پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته پیش رو

[ad_1] پیش بینی فنی شاخص ها: نزولی سهام ایالات متحده در این هفته به فروش خود ادامه دادبا روندی که در سخنرانی رئیس پاول در جکسون هول دوباره جرقه زد. و، تصویری بزرگ‌تر، می‌توان این بحث را مطرح کرد که موضوع نزولی حتی پیش از آن سخنرانی و شاید حتی در انتظار آن سخنرانی آغاز

کد خبر : 250404
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته پیش رو

[ad_1]

پیش بینی فنی شاخص ها: نزولی

سهام ایالات متحده در این هفته به فروش خود ادامه دادبا روندی که در سخنرانی رئیس پاول در جکسون هول دوباره جرقه زد. و، تصویری بزرگ‌تر، می‌توان این بحث را مطرح کرد که موضوع نزولی حتی پیش از آن سخنرانی و شاید حتی در انتظار آن سخنرانی آغاز شده است. اما از آن زمان S&P 500 را برچسب گذاری کرد میانگین متحرک 200 روزه، اوضاع در سهام ایالات متحده تغییر کرده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که جمعیت «خرید پایین» همچنان به قوت خود باقی است، همانطور که شعله‌ور شدن قدرت در روز جمعه، پس از چیزی که به نظر می‌رسید نسبتاً-گزارش جامد NFP. و این پس از یک معکوس در اواسط جلسه در روز پنجشنبه که بعد از اینکه S&P 500 نقطه حمایتی متقابلی را در نمودار پیدا کرد، رخ داد.

به نظر من، ما در بازارهای سهام ایالات متحده کفی نخواهیم داشت تا زمانی که نزول خرید ساکت نشود. زیرا، در این مرحله، به نظر می رسد که طرف طولانی سهام «مبارزه با فدرال رزرو» و با اظهارات واضح اعضای فدرال رزرو در مورد این موضوع، مانند گفتن اینکه آنها از دیدن فروش بازار پس از کرسی «خوشحالند» است. در سخنرانی پاول، به نظر می رسد مسیر مورد نظر فدرال رزرو کاملاً روشن است، آنها خواهان کاهش قیمت دارایی هستند.

سؤال رایج «چرا» است و این را می توان به مبارزه با تورم بازگرداند. من دو هفته پیش در پیش بینی ارزش سهام در مورد این موضوع صحبت کردم. آخرین دوره ای که شاهد تورم در این سطح بودیم، اواخر دهه 70 بود که اقتصاد ایالات متحده در رکود تورمی فرو رفته بود. نحوه رسیدن ما به آنجا بسیار شبیه به نحوه ایجاد وضعیت فعلی بود، توسط یک FOMC که از آسیب رساندن به رشد با افزایش نرخ های بسیار تهاجمی می ترسید. بنابراین، فدرال رزرو به رهبری آرتور برنز به آرامی نرخ‌ها را افزایش داد، فقط برای اینکه تورم همچنان افزایش یابد و تا سال 1980، CPI در ایالات متحده به 13.5 درصد رسید.

برای اینکه در نهایت تورم را مهار کند، رئیس تازه منصوب شده فدرال رزرو می دانست که باید ذخایر مازاد در سیستم را هدف قرار دهد و حرکت اصلی در آنجا با افزایش نرخ بهره انجام می شود. در سال 1980، زمانی که CPI در 13.5 درصد بود، ولکر سرمایه فدرال رزرو را تا 20 درصد افزایش داد. این جریان سرمایه را به سمت سرمایه گذاری های مبتنی بر نرخ ترغیب کرد و ظرف چند سال، تورم رام شد و بازارها به حالت عادی بازگشتند. اما، برای تحقق این امر، باید نرخ‌ها را بیش از تورم افزایش داد، چشم‌اندازی که با استاندارد امروزی دلهره‌آور به نظر می‌رسد.

همچنین موضوع: با توجه به عواقب جهانی آنچه که چنین حرکتی می‌تواند به همراه داشته باشد، یک صندوق 20 درصدی فدرال رزرو ممکن است در اینجا غیرممکن باشد. عواقب آن برای بازارهای نوظهور بسیار زیاد خواهد بود. و ناگفته نماند خدمات بدهی در ایالات متحده، که در حال حاضر دارای نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی 137.5٪ است، در حالی که این نسبت در زمان تصدی ولکر زیر 40٪ بود. این موضوع باعث می‌شود ایده پرداخت بدهی به یک معضل بزرگ تبدیل شود و بیشتر نشان می‌دهد که چقدر برای فدرال رزرو مهم است که به زودی تورم را مهار کند، و این در صحبت‌های اطراف بانک در جکسون هول و جاهای دیگر نشان داده شده است.

این دلیل تماس بود نزولی سهام ایالات متحده من در سه ماهه گذشته Top Trade، و سپس دوباره برای این سه ماهه. و با در دست گرفتن کنترل مجدد وضعیت توسط خرس‌ها، پیش‌بینی برای سهام ایالات متحده برای هفته آینده کاهشی خواهد بود.

