پیگیری باشگاه پرسپولیس برای رفع محرومیت گل‌محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه پرسپولیس با استناد به مفاد آیین‌نامه انضباطی فوتبال ایران و مستندات قانونی، لایحه خود در اعتراض به رای صادره از سوی کمیته ‌انضباطی فدراسیون فوتبال در ارتباط با محرومیت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و استیناف‌خواهی نسبت به آن را جهت بررسی در کمیته استیناف، تقدیم فدراسیون فوتبال ایران کرد. در

کد خبر : 79668
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
پیگیری باشگاه پرسپولیس برای رفع محرومیت گل‌محمدی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه پرسپولیس با استناد به مفاد آیین‌نامه انضباطی فوتبال ایران و مستندات قانونی، لایحه خود در اعتراض به رای صادره از سوی کمیته ‌انضباطی فدراسیون فوتبال در ارتباط با محرومیت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و استیناف‌خواهی نسبت به آن را جهت بررسی در کمیته استیناف، تقدیم فدراسیون فوتبال ایران کرد.

در این لایحه همچنین از کمیته استیناف خواسته شد با توجه به نزدیک بودن بازی بعدی پرسپولیس و غیر قابل بازگشت بودن رای در صورت اجرای محرومیت سرمربی تیم، در این مقطع حساس از رقابت‌ها، با صدور دستور موقت برای توقف اجرا تا زمان رسیدگی، موافقت کنند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با توجه به این که موارد استناد برای صدور حکم، اتفاق نیفتاده است و یحیی گل‌محمدی شامل آن نمی‌شود، درباره این رای، بازنگری مقتضی صورت بگیرد.

ایمان حسین‌پور شرف‌شاد، در این ارتباط به رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در لایحه‌ای که تنظیم شده، اعتراض خود را بر اساس مفاد آیین‌نامه مقررات انضباطی فوتبال ایران ارائه کردیم. تشخیص این که نتیجه رای چه خواهد شد در صلاحیت کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران است. در لایحه به چند مورد اشاره داشتیم و هواداران باید بدانند همچنان موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم. تاکید مدیرعامل باشگاه نیز همیشه بر همین مساله است.

وی افزود: حسب متن آیین‌نامه انضباطی، در ماده ۵۵ به صراحت آمده «برای شخص دریافت کننده کارت قرمز، علاوه بر یک مسابقه محرومیت که متحمل آن می‌شود مجازات دیگری در نظر گرفته خواهد شد». یحیی گل‌محمدی هم در صحنه مورد نظر از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرده بودند.

حسین‌پور شرفشاد در نهایت تصریح کرد: همچنین با توجه به این که فاصله بازی‌ها بسیار کم است و بازی بعدی را پیش‌رو داریم، از کمیته استیناف خواسته شده در صورتی که بررسی لوایح و صدور رای، زمان‌بر است، با صدور دستور موقت، برای تعویق اجرای حکم تا زمان رسیدگی و صدور رای نهایی موافقت کنند.

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.