پیش بینی S&P 500، Nasdaq، Dow Jones، DAX برای هفته پیش رو

[ad_1] پیش بینی فنی شاخص ها: خنثی سهام در این هفته حرکت بزرگی را تجربه کردند و S&P 500 و Nasdaq هر دو بالاتر از ساختارهای نزولی فرو رفتند که اغلب برای پتانسیل برگشت صعودی دنبال می‌شوند. داو قوی‌ترین بوده است، با S&P 500 عقب‌تر و نزدک پس از هر دو. تا دو روز گذشته

کد خبر : 279805
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
پیش بینی S&P 500، Nasdaq، Dow Jones، DAX برای هفته پیش رو

[ad_1]

پیش بینی فنی شاخص ها: خنثی

  • سهام در این هفته حرکت بزرگی را تجربه کردند و S&P 500 و Nasdaq هر دو بالاتر از ساختارهای نزولی فرو رفتند که اغلب برای پتانسیل برگشت صعودی دنبال می‌شوند.
  • داو قوی‌ترین بوده است، با S&P 500 عقب‌تر و نزدک پس از هر دو. تا دو روز گذشته که فیلمنامه تغییر کرد و نزدک پیشتاز شد.
  • پیش بینی هفته آینده در حالت خنثی قرار می گیرد. پتانسیل کوتاه مدت صعودی و پتانسیل بلندمدت نزولی وجود دارد. اما چشم انداز یک فشار کوتاه عمیق تر می تواند خرس ها را در حال حاضر دور نگه دارد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

ما در مقطع عجیبی برای بازار سرمایه قرار داریم. به نظر می‌رسد که فدرال رزرو همچنان می‌خواهد قیمت دارایی‌ها به افزایش نرخ‌ها واکنش نشان دهد، اما، مشابه آنچه در ژوئن و جولای اتفاق افتاد، حتی با هشدار فدرال رزرو در مورد افزایش بیشتر در راه و مبارزه ناتمام با تورم، بازارها همچنان در حال افزایش هستند. شعار “با فدرال رزرو نجنگید” اخیراً به عنوان رئیس پاول در وضعیتی خاص قرار گرفته است. در اوایل نوامبر در تصمیم گیری نرخ نسبتاً مستقیم به این موضوع پرداخت و هنوز، سهام چند روز بعد حمایت پیدا کردند و حتی با هفته‌ی گذشته به رشد خود ادامه داد چاپ تورم بالا این می گوید که احتمالاً فدرال رزرو هنوز تمام نشده است.

من همچنان در بلندمدت ارزش سهام ایالات متحده را کاهش می دهم. منطق این است که فدرال رزرو می خواهد شاهد کاهش قیمت دارایی ها در تلاش برای مهار تورم باشد، و نوع واکنشی که هفته گذشته دیدیم نشان می دهد که هنوز مازاد قابل توجهی برای رسیدگی باقی مانده است. و با توجه به اینکه اخیراً فدرال رزرو پس از رشد بازارهای سهام تمایل بیشتری به اظهار نظرهای جنگ طلبانه نشان داده است، ممکن است در آینده ای نه چندان دور در نقطه ای قرار بگیریم که صحبت های فدرال رزرو در آینده ای نه چندان دور لحن جنگ طلبانه تری به خود بگیرد. این شبیه رویکرد پاول در جکسون هول است، زمانی که او پیام کوتاه‌تر و دقیق‌تری را به بازارها ارائه کرد.

ولی، تحلیل تکنیکال به احساسات یا عقاید اهمیتی نمی دهد، و آنچه نمودارها در حال حاضر نشان می دهند این است که ممکن است قبل از اینکه خرس ها دوباره آماده شوند، زندگی بیشتری در این تجمعات وجود داشته باشد. چقدر سوال بزرگ باقی مانده است، اما با وجود هر دو فدرال رزرو و CPI در نمای عقب، آن رانندگان مسلط در صندلی عقب قرار می گیرند و توجه به صحبت های فدرال رزرو در ایالات متحده معطوف می شود زیرا فعالان بازار به دنبال نکاتی در مورد آینده هستند. به دنبال سیاست فدرال رزرو

به صورت کوتاه‌مدت، حتی پس از نمایش بسیار قوی هفته گذشته، امکان ادامه وجود دارد. S&P 500 از یک تشکیل گوه در حال سقوط، اغلب با هدف برگشت های صعودی دنبال می شود و مشابه آنچه در ژوئن قبل از ظهور رالی دو ماهه نشان داده شده بود. داو پیشتاز بوده است، اگرچه نزدک در بخش آخر هفته گذشته پیشی گرفت. این ممکن است نشان دهد که رالی در حال آماده شدن برای رسیدن به مرحله دیگری است زیرا پوشش کوتاه سهام در فناوری، یک کاتالیزور صعودی احتمالی دیگر را برای عقب ماندگی در بین شاخص‌های ایالات متحده به ارمغان می‌آورد.

