پیش بینی نقطه عطف برای تجارت فارکس – سیستم های معاملاتی – 11 ژانویه 2022

[ad_1] اسکنر الگوی فراکتال توانایی پیش بینی نقطه عطف در بازار مالی را فراهم می کند. در این مقاله، راهنمای عملی نحوه استفاده از پیش بینی نقطه عطف ارائه شده برای معاملات روزانه خود را ارائه می دهیم. پیش بینی نقطه عطف از دو نوع پیش بینی تشکیل شده است. اولین مورد پیش بینی فرورفتگی

کد خبر : 154422
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
پیش بینی نقطه عطف برای تجارت فارکس – سیستم های معاملاتی – 11 ژانویه 2022

[ad_1]

اسکنر الگوی فراکتال توانایی پیش بینی نقطه عطف در بازار مالی را فراهم می کند. در این مقاله، راهنمای عملی نحوه استفاده از پیش بینی نقطه عطف ارائه شده برای معاملات روزانه خود را ارائه می دهیم. پیش بینی نقطه عطف از دو نوع پیش بینی تشکیل شده است. اولین مورد پیش بینی فرورفتگی است. در پیش‌بینی پیش‌بینی، ما در تلاش هستیم تا نقطه عطف احتمالی صعودی را در حالی که قیمت در حال کاهش است، پیش‌بینی کنیم. مورد دوم پیش بینی اوج است. در پیش‌بینی اوج، سعی می‌کنیم نقطه عطف نزولی احتمالی را در حالی که قیمت در حال افزایش است، پیش‌بینی کنیم. پیش بینی نقطه عطف مفید است زیرا داستان کامل سری قیمت را به ما می گوید. به عنوان مثال، راهنمایی بصری حرکت قیمت را به شما ارائه می دهد + همچنین اطلاعات احتمال را ارائه می دهد. این یک ترکیب واقعی از پیش بینی آماری و تجزیه و تحلیل فنی است. به عنوان یک معامله گر می توانیم ورود و خروج را با پیش بینی نقطه عطف مدیریت کنیم. مزیت دیگر این است که احتمال، فرصت سطح دوم تصمیم گیری را برای ما فراهم می کند. این در واقع بخش مهمی است زیرا بسیاری از شاخص‌های فنی دیگر اطلاعات احتمالی را ارائه نمی‌کنند که می‌توانیم برای سطح پیشرفته‌تر تصمیم‌گیری استفاده کنیم. با توانایی خواندن این احتمالات، عملاً می توانیم از این پیش بینی نقطه عطف برای تصمیم گیری در مورد عملکرد قیمت در بازار مالی استفاده کنیم. آنها پیش بینی کننده خوبی برای حرکت قیمت هستند با این فرض که شما از اطلاعات احتمال سوء استفاده نمی کنید.

در اینجا تجزیه اکشن قیمت با پیش بینی نقطه عطف است. ما همچنین اسکرین شات را برای توضیح هر نقطه اوج و پایین با کمک بصری ارائه می دهیم. همانطور که از اسکرین شات می بینید، ما می توانیم به ترتیب دو اقدام قیمت برای هر پیش بینی اوج و پایین ترسیم کنیم.

وقتی اوج را پیش بینی می کنیم:

1. فرصت معاملاتی احتمالی صعودی در منطقه با احتمال کم

2. فرصت معاملاتی احتمالی برگشت نزولی در منطقه با احتمال بالا

زمانی که ما پیش‌بینی می‌کنیم:

1. فرصت معاملاتی نزولی احتمالی در منطقه با احتمال کم

2. فرصت معاملاتی برگشت صعودی احتمالی در منطقه با احتمال بالا.

احتمالاً حدس زدن این اقدامات قیمت در طول پیش‌بینی نقطه عطف بسیار طبیعی است. اسکرین شات زیر برای تایید درک شماست. اگر اصطلاح اوج و فرورفتگی برای شما آشنا نیست، برخی از مقالات فیزیک را در گوگل جستجو کنید که Peak و Trough در چرخه موج را توضیح می دهند. ما در اینجا از اصطلاح مشابه استفاده می کنیم زیرا نمی خواهیم دوباره چرخ را اختراع کنیم. هنگامی که چرخه اوج و فرود در آن مقالات را درک کردید، طرح اقلام اقدام برای معاملات خود با این مقاله نیز بسیار ساده تر خواهد بود. به نظر من، پیش بینی نقطه عطف در موقعیت منحصر به فرد خود بین پیش بینی آماری و تحلیل تکنیکال است. احتمالاً بتوانیم آن را ترکیبی از هر دو جهان بدانیم. ما به شما توصیه می کنیم از این پیشرفت علمی برای تجارت خود لذت ببرید.

به عنوان مثال، می‌توانید این ویدیو را با عنوان «معاملات شکست در مقابل تجارت معکوس – تبدیل پشتیبانی و مقاومت به استراتژی قاتل» تماشا کنید تا بفهمید چگونه زمان‌بندی بازار را با این ابزار احتمال کنترل کنید.

یوتیوب: https://www.youtube.com/watch?v=UbORmOacKIQ

در زیر صفحه فرود اسکنر الگوی فراکتال در نسخه متاتریدر آمده است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/49170

https://www.mql5.com/fa/market/product/49169

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/fractal-pattern-scanner/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.