پیش بینی پوند انگلیس – بازگشت پوند/دلار آمریکا پس از یک هفته ضررهای سنگین

[ad_1] GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل گزارش بانک مرکزی کابل را می پیچد. گذشته از آخرین به روز رسانی تولید ناخالص داخلی، تقویم اقتصادی بریتانیا در هفته آینده ضعیف است. توصیه شده توسط Nick Cawley پیش بینی Q4 جدید ما را دانلود کنید بانک مرکزی انگلیس (BoE) این هفته هشدار داد

کد خبر : 276443
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
پیش بینی پوند انگلیس – بازگشت پوند/دلار آمریکا پس از یک هفته ضررهای سنگین

[ad_1]

GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • گزارش بانک مرکزی کابل را می پیچد.
  • گذشته از آخرین به روز رسانی تولید ناخالص داخلی، تقویم اقتصادی بریتانیا در هفته آینده ضعیف است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی Q4 جدید ما را دانلود کنید

بانک مرکزی انگلیس (BoE) این هفته هشدار داد که بریتانیا احتمالاً شاهد یک رکود طولانی مدت خواهد بود و انتظار نمی رود رشد مجدد اقتصاد تا اواسط سال 2024 آغاز شود. افزایش هزینه‌های انرژی و وام مسکن باعث کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده می‌شود، در حالی که انتظار می‌رود نرخ بیکاری که در حال حاضر به پایین‌ترین حد خود در پنج دهه اخیر رسیده است، طی سه سال آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد و نرخ بیکاری به تقریباً 6.5 درصد افزایش یابد. BoE. بانک مرکزی بریتانیا همچنین نرخ بهره را 75 واحد در ثانیه افزایش داد و به 3.0 درصد رساند تا با تورم سرسام آور مقابله کند.

بانک انگلستان: راهنمای معامله گران فارکس

در یک ضربه بیشتر به ارز، BoE گفت در حالی که انتظار می‌رفت تورم از سطح فعلی 10.1% به 11% برسد، احتمالاً در اوایل تا اواسط سال 2023 به شدت کاهش خواهد یافت و قیمت‌گذاری فعلی بازار برای اوج نرخ‌های بهره خیلی بالا. با توجه به دورنمای ضعیف اقتصادی و نرخ‌های پایین‌تر از انتظارات فعلی بازار، استرلینگ گزینه چندانی جز سقوط بیشتر نداشت.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

فدرال رزرو آخرین تصمیم سیاست پولی خود را یک روز قبل از BoE منتشر کرد و همچنین نرخ بانکی خود را سه چهارم از یک درصد افزایش داد. با این حال، اظهار نظر فدرال رزرو در کنفرانس مطبوعاتی بازار را با چشم انداز کاملاً جنگ طلبانه ترک کرد. رئیس پاول گفت که نرخ‌های بهره «باید بالاتر بروند و برای مدت طولانی‌تری بالاتر بمانند» و اینکه فکر کنیم که فدرال رزرو به زودی متوقف می‌شود، «نابه‌هنگام» است. این تفسیر باعث شد بازدهی خزانه داری ایالات متحده با تاریخ کوتاه افزایش یابد و دلار آمریکا را نیز همراه خود کند.

فدرال رزرو نرخ ها را 75 BP افزایش داد و دستورالعمل ها را تغییر داد، چشم انداز دلار آمریکا پس از FOMC

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX.

تقویم اقتصادی بریتانیا در هفته آینده به غیر از نگاه ماهانه تولید ناخالص داخلی بریتانیا، نسبتاً ضعیف است. بازار از قبل مشخص است که بریتانیا وارد یک رکود می شود و بنابراین ممکن است این بازارها به اندازه عادی پتانسیل حرکت بازار را نداشته باشند.

کیبل تا آخر هفته در حال افزایش است، اما این نباید این واقعیت را پنهان کند که اساساً استرلینگ ضعیف است. به نظر می رسد هر صعودی بیشتر کند و محدود باشد و ممکن است حرکت امروز نشانه ای از پوشش کوتاه قبل از آخر هفته داشته باشد. منطقه مقاومت بعدی بین 1.1644 و 1.1738 است و این باید جفت را کنترل کند. یکی از نشانه‌های مثبت در نمودار روزانه این است که سری اوج‌های پایین‌تر شکسته شده است و این ممکن است به کابل کمک کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image1.png

نمودار از طریق TradingView

یک نوسان بزرگ در موقعیت GBP/USD به عنوان معامله گران باعث افزایش سود خالص می شوند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 67.88 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 2.11 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 8.62 درصد بیشتر از دیروز و 37.05 درصد بیشتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 3.27 درصد بیشتر از دیروز و 28.29 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد سوگیری معاملاتی مخالف نزولی GBP/USD قوی تر.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -17٪ 8% -9٪
هفتگی 16% -26٪ -4٪

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.