پی پال خدمات رمزنگاری را به 60 میلیون کاربر Venmo ارتقا می دهد و امکان انتقال به کیف پول ها و صرافی های خارجی را می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از اینکه غول فناوری مالی آمریکایی پی پال در سال گذشته پرداخت های رمزنگاری شده را آغاز کرد، این شرکت اکنون خدمات انتقال ارز دیجیتال را به کاربران Venmo معرفی می کند. این شرکت توضیح داد که مشتریان Venmo می‌توانند وجوه خود را به یک حساب پی پال موجود، یک کیف پول خارجی

کد خبر : 352983
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
پی پال خدمات رمزنگاری را به 60 میلیون کاربر Venmo ارتقا می دهد و امکان انتقال به کیف پول ها و صرافی های خارجی را می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از اینکه غول فناوری مالی آمریکایی پی پال در سال گذشته پرداخت های رمزنگاری شده را آغاز کرد، این شرکت اکنون خدمات انتقال ارز دیجیتال را به کاربران Venmo معرفی می کند. این شرکت توضیح داد که مشتریان Venmo می‌توانند وجوه خود را به یک حساب پی پال موجود، یک کیف پول خارجی یا یک پلتفرم مبادلات رمزنگاری ارسال کنند.

مشتریان Venmo اکنون می توانند ارزهای دیجیتال را به کاربران پی پال، حساب های خارجی و صرافی ها انتقال دهند.

در 28 آوریل، شرکت خدمات پرداخت پی پال اعلام کرد که 60 میلیون مشتری ونمو اکنون می توانند از انتقال ارز دیجیتال لذت ببرند. این عرضه پس از راه اندازی انتقال ارز دیجیتال پی پال در تابستان گذشته و پس از معرفی اولیه محصول بدون امکان انتقال به حساب های خارجی صورت می گیرد. به طور مشابه، تا به حال، Venmo فقط به مشتریان خود اجازه خرید، نگهداری و فروش را پس از یکپارچه سازی رمزارز در سال 2021 می داد.

Paypal در روز جمعه گفت: «انتقالات رمزنگاری در هفته‌های آینده از ماه می 2023 برای مشتریان Venmo اجرا خواهد شد.

در تلاشی برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر در مورد رفتار مشتریان خود، پی پال نظرسنجی از مشتریان Venmo انجام داد. این یافته ها نشان داد که تعداد قابل توجهی از افراد در حال حاضر برای مدیریت بهتر ارز دیجیتال خود به Venmo هجوم آورده اند. بیش از نیمی از مشتریان رمزارز Venmo انتخاب کردند تا از خدمات رمزنگاری این شرکت استفاده کنند. 74 درصد از مشتریان رمزارز Venmo ترجیح دادند سرمایه گذاری خود را در حساب های Venmo خود رها کنند.

در سه ماهه اول سال 2023، تقریبا 50 درصد از مشتریان ونمو که از قبل دارای موجودی ارزهای دیجیتال بودند، با به دست آوردن دارایی های دیجیتالی اضافی از طریق ونمو، پرتفوی خود را گسترش دادند. پی پال دستورالعمل هایی را صادر کرد که جزئیات فرآیند انتقال رمزارز را به همراه یک پست وبلاگ در مورد این موضوع بیان می کند.

این شرکت تاکید کرد که نقل و انتقالات رمزنگاری قابل بازگرداندن یا معکوس نیست و از مشتریان خواست تا با بررسی دقیق آدرس مقصد، جزئیات گیرنده را تأیید کنند. علاوه بر این، دارندگان کارت Venmo می‌توانند از مشوق‌هایی استفاده کنند که بازگشت نقدی را به شکل دارایی‌های کریپتو ارائه می‌کنند و هشدارهای قیمت در مورد نوسانات ارزش کریپتو را دریافت می‌کنند.

برچسب ها در این داستان

کریپتو، ارز دیجیتال، دارایی های دیجیتال، مبادلات، کیف پول های خارجی، فین تک، مشوق ها، سرمایه گذاری ها، پرداخت ها، پی پال، نقل و انتقالات، ونمو

نظر شما در مورد اقدام پی پال برای ارائه خدمات انتقال ارز دیجیتال به کاربران Venmo چیست؟ آیا معتقدید که این امر سرمایه گذاری افراد بیشتری را در دارایی های دیجیتال آسان تر می کند؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.