پیش بینی پوند انگلیس (GBP) – تورم انگلیس ممکن است دو رقمی شود

GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل رشد ماه به ماه بریتانیا منفی می شود. تورم سرفصل ممکن است به +10٪ برسد. کیبل در حال پایان هفته است و به نظر می رسد با ترکیبی از دلار قوی آمریکا و پوند بریتانیا ضعیف به زیر 1.2100 بازگردد. به نظر می رسد که صعود

کد خبر : 240784
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
پیش بینی پوند انگلیس (GBP) – تورم انگلیس ممکن است دو رقمی شود


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • رشد ماه به ماه بریتانیا منفی می شود.
  • تورم سرفصل ممکن است به +10٪ برسد.

کیبل در حال پایان هفته است و به نظر می رسد با ترکیبی از دلار قوی آمریکا و پوند بریتانیا ضعیف به زیر 1.2100 بازگردد. به نظر می رسد که صعود اخیر نسبت به پایین ترین سطح 1.1760 در 14 جولای به پایان رسیده است زیرا ارزش دلار در تعطیلات آخر هفته بالا می رود. اوایل امروز، آخرین داده‌های تولید ناخالص داخلی بریتانیا نشان داد که اقتصاد بریتانیا در ماه ژوئن بر اساس متر/متر منقبض شده است، در حالی که اولین نگاه به Q/Q تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه دوم نشان می‌دهد که اقتصاد 0.1 درصد کاهش یافته است. در حالی که هر دو رقم انتظارات بدبینانه تحلیلگران را شکستند، کاهش رشد اقتصاد بریتانیا توسط دولت و بانک مرکزی انگلیس مورد توجه قرار گرفته است.

پوند بریتانیا از داده‌های رشد نسبتاً بهتر بریتانیا دوری می‌کند

بعید است چشم انداز اقتصادی در هفته آینده بهتر شود، زیرا آخرین مشاغل، دستمزدها، خرده فروشی ها و تورم منتشر خواهند شد. در حالی که بازار کار در حال حاضر قوی باقی مانده است، این احتمال وجود دارد که تورم اصلی بریتانیا در هفته آینده دو رقمی شود. بانک انگلستان قبلاً هشدار داده است که تورم ممکن است در سال جاری به 13 درصد برسد، در حالی که اقتصاد وارد رکود پنج چهارمی می شود. با توجه به اینکه بریتانیا از قیمت های انرژی بسیار بالا، خلاء سیاسی در شماره 10 و موج گرمای ناشی از خشکسالی رنج می برد، اخبار بد اقتصادی بیشتر جمعیت ناراضی را آزار خواهد داد.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

پوند همچنان با باد مخالف مواجه است و احتمالاً در برابر طیف وسیعی از ارزهای دیگر مبارزه خواهد کرد. GBP/USD دوباره 1.2100 را آزمایش می کند و شکستن پایین تر سطح زیر 1.2000 را دوباره به بازی بازمی گرداند. نمودار روزانه نشان می دهد که این جفت به چاپ بالاترین پایین تر ادامه می دهد، در حالی که نشانگر CCI نیز پایین تر است. میانگین‌های متحرک ساده 20 و 50 روزه در حال حاضر در حال اجرا هستند و وقفه و باز شدن زیر این دو شاخص، احساسات منفی بیشتری را به این جفت اضافه می‌کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 12 اوت 2022

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 66.64 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.00 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 10.26 درصد بیشتر و نسبت به هفته گذشته 4.81 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 9.45 درصد و نسبت به هفته گذشته 5.06 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد GBP/USD سوگیری معاملاتی نزولی قوی تر.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.