پیش زمینه: پیش پرداخت مزایای واکنش اضطراری کانادا

[ad_1] بسیاری از کانادایی‌هایی که قبل از 14 ژوئن 2020 برای مزایای واکنش اضطراری کانادا (CERB) از طریق سرویس کانادا درخواست داده‌اند، ظرف چند روز پس از درخواست، مبلغ 2000 دلار پیش پرداخت دریافت کردند. این یک پیش پرداخت چهار هفته ای از CERB بود که برای رساندن پول به جیب کانادایی ها در سریع

کد خبر : 134314
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۰۰
پیش زمینه: پیش پرداخت مزایای واکنش اضطراری کانادا

[ad_1]

بسیاری از کانادایی‌هایی که قبل از 14 ژوئن 2020 برای مزایای واکنش اضطراری کانادا (CERB) از طریق سرویس کانادا درخواست داده‌اند، ظرف چند روز پس از درخواست، مبلغ 2000 دلار پیش پرداخت دریافت کردند. این یک پیش پرداخت چهار هفته ای از CERB بود که برای رساندن پول به جیب کانادایی ها در سریع ترین زمان ممکن صادر شد. کسانی که در تاریخ 14 ژوئن 2020 یا پس از آن درخواست داده بودند، پیش پرداخت 2000 دلاری دریافت نکردند.

برای تطبیق این پیش پرداخت، Employment and Social Development Canada (ESDC) این پیش پرداخت را در مقابل سایر دوره های پرداخت در ژوئن، ژوئیه و آگوست 2020 اعمال کرد. دریافت کنندگان برای اعمال پول پرداخت شده برای هفته های واجد شرایط بودن، شاهد وقفه در پرداخت ها بودند. با این حال، اگر دریافت‌کنندگان پیش‌پرداخت حق دریافت پرداخت‌های CERB را برای حداقل 20 هفته نداشته باشند یا آن را دریافت نکرده باشند، بخشی یا تمام پیش پرداخت به عنوان مانده معوق باقی می‌ماند.

در هفته‌های آتی، سرویس کانادا پیام‌هایی را برای کانادایی‌هایی ارسال می‌کند که هنوز بدهی معوقی از پیش پرداخت دارند و به آنها اطلاع می‌دهد که اضافه پرداختی دارند و تاکید می‌کند که در چند هفته آینده جزئیات بیشتری دریافت خواهند کرد. حقوق تجدیدنظر و روند بازپرداخت

کانادایی‌هایی که دارای موجودی بدهی از پیش پرداخت‌ها هستند، یک Notice of Debt و تصمیم نامه ارسال می‌شود که به طور رسمی از مبالغ بدهی به آنها اطلاع می‌دهد.

  • یک اعلان بدهی (NoD) توسط ESDC برای تمام پرداخت های اضافی بیمه کار صادر می شود. این اولین اطلاعیه اضافه پرداختی است که به بدهکار ارائه می شود و دلیل بدهی، تاریخ وقوع، مبلغ و گزینه های پرداخت را بیان می کند.
  • تصمیم‌نامه‌ها پس از بررسی درخواست‌های دریافت‌کنندگان، صادر می‌شود. این نامه جزئیات اضافه پرداخت و فرصتی را برای دریافت کننده ارائه می دهد تا اطلاعات اضافی را ارائه دهد. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد حقوق تجدید نظر ارائه می دهد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.