پیش نمایش: FOMC به احتمال زیاد نرخ ها را 75bps افزایش می دهد. به دنبال سرنخ هایی در مورد حرکت های دسامبر

[ad_1] انتظار می رود که فدرال رزرو محدوده وجوه هدف فدرال رزرو خود را 75 واحد در ثانیه افزایش دهد و به 3.75-4٪ برساند، با تمرکز قاطع بر راهنمایی و فشار پاول، زیرا FOMC به نظر می رسد با نزدیک شدن به نرخ پایانی، سرعت انقباض را کاهش دهد. منطقه 4.5-5٪. این امر علیرغم عدم

کد خبر : 275589
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
پیش نمایش: FOMC به احتمال زیاد نرخ ها را 75bps افزایش می دهد.  به دنبال سرنخ هایی در مورد حرکت های دسامبر

[ad_1]

انتظار می رود که فدرال رزرو محدوده وجوه هدف فدرال رزرو خود را 75 واحد در ثانیه افزایش دهد و به 3.75-4٪ برساند، با تمرکز قاطع بر راهنمایی و فشار پاول، زیرا FOMC به نظر می رسد با نزدیک شدن به نرخ پایانی، سرعت انقباض را کاهش دهد. منطقه 4.5-5٪. این امر علیرغم عدم پیشرفت در کاهش تورم، با افزایش نگرانی ها در مورد خطر افزایش بیش از حد در افزایش نرخ ها، اتفاق می افتد. پاول می‌تواند از این جلسه برای نشان دادن نرخ پایانی بالاتر – از SEPهای جدیدی در این جلسه – نسبت به آنچه که در سپتامبر «نقطه‌دار» اشاره می‌کرد، استفاده کند، پاول می‌تواند از این جلسه برای نشان دادن نرخ پایانی بالاتر استفاده کند. [4.6%]، در حالی که همچنان به پیام های “بالاتر برای طولانی تر” تکیه می کنید. اگر چه خطرات ناخوشایند شامل سیگنال دهی پاول 50bps در دسامبر در حالی که ناتوانی در هدایت نرخ ترمینال بالاتر است. تمرکز بیش از حد بر ثبات مالی نیز خطر تغییر انتظارات به سمت توقف فدرال رزرو را به همراه دارد.

داده های سرسخت:

ابهام کمی وجود دارد که فدرال رزرو در روز چهارشنبه با 75 واحد در ثانیه افزایش به 3.75-4 درصد خواهد رسید، زیرا عدم پیشرفت قابل توجهی در کاهش تورم به 2 درصد یا افزایش بیکاری که بر نیاز به افزایش بیشتر به سطوح محدود کننده تأکید دارد – 75bps با اطمینان تقریباً قیمت گذاری شده است. Core PCE در ماه سپتامبر با 5.1٪ سالانه در حال اجرا است، از 4.9٪ در ماه اوت و به بالاترین سطح از مارس بازگشته است، در حالی که نرخ بیکاری در سپتامبر به پایین ترین سطح پس از کووید – 3.5٪ کاهش یافته است. تا حدودی دلگرم‌کننده است که آخرین فرصت‌های شغلی JOLTS (تا اوت) بیش از 1 میلیون کاهش یافت و به 10.053 میلیون رسید که پایین‌ترین رقم از جولای 2021 است، که نشانه‌ای از کاهش تنگی بازار کار، عامل کلیدی در این دوره تورم است. FOMC امیدوار است زمانی که داده های سپتامبر در روز سه شنبه منتشر شود، فرصت های شغلی کاهش یابد.

کاهش سرعت:

