پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته پیش رو

[ad_1] پیش بینی فنی شاخص ها: نزولی سهام در معاملات روز جمعه به رشد خود ادامه دادند و در عین حال عقب نشینی را که از پایین ترین سطح در اواسط ژوئن آغاز شد، بیشتر کردند. هفته آینده FOMC را با 75 واحد افزایش نرخ پایه پیش بینی می کند، اما بزرگ ترین مورد در

کد خبر : 232534
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته پیش رو

[ad_1]

پیش بینی فنی شاخص ها: نزولی

  • سهام در معاملات روز جمعه به رشد خود ادامه دادند و در عین حال عقب نشینی را که از پایین ترین سطح در اواسط ژوئن آغاز شد، بیشتر کردند.
  • هفته آینده FOMC را با 75 واحد افزایش نرخ پایه پیش بینی می کند، اما بزرگ ترین مورد در حال حاضر داده های اقتصادی منفی مانند انتشار PMI جمعه و چگونه فدرال رزرو ادامه مبارزه با تورم را مدیریت خواهد کرد، زیرا نشانه هایی از فشارهای احتمالی رکودی شروع می شود.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

هفته‌ای قوی برای سهامی بود که شاخص‌های اصلی به عقب‌نشینی از پایین‌هایی که در ژوئن تعیین شده بود، درست حول آخرین تصمیم نرخ FOMC ادامه دادند. نزدک یک روز پس از آن که فدرال رزرو 75 واحد پایه افزایش یافت، به پایین رسید و S&P 500 و داو در روز بعد به پایین ترین سطح خود رسیدند. شایان ذکر است، این همان زمانی است که بازدهی بالا رفته بود، زیرا 10 سال قبل از شروع چرخش، 3.495٪ را نشان می داد. از آن زمان تاکنون شاهد کاهش بازدهی و افزایش سهام بوده ایم که یادآور دوره های صعودی قبلی است که توسط سیاست های پولی آسان از سوی فدرال رزرو تقویت شده بود و طبیعتاً بسیاری از کسانی هستند که خواهان افزایش قیمت سهام هستند زیرا فدرال رزرو با یک قایق مواجه است. داده های منفی اقتصادی که فشارهای رکودی احتمالی در افق را برجسته می کند.

بازده 10 ساله ایالات متحده

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته آینده

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; خزانه داری 10 ساله در Tradingview

داده های روز دوشنبه مسکن خارج از ایالات متحده بسیار ناامید کننده بود و احتمالاً پاسخی به نرخ های بالاتر بود. داده های مربوط به مطالبات بیکاری در روز پنجشنبه بالاتر از حد انتظار بود و تأثیر احتمالی آن بر بازار کار را برجسته کرد انتشار PMI جمعهکه به عنوان یک شاخص پیشرو در نظر گرفته می شود، در 47.5 قرار گرفت. علامت 50 نشان دهنده انبساط است، بنابراین چاپ زیر آن سطح نشان دهنده انقباض است. و با صرفه جویی در یک دوره کوتاه در سال 2020، PMI به همان میزانی است که از زمان فروپاشی مالی پایین بوده است.

بنابراین، مطمئناً فدرال رزرو آماده عقب نشینی از سیاست نرخ بالاتر است، درست است؟ از این گذشته، سال‌ها و سال‌ها اخبار بد «خوب» و خبرهای خوب «بد» بودند، و این تا حد زیادی بر اساس انتظارات از سیاست FOMC در پاسخ بود. که منجر به سومین دستور ضمنی فدرال رزرو برای افزایش قیمت سهام شد.

خوب، با برداشتن یک قدم به عقب، تورم همچنان بالاست و فدرال رزرو بارها اشاره کرده است که این یک نگرانی اصلی است. و با نزدیک شدن به انتخابات میان دوره ای در ماه نوامبر و ناامیدی رای دهندگان از افزایش قیمت ها، به نظر می رسد که فدرال رزرو در این مرحله، تنها چهار ماه پس از شروع افزایش نرخ بهره، مبارزه با تورم را کنار بگذارد.

و حتی اگر فدرال رزرو به دلیل ترس از تأثیرات رکودی، برنامه های افزایش نرخ بهره خود را کاهش دهد، آیا این امر لزوماً یک آیتم صعودی برای سهام خواهد بود؟ زیرا بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو مستقیماً از یک موضع سخت کوهنوردی و جنگ طلبانه با کاهش بیشتر QE و نرخ بهره، مستقیماً از یک موضع سختگیرانه و جنگ طلبانه به سمت بدخواهی شدید حرکت کند، مگر اینکه دلیل بسیار بسیار قانع کننده ای برای این کار وجود داشته باشد – مانند یک بیماری همه گیر. احتمالاً باید شاهد بازگشت تورم به زیر 2 درصد باشیم تا این تورم شکل بگیرد. بنابراین، برای آوردن آن پس‌زمینه پولی صعودی به معادله سهام، به نظر می‌رسد که ابتدا باید آسیب شدیدی رخ دهد و من برای تعیین یک چشم‌انداز صعودی به این منطق مشکل دارم.

بنابراین، در این مرحله من عقب نشینی یک ماهه را به عنوان یک حرکت اصلاحی در نظر می‌گیرم روند نزولی گسترده تر. FOMC هفته آینده یک آیتم بزرگ برای آن موضوع است، زیرا نشان می‌دهد که آیا خرس‌ها در پشت پیام‌های فدرال رزرو برمی‌گردند، یا اینکه بانک این ترس‌ها را کاهش می‌دهد تا به گاوها اجازه ادامه فشار دادن به پیشنهاد را بدهد.

