پیکان به دنبال قرارداد همکاری با باشگاه‌های اروپایی

[ad_1] امیر عطابخش مدیرعامل پیکان به مناسبت آغاز سال نو پیامی ویدئویی را منتشر کرد. او در صحبت هایش به موضوعات مهمی پرداخته که در برنامه های باشگاه پیکان گنجانده شده است.عطابخش ضمن تبریک سال نو گفت: سلام بر مردم شریف ایران، ورزشکاران، ورزش دوستان، خانواده بزرگ ایران خوردو و ورزشکارانی که در سال ۱۴۰۰

کد خبر : 182156
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
پیکان به دنبال قرارداد همکاری با باشگاه‌های اروپایی

[ad_1]

امیر عطابخش مدیرعامل پیکان به مناسبت آغاز سال نو پیامی ویدئویی را منتشر کرد. او در صحبت هایش به موضوعات مهمی پرداخته که در برنامه های باشگاه پیکان گنجانده شده است.
عطابخش ضمن تبریک سال نو گفت: سلام بر مردم شریف ایران، ورزشکاران، ورزش دوستان، خانواده بزرگ ایران خوردو و ورزشکارانی که در سال ۱۴۰۰ زحمات بسیار زیادی برای مجموعه ورزشی ایران خودرو متقبل شده‌اند؛ امیدوارم تلاش شما ورزشکاران را ارج بنهیم.
او ادامه داد: در سال‌های اخیر ویروس کرونا شدیدترین محدودیت‌ها را در جامعه ورزش پدید آورد و امیدوارم در سال ۱۴۰۱ با برداشته شدن این محدودیت‌ها ورزش جانی دوباره بگیرد و شاهد حضور طرفداران و هواداران ورزشی در میادین باشیم.مجموعه ایران خودرو امیدوار است در سال جدید با هواداران خود موفقیت‌هایش را جشن بگیرد.
مدیرعامل پیکان همچنین گفت: چشم انداز باشگاه در سال ۱۴۰۱ ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه ورزش همگانی و کارگری است. ورزش کارگری ایران خودرو همیشه شاهد افتخارات زیادی بوده است و امیدواریم در این سال آن افتخارات ماندنی تکرار شود. سرلوحه باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان در سال جدید ایجاد زیرساخت مناسب برای پرورش استعدادهای ورزشی است و برای رسیدن به این مهم باید اماکن ورزشی حالت بهتری داشته باشد.
عطابخش با اشاره به گسترش همکاری های پیکان تاکید کرد: ایجاد آکادمی‌های فعال و مرتبط با باشگاه‌های بزرگ جهان در رشته‌های مختلف نظیر فوتبال و والیبال از برنامه‌های ماست و امیدواریم با همکاری‌های خواهر خواندگی یا عقد همکاری‌های مشترک با باشگاه‌های بزرگ دنیا در رشته‌های مختلف بتوانیم محصولات آکادمی بهتری را به جامعه ورزشی ایران ارائه دهیم.
وی در پایان افزود: ضمن تقدیر از تمام کسانی که دلسوزانه در سال گذشته یاری گر ما بوده‌اند، فرا رسیدن نوروز باستانی را به خانواده بزرگ صنعتی ایران خودرو، مربیان و ورزشکاران همراه و قهرمانمان تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال برای تک تک این عزیزان سلامتی و بهروزی خواستارم.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.