علی‌رغم عدم بهبود معنی‌دار در داده‌ها، انتظار می‌رود که پاول به کاهش نزدیک شدن سرعت افزایش‌ها از دسامبر اشاره کند، زیرا فدرال رزرو تمرکز خود را به نزدیک شدن به نرخ پایانی تغییر می‌دهد. هرگونه بهبود در داده‌ها در سه ماهه چهارم تنها درخواست‌های FOMC را برای کاهش سرعت انقباض خود از 75 واحد در ثانیه به 50 واحد در ثانیه به دلیل نگرانی‌ها در مورد انقباض بیش از حد با نزدیک شدن نرخ‌ها به نرخ پایانی مورد انتظار مقامات (تقریباً در محدوده 4.5 تا 5 درصد) تشویق می‌کند. عدم اطمینان در مورد انتخابات میان دوره ای ایالات متحده نیز می تواند به نفع نرم شدن لحن فدرال رزرو عمل کند. در واقع، تیمیراوس، کارشناس داخلی فدرال رزرو در WSJ تأیید کرد که جلسه نوامبر می تواند به عنوان یک زمینه مهم برای برنامه های آینده، از جمله اینکه آیا و چگونه می توان تا 50bps در دسامبر کنار رفت، عمل کند، در حالی که دالی، رئیس فدرال رزرو نیز در آستانه فراخوان دوره خاموشی اظهاراتی ارائه کرد. در مورد نیاز به پایین آمدن از سرعت سفت شدن. یکی از مزایای کاهش سرعت این است که فدرال رزرو این گزینه را دارد که در صورت لزوم، افزایش ها را تا 75 بیت در ثانیه کاهش دهد، که آن را به جای عادی، یک ریسک جنگ طلبانه می کند. علاوه بر این، با توجه به اینکه تورم یک شاخص عقب مانده است، کاهش خطرات ناشی از بیش از حد به محدوده نرخ محدود کننده نامناسب را کاهش می دهد. اگرچه، مشکلی که با آن مواجه است، شل شدن مجدد شرایط مالی، افزایش حق بیمه ریسک تورم، با نگرانی در مورد توقف زودهنگام فدرال رزرو است.

نرخ ترمینال:

تیمیراوس می‌نویسد: «یک راه‌حل ممکن این است که مقامات فدرال رزرو در ماه دسامبر با استفاده از پیش‌بینی‌های اقتصادی جدید خود، افزایش نیم درصدی را تأیید کنند. [in
Dec.] برای نشان دادن اینکه ممکن است در سال 2023 نرخ‌ها را تا حدودی بالاتر از آنچه ماه گذشته پیش‌بینی می‌کردند افزایش دهند.» نقطه میانه در SEPs سپتامبر، ترمینال را در 4.6 درصد در سال 2023 مشاهده کرد، با مقامات فدرال رزرو تا حد زیادی در برآوردهای منطقه 4.5-5 درصد – بازار پول. قیمت ترمینال 4.75-5% با کاهش قیمت تا پایان 2023. به این ترتیب، جالب است که ببینیم آیا پاول از FOMC نوامبر استفاده می کند، جایی که SEP های جدیدی وجود ندارد، برای پیش بینی نرخ ترمینال بالاتر مورد انتظار، به ویژه با توجه به سست شدن شرایط مالی که در پی مقاله WSJ و اظهار نظر دالی در مورد برنامه های کاهش سرعت مشاهده شد که شاهد افزایش نرخ تورم همراه با افزایش اشتهای سهام، کاهش بازدهی خزانه داری و تضعیف دلار بود. تحولات ناگوار در ECB و BoC که فقط به قیمت گذاری محوری بانک مرکزی افزوده است. سوخت برای تخمین ترمینال بالاتر نیز ناشی از انعطاف پذیری ترازنامه مصرف کننده است، همانطور که تیمیراوس می نویسد، “یک خصوصیت انعطاف پذیرتر بخش ate به این معنی است که وقتی صحبت از افزایش نرخ می شود، [terminal] ممکن است بالاتر از حد انتظار باشد.”

ترازنامه:

نظرسنجی اخیر بلومبرگ از اقتصاددانان نشان داد که اکثریت اندکی همچنان انتظار فروش فعال MBS را دارند، اگرچه مشخص نیست که چه زمانی اعلام خواهد شد. با این حال، با توجه به افزایش شکنندگی/نقد نقدینگی بازار خزانه داری ایالات متحده و افزایش نوسانات نرخ ها، نگرانی هایی در مورد رواناب ترازنامه فدرال رزرو وجود دارد، چیزی که به دلیل ریسک بالاتر نقدینگی احتمالاً به عنوان یک باد مخالف برای تصمیم گیری در مورد فروش دارایی های فعال عمل می کند. رویداد. جالب توجه است که دالی فدرال رزرو اخیراً تلاش کرد تا متمایز کند که مداخلات برای تثبیت بازار نابسامان بسیار متفاوت از QE است، و تأکید کرد که اگر تغییر مکان‌هایی در بازارها وجود داشته باشد، فدرال رزرو می‌تواند حتی با افزایش نرخ‌ها و خارج شدن از ترازنامه آن را حل کند.

برای تحقیقات بیشتر مانند این، جعبه squawk زنده Newsquawk را بررسی کنید. یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه دریافت کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.