پیش بینی یورو – بازگشت یورو/دلار به دلیل اینکه پشتیبانی Trendline در Bay نگه داشته می شود. حالا چی؟

[ad_1] چشم انداز یورو/دلار آمریکا: یورو در برابر دلار تقویت می شود زیرا داده های اقتصادی ناامید کننده ایالات متحده فشار نزولی بر بازده خزانه داری وارد می کند تفسیر هاوکی از مقامات بانک مرکزی اروپا نیز از پول رایج حمایت می کند از نقطه نظر فنی، یورو/دلار آمریکا در یک خط روند کلیدی با

کد خبر : 348735
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
پیش بینی یورو – بازگشت یورو/دلار به دلیل اینکه پشتیبانی Trendline در Bay نگه داشته می شود.  حالا چی؟

[ad_1]

چشم انداز یورو/دلار آمریکا:

  • یورو در برابر دلار تقویت می شود زیرا داده های اقتصادی ناامید کننده ایالات متحده فشار نزولی بر بازده خزانه داری وارد می کند
  • تفسیر هاوکی از مقامات بانک مرکزی اروپا نیز از پول رایج حمایت می کند
  • از نقطه نظر فنی، یورو/دلار آمریکا در یک خط روند کلیدی با حمایت مواجه شده است و راه را برای آن هموار می کند قیمت تا سفر خود را بالاتر از سر بگیرند

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: EUR/USD بدون تغییر پس از دقیقه ECB، تقویم داده های سنگین هفته آینده

EUR/USD روز پنجشنبه پس از یک عملکرد ضعیف در جلسه قبل، بازگشت، اما در بحبوحه جو محتاطانه بازار، رشدها محدود شد. در معاملات بعدازظهر در نیویورک، یورو در شرایطی که بازدهی خزانه داری آمریکا به دنبال گزارش های ناامیدکننده اقتصادی ایالات متحده کاهش یافته بود، با حدود 0.15 درصد افزایش به 1.0970 رسید.

پیش از این، داده‌های منتشر شده توسط وزارت کار ایالات متحده نشان داد که تعداد آمریکایی‌هایی که برای بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند در هفته منتهی به 15 آوریل به 245000 نفر افزایش یافت، در مقابل 240000 پیش‌بینی‌شده، و به 1.87 میلیون نفر رسید که بالاترین سطح از نوامبر 2021 است. ، نشانه آن است که افراد به دلیل کندی استخدام، در تلاش برای یافتن سریع کار جدید هستند.

فروش خانه های موجود در ماه مارس نیز انتظارات را نادیده گرفت و به 4.44 میلیون رسید، در حالی که برآورد 4.5 میلیونی بود. در مجموع، دو گزارش امروز حاکی از آن است که اقتصاد تحت فشار چرخه کوهنوردی تهاجمی فدرال رزرو در حال خم شدن است و می تواند به سمت رکود پیش رود – وضعیتی که می تواند به سیاست گذاران پوششی بدهد تا کمپین انقباضی خود را در کوتاه مدت متوقف کنند.

داده های اقتصادی ایالات متحده در یک نگاه

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

در جای دیگر، تفسیر جنگ طلبانه از ECB حمایت بیشتری از یورو را اضافه کرد، با رئیس جمهور لاگارد که نشان داد شورای حاکم “هنوز راه زیادی در پیش است” تورم را به هدف 2.0 درصد برگرداند. این اظهارات در کنار اظهارات سایر مقامات در روزهای اخیر، نشان از ادامه افزایش هزینه های استقراض بانک مرکزی در جلسات آتی دارد.

با توجه به اینکه بانک مرکزی اروپا چند بار دیگر در طول تابستان نرخ‌ها را افزایش داده است، در حالی که FOMC در حالت تعلیق قرار دارد، امکان افزایش بیشتر یورو/دلار آمریکا وجود دارد. با این حال، سناریوی صعودی برای یورو وابسته به پایدار ماندن احساسات است، در غیر این صورت، چشم‌انداز خوش‌خیم آن می‌تواند به سرعت تغییر کند و دلار آمریکا در موقعیت بهتری برای عملکرد بهتر در یک محیط پرخطر قرار گیرد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% -3٪ -1٪
هفتگی 51% -23٪ -2٪

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

EUR/USD توانسته است از حمایت خط روند 1.0935 خارج شود، در حالی که گاوها فعلاً کنترل کشتی را از خرس ها گرفته اند، اگرچه به نظر می رسد که اعتقاد صعودی پس از رالی قوی در چهار هفته گذشته ضعیف شده است. این می‌تواند راه را برای دوره‌ای از تثبیت و بازه معاملاتی قبل از صعود بعدی باز کند.

از نظر سطوح فنی کلیدی برای تماشا، پشتیبانی اولیه در 1.0935 و پس از آن 1.0875 باقی می ماند. زیر آن، ناحیه بعدی که باید روی آن تمرکز کرد، در مرز روانی 1.0800 قرار دارد. با نگاهی بالاتر، اولین مقاومتی که باید در نظر گرفته شود، در اوج های سال 2023 نزدیک به 1.1075 و پس از آن 1.1170 ظاهر می شود.

نمودار فنی EUR/USD

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView تهیه شد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.