پیش بینی های S&P 500 و FTSE 100 برای هفته پیش رو

تحلیل و اخبار S&P 500، FTSE 100، DAX 40 S&P 500 | همه چشم ها به پاول است FTSE 100 |تقسیم رای BoE و جزئیات فروش دارایی در تمرکز S&P 500 | همه چشم ها به پاول است S&P 500 در حال بستن بدترین عملکرد ماهانه خود از زمان سقوط کووید در سه ماهه اول

کد خبر : 201055
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
پیش بینی های S&P 500 و FTSE 100 برای هفته پیش رو


تحلیل و اخبار S&P 500، FTSE 100، DAX 40

  • S&P 500 | همه چشم ها به پاول است
  • FTSE 100 |تقسیم رای BoE و جزئیات فروش دارایی در تمرکز

S&P 500 | همه چشم ها به پاول است

S&P 500 در حال بستن بدترین عملکرد ماهانه خود از زمان سقوط کووید در سه ماهه اول 2020 با افت 6 درصدی است. همانطور که در ما برجسته کردیم راهنمای فصلی سیاست فدرال رزرو همچنان محرک اصلی برای احساسات ریسک است. به نوبه خود، بازارهای سهام با افزایش نرخ بهره تهاجمی فدرال رزرو و QT در گوشه و کنار، قیمت پایین تری داشتند. انتظار می‌رود هفته آینده فدرال رزرو نرخ وجوه فدرال رزرو را 50 واحد در ثانیه افزایش دهد و انقباض کمی را اعلام کند. متعاقباً، تمرکز اصلی بر کنفرانس مطبوعاتی پاول رئیس فدرال رزرو خواهد بود. با توجه به اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو مبنی بر اینکه افزایش نرخ بهره 75 واحد در ثانیه می تواند قابل قبول باشد، هرگونه مخالفت تندرو مهم خواهد بود، در حالی که دیدگاه پاول در مورد افزایش بیش از 50 واحد نیز در جهت کوتاه مدت حیاتی خواهد بود.

در جاهای دیگر، یوان چین به دنبال کاهش سریع آن در جلسات اخیر توجهات را به خود جلب کرده است. بنابراین، ثبات سهام به USD/یوآن نیز نیاز دارد تا به اوج خود برسد یا حداقل نشانه‌هایی از ثبات نشان دهد تا S&P 500 بالاتر از 24 فوریه بماند.هفتم بسیاری از عواملی که احساسات ریسک را تحت تأثیر قرار داده اند هنوز باقی مانده اند، با این حال، با توجه به کاهش از 4600 به 4150، من نسبت به قبل نزولی کمتری دارم. چند هفته پیش.

حمایت در 4160 و 4100، بسته شدن پایین تر از دومی خطر سقوط به 3800 را دارد. در سمت بالا، مقاومت در 4370-85 قرار دارد.

نمودار S&P 500: بازه زمانی روزانه

منبع: Refinitiv

FTSE 100 | تقسیم رای BoE و جزئیات فروش دارایی در تمرکز

علیرغم فروش در فضای سهام، FTSE 100 تا حد زیادی از ضعف پوند محافظت شده است. یادت باشه، 2/3 از درآمد تولید شده در بین شرکت های FTSE 100 از خارج از کشور است، بنابراین سودهای برگشتی با کاهش ارزش پوند ارزش بیشتری دارد.. همانطور که به هفته آینده نگاه می کنیم، BoE توجه معامله گران بریتانیایی را به خود جلب خواهد کرد. از نظر انتظارات، بانک احتمالاً نرخ‌ها را 25 واحد در ثانیه افزایش خواهد داد، با این حال، تمرکز بیشتر بر تقسیم آرا خواهد بود، که دفعه قبل 8-1 به نفع 25 واحد در ثانیه بود (یک مخالف رای بدون تغییر داد). علاوه بر این، با تعیین نرخ بانکی به 1٪، BoE نیز به آستانه ای خواهد رسید که در آن مرحله آنها گزینه فروش دارایی را دارند. بنابراین، احتمالاً جزئیات بیشتری در مورد فروش دارایی ارائه خواهد شد و اگر تاریخی برای تابستان مشخص شود، این می‌تواند باعث واکنش شدید FTSE تحت فشار شود. پشتیبانی در 7330-50 قرار دارد، در حالی که مقاومت در بالاترین سطح YTD 7670 قرار دارد.

نمودار FTSE100: زمان روزانه

پیش بینی های S&P 500 و FTSE 100 برای هفته پیش رو

منبع: Refinitiv

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما منابع متعددی برای کمک به شما داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که تازه وارد فارکس شده اند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.