چارلز ننر، تحلیلگر مالی درباره پایان دلار آمریکا و عواقب آن هشدار می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] چارلز ننر، تحلیلگر مالی که بیش از یک دهه به عنوان رئیس زمان بندی بازار برای گلدمن ساکس فعالیت می کرد، در مورد پایان هژمونی دلار و پیامدهای آن برای ایالات متحده هشدار داده است. دلار را به عنوان یک ارز ذخیره پایان دهید، و این می تواند باعث پرواز به سمت امن شود.

کد خبر : 349333
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
چارلز ننر، تحلیلگر مالی درباره پایان دلار آمریکا و عواقب آن هشدار می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

چارلز ننر، تحلیلگر مالی که بیش از یک دهه به عنوان رئیس زمان بندی بازار برای گلدمن ساکس فعالیت می کرد، در مورد پایان هژمونی دلار و پیامدهای آن برای ایالات متحده هشدار داده است. دلار را به عنوان یک ارز ذخیره پایان دهید، و این می تواند باعث پرواز به سمت امن شود.

چارلز ننر پایان هژمونی دلار را پیش بینی کرد

دلار آمریکا به عنوان یک ارز ذخیره تضعیف خواهد شد. این چیزی است که چارلز ننر، تحلیلگر چرخه های مالی، برای آینده پیش بینی کرده است. ننر که پیش از این پیش‌بینی می‌کرد که دلار بقا خواهد داشت، اخیراً نظر خود را تغییر داد و اظهار داشت که کاهش دلار آمریکا از قبل آغاز شده است.

ننر در مصاحبه اخیر با USA Watchdog اظهار داشت:

من گفتم دلار قرار است دوام بیاورد، اما نه دیگر، نه دیگر. واقعاً دچار مشکل است. در واقع هیچ دلیلی برای دلار بودن وجود ندارد.

این تحلیلگر مالی تخمین می زند که شکست اخیر بلوک بریکس متشکل از برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی، با کمک عربستان سعودی، نقش ویژه ای در این روند ایفا خواهد کرد و هژمونی دلار را به عنوان ذخیره جهانی به ارمغان خواهد آورد. ارز کاهش یافت

ننر معتقد است که در اواسط چرخه، به دلیل ضعف دلار که به نفع صادرات است، اقتصاد می تواند جهشی را تجربه کند. او توضیح داد:

اقتصاد واقعاً آسیب می بیند. اگر دلار واقعاً پایین بیاید، می‌توانیم یک جهش کوچک در اقتصاد داشته باشیم زیرا برای صادرات خوب است. این فقط یک جهش احمقانه برای مردم است. دراز مدت، تازه تمام شده است.

عواقب ناخواسته

ننر توضیح می‌دهد که سقوط دلار یک سری عواقب برای ایالات متحده خواهد داشت، از جمله اینکه کشورهای دیگر برای خلاص شدن از شر خزانه‌های آمریکا تلاش می‌کنند و به سمت امنیت در دارایی‌های دیگر، از جمله نقره و طلا می‌روند.

دلار بدی خواهیم داشت. این معمولاً به این معنی است که مردم اوراق بهادار خود را رها می کنند. اگر چین و روسیه اوراق قرضه آمریکا را تخلیه می کنند، با مشکل مواجه خواهید شد. من بسیار نگران هستم زیرا ممکن است فرار برای ایمنی وجود داشته باشد.

چین یکی از بزرگترین دارندگان اوراق خزانه ایالات متحده است، با 867 میلیارد دلار اوراق قرضه ایالات متحده که کمی بیش از 10 درصد از کل بدهی ایالات متحده را تشکیل می دهد، درست پس از ژاپن.

تحلیلگران دیگر نیز اخیراً سقوط دلار آمریکا را پیش بینی کرده اند. جفری تاکر اخیراً گفته است که دلار آمریکا در نقطه عطفی است و دیگر ارز پادشاه نخواهد بود. به همین ترتیب، نوریل روبینی بیان کرده است که اقتصاد جهانی به یک سیستم دوقطبی تغییر خواهد کرد و از یوان چین به عنوان جایگزینی برای دلار آمریکا استفاده خواهد کرد.

نظر شما در مورد پیش بینی های چارلز ننر چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.