پیش بینی S&P 500 برای هفته پیش رو

[ad_1] تحلیل و اخبار S&P 500 S&P 500 | آیا به اوج هراس رسیده ایم؟ تغییر قابل توجه در احساس ریسک S&P 500 | به اوج هراس رسیده اید؟ ژئوپلیتیک همچنان باعث ایجاد نوسانات در بازارهای مالی می شود و در کوتاه مدت نیز این کار را ادامه خواهد داد. سوالی که پس از اعلام

کد خبر : 172052
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
پیش بینی S&P 500 برای هفته پیش رو

[ad_1]

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید.

تحلیل و اخبار S&P 500

  • S&P 500 | آیا به اوج هراس رسیده ایم؟
  • تغییر قابل توجه در احساس ریسک

S&P 500 | به اوج هراس رسیده اید؟

ژئوپلیتیک همچنان باعث ایجاد نوسانات در بازارهای مالی می شود و در کوتاه مدت نیز این کار را ادامه خواهد داد. سوالی که پس از اعلام حمله کامل پوتین به اوکراین، رئیس جمهور روسیه قابل تامل است این است که آیا ما به اوج هراس بازار رسیدیم؟

شایان ذکر است که S&P 500 پس از تغییر قابل توجهی نسبت به بازگشایی نقدینگی روز پنجشنبه و به دنبال آن ادامه روند بهبودی در جلسه روز جمعه، با کمک گزارش‌هایی مبنی بر آمادگی روسیه برای اعزام هیئتی برای مذاکره به مینسک، در مسیری برای دستیابی به سودهای نهایی 0.3 درصدی قرار دارد. با اوکراین البته وضعیت سیال باقی می ماند و احساسات می تواند از یک تیتر به عنوان دیگر تغییر کند، با این حال، با وجود دارایی های متعدد مانند طلا و نفت، همچنین تغییرات شدید در آن، ممکن است S&P 500 در پایین ترین سطح خود قرار گیرد. کوتاه مدت. برای اضافه کردن به این، تهاجمات (یا مداخله ایالات متحده) معمولاً فرصتی را برای گاو نر نشان داده است، که تا کنون، به نظر می رسد تفاوتی نداشته باشد. در همین حال، در بخش فنی، شاخص نیز یک چکش صعودی به ثبت رسانده است که بیشتر نشان می‌دهد که فعلاً به کف رسیده‌ایم. همانطور که گفته شد، دیدگاهی که ما به پایین رسیده ایم در شکست به زیر 4110 باطل می شود. مقاومت بالا در 4500 قرار دارد.

عملکرد S&P 500 در طول رویدادهای ریسک ژئوپلیتیک (0 = تاریخ تهاجم/ مداخله ایالات متحده)

پیش بینی S&P 500 برای هفته پیش رو

S&P 500 Reversal

پیش بینی S&P 500 برای هفته پیش رو

منبع: Refinitiv

با نگاهی به هفته آینده، ژئوپلیتیک پیشرو و مرکز احساسات ریسک باقی خواهد ماند. با این حال، هفته آینده شاهد انتشار داده های سطح یک از ایالات متحده خواهیم بود، جایی که PMI های ISM و حقوق و دستمزد غیرکشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند، که ورودی کلیدی برای افزایش 25 یا 50 بیت در ثانیه فدرال رزرو خواهد بود. همانطور که پیش می‌آید، قیمت قراردادهای آتی صندوق فدرال رزرو 30 واحد در ثانیه کاهش می‌یابد، بنابراین، هر چیزی کمتر از افزایش 50 واحدی در ثانیه ممکن است به‌عنوان یک ناامیدی جنگ‌طلب تلقی شود.

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما منابع متعددی برای کمک به شما داریم. نشانگر برای ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که تازه وارد فارکس شده اند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.