پیش بینی می شود روسیه از ماه مه خرید یوان چین را برای ذخایر خارجی خود آغاز کند – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] بر اساس گزارش‌های اقتصاددانان روسی، روسیه از همین ماه شروع به خرید یوان چین برای ذخایر بین‌المللی خود خواهد کرد. در حالی که تحلیلگران می گویند که خریدها در ابتدا کوچک و نمادین خواهد بود، ظاهراً اینها نشان دهنده چرخش در اقتصاد کشور خواهد بود. روسیه یوان چین را برای ذخیره خریداری می کند

کد خبر : 355032
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
پیش بینی می شود روسیه از ماه مه خرید یوان چین را برای ذخایر خارجی خود آغاز کند – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

بر اساس گزارش‌های اقتصاددانان روسی، روسیه از همین ماه شروع به خرید یوان چین برای ذخایر بین‌المللی خود خواهد کرد. در حالی که تحلیلگران می گویند که خریدها در ابتدا کوچک و نمادین خواهد بود، ظاهراً اینها نشان دهنده چرخش در اقتصاد کشور خواهد بود.

روسیه یوان چین را برای ذخیره خریداری می کند

بر اساس گزارش‌های اقتصاددانان محلی، روسیه برای اولین بار پس از حمله به اوکراین، خرید یوان چین را آغاز خواهد کرد. این اقدام نشان دهنده انحراف از فروش است که فدراسیون روسیه در آغاز سال 2023 شروع به اجرای آن کرد و تعداد آن را از فوریه کاهش داد.

خرید این وجوه به یوان چین به این کشور کمک می کند تا ذخایر خود را که با توقیف بیش از 300 میلیارد دلار دارایی به دلیل تحریم های غرب که در نتیجه شروع روابط روسیه و اوکراین به اجرا گذاشته شده بود، کاهش دهد. تعارض. الکساندر ایزاکوف، اقتصاددان بلومبرگ درباره این خریدها اظهار داشت:

حجم خریدهای FX در ابتدا کم خواهد بود، اما بسیار نمادین خواهد بود زیرا نشان می دهد که کشور به جای اینکه از طریق ذخایر مصرف کند، آنها را می سازد.

با این حال، سایر اقتصاددانان بر این باورند که خرید یوان در ماه ژوئن آغاز خواهد شد، مانند دیمیتری پولووی، اقتصاددان در Locko-Invest در مسکو، که همچنین اظهار داشت که خریدها در ابتدا بسیار اندک خواهند بود. این امر از سوی برخی تحلیلگران مثبت تلقی می شود، زیرا به عنوان سیگنال خوبی برای ثبات اقتصاد روسیه تلقی می شود.

ناتالیا میلچاکوا، تحلیلگر شرکت Freedom Holding Corp.

برای بازار مهم است که دولت به جای خرج کردن، دوباره شروع به انباشت ذخایر کند. این حتی ممکن است بر روبل تأثیر مثبت بگذارد.

ایجاد ذخایر بدون تحریم

این گزارش پس از آن منتشر شد که الویرا نابیولینا، رئیس بانک روسیه در 21 آوریل اعلام کرد که این بانک بر ایجاد یک ذخیره بانکی متشکل از دارایی های غیر تحریمی تمرکز کرده است، اما بدون مشخص کردن ماهیت این دارایی ها. بر اساس گزارش‌های مارس، در حالی که تحریم‌ها برخی از ساختار تجاری آن را تحت تأثیر قرار داده است، روسیه با این محدودیت‌ها جان سالم به در برده و حتی پیشرفت کرده و توانسته است ذخیره‌ای به ارزش 80 میلیارد دلار در خارج از کشور ایجاد کند.

این تا حدی به لطف همکاری متحدانی مانند چین و هند، همچنین اعضای بلوک بریکس است که تولید نفت روسیه را جذب کرده‌اند. همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد برخی از این کشورها به‌عنوان نیابتی برای شرکت‌های نفتی روسیه عمل می‌کنند، مقادیر زیادی از این نفت تحریم‌شده را می‌خرند و آن را «پاک‌شویی» می‌کنند – ارسال آن به کشورهایی که واردات نفت روسیه را سرکوب کرده‌اند.

نظر شما در مورد خرید یوان چین توسط روسیه برای ذخیره دارایی های خارجی خود چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.