نزدک 100

فقط یک هفته زودتر نزدک در حال حفاری در منطقه حمایت بلندمدت بود. آن جمعه پس از تصمیم گیری نرخ FOMC بود و من منطقه بین آن را دنبال می کنم سطوح فیبوناچی در 10501 و 10751. سطح قبلی در اکتبر وارد عمل شد و در حال حاضر به نشان دادن سطح پایین سالانه کمک می کند. سطح دوم در اوایل نوامبر وارد عمل شد و به عنوان یک سطح بالاتر به پایین عمل کرد. با آزمایش قیمت از طریق نقطه کلیدی مقاومت در حدود 11700، این منجر به صعود به بالاترین سطح جدید شد.

نمودار هفتگی نزدک 100

نمودار هفتگی نزدک

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

نزدک کوتاه مدت

از نمودار روزانه، می توانیم بر روی شکست گوه تمرکز کنیم. خط روند مقاومت از اوج های نوسانی اوت و سپتامبر گرفته شده است که پیش بینی آن به بالاترین حد اواخر اکتبر رسیده بود. سقوط گوه‌ها اغلب با هدف برگشت‌های صعودی دنبال می‌شوند، که عمدتاً به دلیل این واقعیت است که فروشندگان در آزمایش‌های پایین‌ترین قیمت، اقدام قیمت را افزایش ندادند، و این همان چیزی است که ما با حداقل تمدید از پایین‌ترین حد ژوئن تا اکتبر شاهد بودیم. کم.

این امر بر بلندمدت تمرکز می کند خط روند، با رنگ قرمز در زیر، که برای هفته آینده حدود 12600 در نزدک 100 پیش بینی می شود.

نمودار روزانه نزدک

نمودار روزانه نزدک

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

S&P 500

S&P 500 به 4k صعود کرد سطح روانیو این کمی کمتر از یک ماه پس از یک تست پشتیبانی بزرگ در 3500. اما، مشابه نزدک، یک گوه افتادن که از آن مشاهدات ساخته شده بود و هفته گذشته در روز پنجشنبه شکسته شد. و هفته قبل حتی یک درب برای خرس‌ها باز بود که در آن خط روند و ساخت a الگوی فراگیر نزولی.

این واقعیت که سهام نه تنها به این حرکت نزولی ادامه ندادند، و در عوض یک رالی قوی را افزایش دادند، دقیقاً بیانگر این عبارت است که “اگر سهام با اخبار بد فروش نرود، احتمالا چیز دیگری در جریان است.”

حدس من در مورد “چیز دیگری” مربوط به احساسات است و احتمالاً با فعالیت گزینه ها ارتباط دارد. نسبت‌های فروش تمایل به افزایش قیمت‌ها به سمت پایین‌ترین قیمت‌ها داشته‌اند، و این سیگنال‌های مخالف گسترده‌ای بوده است، زیرا بازارسازان پس از آن انگیزه‌ای برای بالا بردن قیمت‌ها برای گرفتن حق بیمه داشتند. به نظر من، این توضیح می‌دهد که چرا در چند ماه گذشته انواع مختلفی از سناریوهای فشرده کوتاه وجود داشته است، که به ساخت این سازه‌های گوه در حال سقوط کمک کرده است. و به نوبه خود، تا حدی مانع برنامه های فدرال رزرو شده است.

اما، شایان ذکر است که نمودار به نظرات اهمیتی نمی‌دهد و این شکست تازه، پس از پایین‌ترین سطح بالاتر هفته گذشته، بالاترین سطح را ایجاد کرده است.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ایجاد اعتماد در معاملات

نمودار هفتگی S&P 500

نمودار هفتگی SPX

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

S&P کوتاه مدت

در نمودار زیر، می‌توانیم روی آن تست مقاومت 4k تمرکز کنیم که به نشان‌دادن بالاترین سطح فعلی کمک می‌کند. این همچنین پتانسیل پشتیبانی را در یک منطقه کلیدی، از 3802-3820 باز می کند، و این واقعاً نشان می دهد که واکنش صعودی هفته گذشته چقدر تهاجمی بود. بین قیمت فعلی و آن منطقه، منطقه دیگری از حمایت بالاتر و پایین احتمالی است و در اطراف دسته 3900 ترسیم می شود.

در بالای حرکت قیمت، یک خط روند نزولی وجود دارد که برای هفته آینده به منطقه 4100-4139 پیش می رود. بالاتر از آن، یک منطقه آشنا در اطراف علامت 4200 ظاهر می شود.

نمودار روزانه S&P 500

نمودار روزانه SPX

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

داو جونز

داو نسبت به پایین ترین سطح ماه اکتبر هفته گذشته به میزان 18.67 درصد رشد کرد. این از حداکثر حرکت 15.54 درصدی که در ماه ژوئن نشان داده بود، پیشی می‌گیرد و به‌ویژه، این رقم کمتر از رشد 24 درصدی نزدک در مدت مشابه بود.

