پیش بینی نفت خام: قیمت نفت با خطر اصلی مواجه است

[ad_1] نکات برجسته نفت خام: ریسک سرفصل برای معامله گران نفت خام همچنان بالاست توافق هسته ای ایران نیز در کانون توجه قرار دارد ریسک سرفصل برای معامله گران نفت خام همچنان بالاست یک حمله دیگر از ریسک گریزی ناشی از گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای روسیه بزرگترین نیروگاه هسته ای اروپا

کد خبر : 174768
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۰
پیش بینی نفت خام: قیمت نفت با خطر اصلی مواجه است

[ad_1]

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید.

نکات برجسته نفت خام:

  • ریسک سرفصل برای معامله گران نفت خام همچنان بالاست
  • توافق هسته ای ایران نیز در کانون توجه قرار دارد

ریسک سرفصل برای معامله گران نفت خام همچنان بالاست

یک حمله دیگر از ریسک گریزی ناشی از گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای روسیه بزرگترین نیروگاه هسته ای اروپا را تصرف کرده اندکه به نوبه خود شاهد حفظ قیمت نفت بود، در همین حال، سهام اروپایی دوره اخیر زیان خود را افزایش دادند و بدترین عملکرد هفتگی از سه ماهه اول 2020 را به ثبت رساندند. خطر شکاف آخر هفته بنابراین، اگر در آخر هفته تشدید قابل توجهی وجود نداشته باشد، ممکن است بازارها در ابتدای هفته بهبودی جزئی را شاهد باشند.

توافق هسته ای ایران نیز در کانون توجه قرار دارد

از آنجایی که درگیری های ژئوپلیتیکی نشانه های بسیار کمی از کاهش در کوتاه مدت نشان می دهد، قیمت نفت همچنان بالا خواهد ماند. با این حال، ریسک سرفصل باقی خواهد ماند و با توجه به میانگین محدوده روزانه 8 دلار در هر بشکه در هفته گذشته، با توجه به ریسک‌های فراوان در هر دو طرف، چابک ماندن برای معامله‌گران کلیدی خواهد بود. به این ترتیب، در این پس‌زمینه کنونی، منابعی مانند توییتر می‌توانند در زمان‌های فعلی حیاتی باشند و امکان ایجاد مزیت زمانی برای معامله‌گران وجود داشته باشد. این موضوع در جلسه دیروز با توجه به گزارش هایی مبنی بر دستیابی به توافق هسته ای ایران در عرض 72 ساعت ثابت شده بود. در واکنش، معاملات آتی نفت برنت در ابتدا 1.5 درصد کاهش یافت و در 30 دقیقه بعد در مجموع 6 درصد کاهش یافت.

پیش بینی نفت خام: قیمت نفت با خطر اصلی مواجه است - نوسانات همچنان ادامه دارد

منبع: توییتر

نمودار معاملات آتی نفت برنت در روز

پیش بینی نفت خام: قیمت نفت با خطر اصلی مواجه است - نوسانات همچنان ادامه دارد

منبع: Refinitiv

تجارت اخبار

حوزه ای که به طور گسترده توسط DailyFX پوشش داده شده است، «تجارت اخبار کلان جهانی» است که به خوبی به نحوه برخورد شما با رسانه های اجتماعی برای تجزیه و تحلیل بازارهای مالی مرتبط است. بنابراین، مهم است که در ابتدا، درک محکمی از محرک‌های اساسی دارایی‌هایی که معامله می‌کنید داشته باشید و همچنین دائماً با موضوعات/روایت‌های فعلی به‌روز باشید. با آگاهی از محرک های کلیدی بازار، در کنار موقعیت/احساس فعلی بازار، به عنوان یک معامله گر، این امر شما را بهتر در مورد نحوه واکنش بازارها به اطلاعات جدید آماده می کند. به خاطر داشته باشید که قیمت فعلی یک دارایی منعکس کننده تمام اطلاعات موجود است (یا طبق فرضیه بازار کارآمد باید چنین باشد). متعاقباً، هر زمان که اطلاعات جدیدی منتشر شود، چه داده‌های اقتصادی یا تصمیمات بانک مرکزی، قیمت دارایی معمولاً برای یافتن قیمت جدیدی حرکت می‌کند که منعکس کننده آن اطلاعات است.