S&P 500

S&P 500 در روز پنجشنبه در یک نقطه کلیدی در نمودار، درست بالاتر از سطح 3900، حمایت پیدا کرد. این منطقه هم دارای 23.6% اصلاحی از فروش سال 2022 (در 3915) و هم 61.8% اصلاحی حرکت جهشی در 3902 (از پایین ترین سطح ژوئن تا اوج اوت) بود. یک نیز وجود دارد خط روند طرح ریزی در این نزدیکی است که می توان با اتصال پایین ترین نقطه از ژوئن و جولای پیدا کرد.

من این منطقه را در روز پنجشنبه برجسته کرده بودم پیش بینی S&P 500 قبل از حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و چند ساعت بعد در حال پخش بود.

جهش تولید شده تا حدودی در بازار باز در روز جمعه پس از آن تا حدودی قوی بود برخی اقدامات صعودی قیمت پس از گزارش NFP. اما، سطح روانی در 4k، همراه با نوسان قیمت قبلی در 4016 ثابت شد که نمی‌توان بر آن غلبه کرد و خریداران نتوانستند در آنجا شکست بخورند، که منجر به یک حرکت نزولی دیگر شد.

در این مرحله، مرحله برای آزمایش دیگری در آن پشتیبانی هم‌آهنگ برای هفته آینده آماده می‌شود. شکست به زیر 3900 در را برای آنچه که می تواند آزمایش مجدد نهایی از پایین ترین سطح ژوئن باشد باز می کند. در طول مسیر، پتانسیل پشتیبانی در اطراف نوسان قیمت قبلی در 3820 و سپس a وجود دارد سطح فیبوناچی حدود 3786

نمودار روزانه S&P 500

نمودار روزانه S&P 500

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک 100

در حالی که S&P 500 در بازگشت 61.8 درصدی حرکت جهشی در این هفته حمایت پیدا کرد، اما نزدک نیز با اندکی تنش بیشتر بود. این سطح در 12089 قرار دارد و در حالی که در روز پنجشنبه آزمایش شد، اجازه نداد بدنه 4 ساعته از آن ببندد، که منجر به جهش حمایتی به نشانگر 50 درصدی همان حرکت اصلی شد.

این نشانگر 50 درصدی حرکت کوتاه‌مدت نیز نزدیک به 23.6 درصد کاهش فروش در سال 2022 است، که باعث ایجاد یک منطقه هم‌پیوسته در نمودار می‌شود که خریداران پس از آن رالی با سوخت NFP قادر به حفظ آن در بالا نبودند. این به عنوان مقاومت کلیدی در هفته آینده باقی می ماند و احتمالاً حتی می تواند به عنوان یک سطح باطل برای موضوعات نزولی کوتاه مدت عمل کند.

نمودار چهار ساعته نزدک 100

نمودار چهار ساعته نزدک 100

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

با برداشتن یک گام به عقب در نزدک، و از نمودار هفتگی مشخص است که تناژ نسبت به جهش صعودی دو ماهه تغییر کرده است. شمع‌های هفتگی شبیه آنچه در آوریل و می چاپ می‌شدند، و هنوز هیچ نشانه روشنی مبنی بر تغییر آن وجود ندارد. و اگر آنچه را که در ابتدای این مقاله بحث کردم را اضافه کنیم، به نظر می رسد که پتانسیل بیشتری برای فشار نزولی عمیق تر وجود دارد.

سطح 11300 همچنان برای این رویکرد بسیار مرتبط است. این اصلاح 50 درصدی حرکت اصلی 2019-2021 است و این همان سطحی است که به نگه داشتن سطوح پایین در ژوئن کمک کرد، زمانی که فروش شرورانه شروع به یافتن حمایت کرد و در نهایت به یک رالی دو ماهه رسید.

ممکن است آزمایش بعدی یا مجموعه ای از آزمایش ها در این سطح نیز مورد بررسی قرار نگیرد و سقوط به زیر آن قیمت می تواند در را برای یک حرکت نزولی عمیق تر باز کند. قابل توجه است که اصلاح فیبوناچی 61.8 درصدی آن حرکت اصلی با سطح روانی 10k همخوانی دارد.

نمودار قیمت هفتگی نزدک

نمودار هفتگی نزدک

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

داو جونز

داو یک را تکمیل کرد تشکیل ستاره عصرگاهی هفته گذشته و این یک کتاب درسی بود که دقیقاً در یک منطقه کلیدی از هم‌ریزی ظاهر شد مقاومت. شمع هفتگی در اواسط آگوست به عنوان دوجی به پایان رسید و هفته بعد، با کمک رئیس پاول در جکسون هول، کل سود دو هفته قبل را پاک کرد. ستاره‌های عصر اغلب با هدف تغییر نزولی دنبال می‌شوند، و این اقدام در این هفته ادامه یافت، زیرا قیمت تا 23.6% اصلاحی فروش امسال کاهش یافت.

یک منطقه اصلی مناقشه برای داو کمی پایین تر در نمودار قرار دارد، در همان فضایی که حمایت در ماه ژوئن وجود داشت. این دقیقاً زیر سطح روانی 30 هزار نفر است و در حدود 38.2٪ اصلاح حرکت همه گیر است.

نمودار قیمت هفتگی داو

نمودار هفتگی داو جونز

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.