این واقعیت که نزدک در ماه ژوئن جهش بیشتری داشت، نشان می‌دهد که این احتمالاً مربوط به پوشش کوتاه بود. اما، با جدیدترین تکرار رفتار صعودی، این واقعیت که داو از سرعت پیشی گرفت نشان می‌دهد که انباشت صعودی قانونی در اینجا وجود داشته است. و اگر به پس‌زمینه نرخ‌های بالاتر و صحبت فدرال‌رزرو در مورد چشم‌انداز حفظ نرخ‌ها در قلمرو محدودکننده نگاه کنیم، منطقی است که چرا داو بهتر عمل می‌کند: نسبت به Nasdaq حساس به نرخ بهره کمتر است.

اما – این واقعیت که نزدک در پنجشنبه و جمعه هفته گذشته شروع به پیشی گرفتن از داو و اس اند پی کرد، نشان می دهد که ممکن است پوشش کوتاهی وارد معادله شود، و این چیزی است که می تواند به طور مشابه برای داو و هم تأثیرگذار باشد. نزدک اگرچه احتمالاً تأثیر بیشتری بر قیمت نزدک خواهد داشت.

از نظر فنی، داو هفته گذشته یک خط روند اصلی را از آن خود کرد که اوج‌های ژانویه و آگوست را به هم مرتبط کرد. تلاش برای عقب نشینی در روز جمعه کوتاه شد، زیرا حمایت در نوسان مقاومت از اوج 26 آگوست نشان داد، که بیشتر نشان دهنده رفتار صعودی است. نقطه اصلی بعدی مقاومت که در بالای سر قرار دارد، نزدیک به اوج اوت، درست در داخل 32500 است سطح روانی. پتانسیل پشتیبانی در همان سطح 33,444 وجود دارد که در روز جمعه وارد عمل شد، اما منطقه دیگری وجود دارد که در حدود 33,000-33,106 کمی قوی تر به نظر می رسد.

با توجه به روز جمعه دوجی، همراه با این واقعیت که داو قبلاً حرکت قابل توجهی انجام داده است، در اینجا از تعقیب احتیاط لازم است. اما، استقرار حمایت بالاتر و پایین می تواند در را برای سناریوهای ادامه صعودی باز نگه دارد.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

نمودار روزانه داو

نمودار روزانه داو

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

DAX

در حالی که سهام ایالات متحده از پایین ترین سطح اواسط اکتبر عقب نشینی می کند، DAX پس از جهش بیش از 20 درصدی نسبت به پایین ترین سطح اکتبر خود، اکنون در بازار صعودی فنی قرار دارد.

و این حرکت قیمت بسیار تمیزی نیز دارد، با یک تشکیل گوه نزولی بلندمدت منجر به شکست در تصمیم گیری نرخ ECB در اواخر اکتبر می شود..

حتی زمانی که قیمت‌ها پس از تصمیم‌گیری نرخ FOMC به سمت حمایت گوه‌ای، درست در منطقه متقابل سطوح فیبوناچی، عقب‌نشینی و تنظیم مجدد بارگذاری مجدد وجود داشت. در این مرحله، این حرکت در نمودار روزانه تقریبا سهموی به نظر می‌رسد و در DAX رنگ‌هایی از پوشش کوتاه تهاجمی دارد. این شاخص بیش از 10 درصد نسبت به پایین ترین سطح هفته قبل افزایش یافته است، و قبل از اینکه آن پایین ترین سطح نشان داده شود، قبلاً به شدت خریداری شده بود. این نشان دهنده رهایی بیشتر از موقعیت های کوتاه مدت بلندمدت است.

و این ممکن است با موضوعات بزرگتر در اطراف یورو ارتباط داشته باشد زیرا ترس همچنان در حال از بین رفتن است. در حالی که بیشتر تابستان با ترس از زمستان پیش می رفت، امیدها شروع به تغییر کرده است که اروپا بتواند زمستان را بدون تأثیر زیاد جنگ جاری در اوکراین پشت سر بگذارد. البته باید منتظر ماند، اما واکنش DAX قابل توجه است و از نظر فنی، این شاخص به سمت یک بازار صعودی تازه با قیمت‌های بیش از 20 درصد نسبت به پایین‌ترین سطح اکتبر قبل از آن پیش می‌رود.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی یورو ما را دانلود کنید

نمودار هفتگی DAX

نمودار هفتگی DAX

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; آتی DAX در Tradingview

DAX کوتاه مدت

DAX اکنون از مرز 50 درصد فروش سال 2022 عبور کرده است و این به حفظ تمرکز کوتاه مدت بر قدرت کمک می کند. این قیمت در 14062 است که می تواند تا اوج نوسان آگوست برای ایجاد منطقه حمایتی کاهش یابد. نگه داشتن در آنجا راه را برای استراتژی‌های صعودی تهاجمی باز نگه می‌دارد، اما در واقع، قیمت می‌تواند تا ناحیه 13500 کاهش یابد و همچنان ظاهر صعودی خود را حفظ کند، زیرا نوسان پایین قبلی تا حدود 13 هزار تومان کاهش یافته است.

در بالاترین سطح قیمت، سطح اصلی بعدی اصلاح 61.8 درصدی حرکت امسال در 14589 است که پس از آن نوسان قابل توجهی در مقاومت تبدیل شده به حمایت در 14909 ظاهر می شود.

نمودار روزانه DAX

نمودار روزانه DAX

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; معاملات آتی DAX در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.