با این حال، این بحث وجود دارد که بسیاری از جریان‌های اخبار کلان صرفاً نویز هستند و تأثیر قابل‌توجهی بر دارایی‌هایی که معامله می‌کنید ندارند، اکنون در حالی که من تا حدودی با این دیدگاه همدردی می‌کنم. با توجه به این نکته، زمانی که جریان اخبار ورودی روی صفحه نمایش شما چشمک می زند، می توانید با پرسیدن دو سوال از خود آن را تجزیه کنید:

  1. آیا این اطلاعات جدید است و اگر چنین است، آیا از روایت بازار انحراف دارد (اجماع/انتظارات)
  2. آیا این اطلاعات قابل توجه است

اگر پاسخ شما به هر دو سوال “خیر” است، می توانید با اعتبار خوب بگویید که اطلاعات جدید به طور قابل توجهی در بازار حرکت نمی کند. در حالی که من قدردانی می کنم که این مهارتی است که فوراً به آن مسلط نمی شود و کاملاً صادقانه بگویم که ممکن است هرگز به طور کامل تسلط پیدا نکند. همانطور که معمولاً در مورد هر کاری که در زندگی انجام می دهید، تجربه در طول زمان مهم است، که به توانایی شما در هضم کارآمد جریان اخبار کلان کلیدی کمک زیادی می کند.

همانطور که در بالا ذکر کردم، DailyFX این موضوع را با جزئیات کامل پوشش داده است، بنابراین برای یک راهنمای جامع کامل در مورد تجارت اخبار، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

توییتر جلوتر از اخبار سنتی

در طول سال‌ها و اخیراً با توجه به رویدادهای مهم سیاسی، یعنی برگزیت و جنگ تجاری ایالات متحده و چین، موارد متعددی وجود داشته است که توییتر سریع‌تر از اخبار سنتی (بلومبرگ و رفینتیو) اخبار کلان و شرکت‌ها را گزارش می‌کند. وقتی این اتفاق می‌افتد، من قضاوت می‌کنم که این امر به معامله‌گران برتری نسبت به بازار می‌دهد. منظور من از بازار، معامله algo با سرفصل های بلومبرگ و Refinitiv است. اما برای صرفه‌جویی در اینچ ستون‌ها، چند نمونه قابل توجه را مرور می‌کنم که توییتر یک مزیت ارائه کرده است.

مطالعه موردی 1: بازار نفت، آوریل 2020

قیمت نفت سقوط کرده بود زیرا معامله گران به شروع بحران ویروس کرونا با موج اول قرنطینه جهانی واکنش نشان دادند که باعث شد تقاضای نفت تا 1/3 کاهش یابد. پس از درگیر شدن روسیه و عربستان سعودی در جنگ قیمت، اوضاع برای بازار نفت بدتر شده بود، زیرا نفت به پایین ترین حد در 18 سال اخیر سقوط کرد.

در 2 آوریلnd، 2020 در ساعت 15:30 GMT، CNBC منتشر شد را توییت زیر. در 42 ثانیه بعد، بلومبرگ توییت اصلی را منتشر کرد، در حالی که تیتر قرمز چشمک زن BBG در ساعت 15:34.49 رخ داد. از سوی دیگر، Refinitiv توییت کامل را در ساعت 15:32.39 منتشر کرده بود. در یک بازه زمانی 8 دقیقه ای از توییت تا اوج، نفت خام برنت بیش از 37 درصد افزایش یافت.

پیش بینی نفت خام: قیمت نفت با خطر اصلی مواجه است - نوسانات همچنان ادامه داردپیش بینی نفت خام: قیمت نفت با خطر اصلی مواجه است - نوسانات همچنان ادامه دارد

منبع: ICE، DailyFX

چگونه یک برنامه تجاری ایجاد کنیم



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.