازند». توییت کرد: «LN قیمت گذاری شد؟ یکی به #کلیک بگوید. پدران نیوجرسی به اندازه کافی از طریق LN به چشم انداز خود پول نمی دهند؟ (“اکنون کار می کند.” LOL!) آیا منتظر هستید که شلواری با لباس همسرتان فیات را به خانه بیاورد؟ کلیک‌ها از دسترس خارج شده‌اند… بدون پیاده‌روی، صحبت کنید. چیزهای خیابانی.»

تاکنون هیچ راه حل روشنی در چشم نیست. توسعه‌دهنده‌ای که در مورد امکان سانسور در سطح گره نوشت، این سوال را مطرح کرد که آیا اگر حجم در هفته‌های آینده کاهش پیدا نکند، آیا باید اقدامی انجام شود؟ با وجود عدم قطعیت، بسیاری از مردم بر این باورند که این مسائل در نهایت فروکش خواهد کرد. یک نفر: «احتمالاً جنون نسبت به Ordinals فروکش خواهد کرد». اظهار داشت. همه باید یک نفس عمیق بکشند، بیت کوین خوب خواهد شد. یا فروکش می کند، یا ما تطبیق + رشد + راه حل ایجاد می کنیم گفت.

برچسب ها در این داستان

بک لاگ، بیت کوین، بحث، کریپتوکارنسی، کارمزدهای بالا، شبکه لایتنینگ، ممپول، فعالیت Onchain، چالش های مقیاس بندی، رسانه های اجتماعی، تراکنش ها، هزینه های انتقال

نظر شما در مورد چالش های جاری مقیاس بیت کوین و بحث های داغ پیرامون آنها چیست؟ دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید و به گفتگوی زیر بپیوندید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.