اکنون، با این گفته – همه چیز عذاب و غم نیست. من فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد که پیش از انتخابات 2024 به ATH بازگردیم، اما اولین گام این است که فدرال رزرو از تأثیر تورمی جلوگیری کند و آرامش را به مصرف‌کنندگان بازگرداند، و به نظر می‌رسد حداقل چند قدم دورتر از جایی که در آن هستیم. در حال حاضر

S&P 500

S&P 500 از یک تشکیل مثلث متقارن این هفته. با توجه به روند نزولی قبلی، این حتی می‌توانست به شکل a باشد پرچم خرس، اما با شکست صعودی به دلیل افزایش قیمت ها در آخرین بخش هفته گذشته، این موضوع نفی شد.

این شکست تا معاملات چهارشنبه و پنجشنبه ادامه داشت، با مقاومت در نهایت در اطراف سطح 4k که تلاقی بسیار کمی دارد. نشانگر 50% از اصلاح فیبوناچی از پایین ترین سطح سپتامبر 2020 تا بالاترین قیمت ژانویه 2022 در 4003.25 قرار دارد. و البته 4000 الف است سطح روانشناختی اصلی.

نمودار روزانه S&P 500

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته آینده

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

آزمون بزرگ برای زمان بندی بازگشت موضوع نزولی برای هفته آینده 3922 است. مقاومت تبدیل به حمایت سطحی که یک نقطه مرجع کلیدی برای شکست هفته گذشته بود. اگر قیمت ها بتوانند به زیر آن سطح سقوط کنند، درب برای آزمایش مجدد منطقه حمایت بزرگتر از 3802-3830 باز می شود.

اما – و این یک بزرگ است، اما، اگر قیمت ها بتوانند حمایت را بالاتر از آن سطح نگه دارند، فضا برای صعود به سمت 4100 وجود دارد. باز هم، مقداری تلاقی با 4100 به عنوان یک سطح روانشناختی جزئی و سطح فیبوناچی در 4099 وجود دارد. آن سطح فیبوناچی. از همان سری است که به پایین آمدن در ژوئن کمک کرد، به عنوان نشانگر 38.2٪ و سطح 4099 نشانگر 23.6٪ همان مطالعه است. و – اگر یک اصلاح فیبوناچی در امتداد فروش سال 2022 ترسیم کنیم، علامت 38.2٪ این حرکت نیز در همان نزدیکی، در 4085 قرار می گیرد. و این منطقه نیز در ماه فوریه، درست پس از حرکت زانویی پس از تهاجم روسیه، پشتیبانی شد. اوکراین

این یک منطقه بزرگ است، و با توجه به قدرت حرکت ضد روند، من باید در را برای آزمایش بیشتر در آنجا باز نگه دارم.

نمودار هفتگی S&P 500

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته آینده

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک 100

Nasdaq به طور مشابه در این هفته از تشکیل یکپارچه خارج شد یک مثلث متقارن جای خود را به فشار صعودی داده است. با این حال، این شکست به شکل کوتاه مدت در آمد گوه در حال افزایش، که از روز جمعه با کاهش قیمت ها شروع به کاهش کرد. قیمت ها به زیر نقطه مرجع بزرگ سقوط کردند، از 12,412 تا 12,480، که حمایت تبدیل به مقاومت بود.

عقب نشینی در روز جمعه نتوانست ادامه یابد و قیمت ها به عقب نشینی ادامه دادند و در را برای حرکت به سمت 12,262 یا شاید 12,174 باز کرد. شکست آن سطح دوم دوباره در را برای خرس‌ها باز می‌کند، با حمایت‌های بعدی ۱۱۹۶۴، ۱۱۸۳۷ و سپس ۱۱۶۹۸. اگر این قیمت دوم کاهش یابد، احتمالاً به دنبال یک شکست نزولی از خط روند صعودی هستیم که می‌تواند به زودی درها را به روی موضوعات شکست تصویر بزرگ باز کند.

و به ویژه، جمعه چاپ شده به عنوان یک شمعدان نزولی در روز، در نتیجه در را برای فشار نزولی به هفته آینده باز نگه می دارد.

نمودار قیمت چهار ساعته نزدک 100

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته آینده

داو جونز

مورد جالب در مورد داو در حال حاضر حمایتی بود که در یک دوره پنج هفته ای از اواسط ژوئن، پایین ترین سطح را حفظ کرد. این پشتیبانی دارای چند آیتم مختلف است، از جمله سطح روانی 30 هزار و چند بازنشستگی فیبوناچی. اما، گویاتر بود پاسخ فیتیله به بالای آن منطقه در هفته گذشته، در حدود 30109 سطح. به نظر می‌رسید که این نشانه کاملاً واضحی از دفاع گاوها از حمایت بود و منجر به یک پاپ قوی در جمعه هفته گذشته شد که تا جمعه این هفته ادامه داشت.

با این حال، من ساختار مقاومت خوبی در این نزدیکی ندارم، بنابراین در حالی که نسبت به سهام ایالات متحده نزولی هستم، با این موضع در داو کمی کمتر تهاجمی هستم. نقطه مقاومتی از 32408-32676 وجود دارد. این نقطه حمایت قبلی در ماه فوریه بود و هنوز در نمودارهای بلندمدت مقاومت زیادی نشان نداده است.

نمودار هفتگی داوجونز

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته آینده

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.