پیش غذای ژاپنی و هندی

[ad_1] تولید ناخالص داخلی ژاپن و تورم عمده فروشی هند، روز سه شنبه، قبل از اینکه بازارها غذای اصلی را در اواخر روز، یعنی تورم ایالات متحده، بپذیرند، چند پیش غذا برای سرمایه گذاران آسیایی فراهم می کند. بر اساس نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان، انتظار می‌رود که اقتصاد ژاپن در ماه‌های اکتبر-دسامبر با سرعت 2.0

کد خبر : 319696
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۵۱
پیش غذای ژاپنی و هندی

[ad_1]

تولید ناخالص داخلی ژاپن و تورم عمده فروشی هند، روز سه شنبه، قبل از اینکه بازارها غذای اصلی را در اواخر روز، یعنی تورم ایالات متحده، بپذیرند، چند پیش غذا برای سرمایه گذاران آسیایی فراهم می کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان، انتظار می‌رود که اقتصاد ژاپن در ماه‌های اکتبر-دسامبر با سرعت 2.0 درصدی سالانه رشد کرده باشد.

ارقام رشد سه ماهه چهارم ژاپن در مقطعی بسیار مهم، درست چند هفته قبل از کناره گیری هاروهیکو کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، آمده است. سرمایه گذاران با این احتمال دست و پنجه نرم می کنند که سیاست فوق العاده سست کورودا با رفتن او به پایان برسد.

(GDP ژاپن https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/egpbyagmrvq/JapanGDP.jpg)

کازوئو اوئدا، 71 ساله دانشگاهی و سیاستگذار سابق BOJ، جانشین کورودا خواهد شد. سرمایه گذاران این را به عنوان نشانه ای در نظر گرفتند که سیاست BOJ در اواخر هفته گذشته به شدت افزایش یافت و ین به شدت افزایش یافت، اما از آن زمان این شرط ها کاهش یافته است.

بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، در آستانه یک تغییر سیاست بزرگ، روز دوشنبه میزان قرار گرفتن در معرض سهام ژاپنی خود را به کمبود وزن کاهش داد.

بلک راک گفت: “صرف نظر از اینکه چه کسی مسئولیت را بر عهده می گیرد، ما فکر می کنیم که پویایی دستمزد و تورم در حال بازی به این معنی است که موضع سیاست فعلی احتمالا مسیر خود را طی کرده است.”

Nikkei ژاپن که برای پنج هفته متوالی صعود کرده است، بهترین عملکرد خود از سال 2020 تاکنون، ممکن است برای اصلاح آماده باشد. روز دوشنبه 0.9 درصد کاهش یافت، بزرگترین سقوط یک روزه خود در چهار هفته اخیر.

در همین حال انتظار می رود تورم عمده فروشی هند در ژانویه کاهش یابد و از 4.95 درصد در دسامبر به 4.54 درصد سالانه برسد.

اما سرمایه گذاران باید برای غافلگیری آماده باشند.

تورم مصرف‌کننده در ژانویه هند که روز دوشنبه منتشر شد، 6.52 درصد بود که به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از پیش‌بینی اجماع 5.90 درصد بود و دوباره بالاتر از سطح تحمل بانک مرکزی بود. همچنین از هر یک از 44 پیش بینی در نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان بالاتر بود.

(تورم هند https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/zgvobkerqpd/IndiaCPI.jpg)

تحت الشعاع همه اینها تورم ژانویه ایالات متحده است. عدم قطعیت پیرامون داده ها پس از بازنگری در هفته گذشته تا ارقام دسامبر عمیق تر از حد معمول است و اگر سرمایه گذاران منتظر غافلگیری هستند، در طرف جنگ طلب است.

بازارهای آتی نرخ ایالات متحده اکنون با نرخ پایانی 2023 5.25٪ – یک بالاترین جدید – قیمت گذاری می کنند و دیگر انتظار کاهش نرخ در اواخر سال جاری را ندارید. این قابل توجه است – فقط دو هفته پیش، 50 واحد کاهش قیمت برای نیمه دوم سال تعیین شد، و اکنون، تقریبا هیچ چیز.

در اینجا سه ​​تحول کلیدی وجود دارد که می تواند جهت گیری بیشتری را به بازارها در روز سه شنبه ارائه دهد:

– تولید ناخالص داخلی ژاپن (Q4)

– تورم عمده فروشی هند (ژانویه)

– تورم قیمت مصرف کننده ایالات متحده (ژانویه)

(توسط جیمی مک گیور)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.