پیش بینی قیمت نقره: پیش از FOMC به روند نزولی چسبیده است

چشم انداز قیمت نقره: قیمت نقره در آستانه نشست فردای فدرال رزرو در ماه سپتامبر در یک خط روند نزولی چند ماهه باقی می ماند. حرکت بالاتر از خط روند، احتمال بازگشت به بالاترین سطح سپتامبر را افزایش می دهد، در حالی که افت احتمال بازگشت به پایین سالانه را افزایش می دهد. آرتغییرات شدید

کد خبر : 257675
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۱۶
پیش بینی قیمت نقره: پیش از FOMC به روند نزولی چسبیده است


چشم انداز قیمت نقره:

  • قیمت نقره در آستانه نشست فردای فدرال رزرو در ماه سپتامبر در یک خط روند نزولی چند ماهه باقی می ماند.
  • حرکت بالاتر از خط روند، احتمال بازگشت به بالاترین سطح سپتامبر را افزایش می دهد، در حالی که افت احتمال بازگشت به پایین سالانه را افزایش می دهد.
  • آرتغییرات شدید در احساسات نشان می دهد که قیمت نقره یک سوگیری متفاوت دارد.

در انتظار پاول

مانند بسیاری از دارایی های دیگر در این هفته، قیمت نقره در آستانه نشست ماه سپتامبر فدرال رزرو شاهد کاهش قیمت بوده است. سؤالات در مورد اینکه آیا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و FOMC افزایش نرخ بهره را 75 یا 100 واحد بر ثانیه ارائه خواهند کرد یا خیر، باقی می ماند، اگرچه هر دو سناریو احتمالاً واکنش بازار را در پی آنها تسریع می کنند. اگر فدرال رزرو تنها 75 بیت در ثانیه ارائه دهد، در این صورت شانس بهبود کوتاه مدت قیمت نقره وجود دارد. اگر فدرال رزرو 100 بیت در ثانیه ارائه دهد، قیمت نقره می تواند به سرعت کاهش یابد. در هر صورت، قیمت نقره در آستانه نشست ماه سپتامبر فدرال رزرو به یک خط روند نزولی چند ماهه چسبیده است و قطعنامه پیرامون این حوزه فنی کلیدی، جهت معاملات را برای باقیمانده این هفته هدایت خواهد کرد.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

قیمت نقره و رابطه نوسانات تقویت می شود

هر دو طلا و نقره فلزات گرانبهایی هستند که معمولاً در زمان عدم اطمینان در بازارهای مالی از یک پناهگاه امن برخوردار هستند. در حالی که سایر طبقات دارایی افزایش نوسانات را دوست ندارند (که نشان دهنده عدم اطمینان بیشتر در مورد جریان های نقدی، سود سهام، پرداخت کوپن و غیره است)، فلزات گرانبها تمایل دارند از دوره های نوسان بالاتر سود ببرند زیرا عدم اطمینان جذابیت پناهگاه امن نقره را افزایش می دهد. افزایش اخیر در نوسانات بازار سهام ایالات متحده ممکن است به قیمت نقره کمک کند تا از کاهش چشمگیرتر در کوتاه مدت جلوگیری کند.

VIX (نوسانات S&P 500 ایالات متحده) در مقابل تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار قیمت روزانه (سپتامبر 2021 تا سپتامبر 2022) (نمودار 1)

نوسانات بازار سهام ایالات متحده (همانطور که توسط شاخص نوسان S&P 500 ایالات متحده، VIX اندازه گیری می شود، که انتظارات بازار سهام از نوسانات را بر اساس گزینه های شاخص S&P 500 دنبال می کند) در زمان نگارش این گزارش در 26.51 معامله می شد. همبستگی 5 روزه بین قیمت VIX و نقره 0.50+ و همبستگی 20 روزه 0.30+ است. یک هفته پیش، در 13 سپتامبر، همبستگی 5 روزه 0.45- و همبستگی 20 روزه 0.05- بود.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار روزانه (سپتامبر 2021 تا سپتامبر 2022) (نمودار 2)

پس از ثبت پایین‌ترین قیمت سالانه روی 17.5590 در اولین روز سپتامبر، قیمت نقره به سرعت به خط روند نزولی از اوج‌های نوسانی آوریل و آگوست بازگشته است. با چسبیدن به روند نزولی در هفته گذشته، قیمت نقره همچنان زیر مجموعه ای از سطوح مهم فیبوناچی قرار دارد – اصلاحی 23.6% از محدوده بالا و پایین 2020 در سال 2011. و بازگردانی 50 درصدی محدوده پایین/بالای 2020 – در حالی که بالای 61.8 درصد بازگردانی محدوده پایین/2021 بالا نگه داشته شده است.

حرکت در روزهای اخیر بهبود یافته است. قیمت نقره بالاتر از پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA است که به ترتیب متوالی صعودی است. Daily MACD از طریق خط سیگنال خود به یک متقاطع صعودی نزدیک می شود، در حالی که روزانه Slow Stochastics درست در زیر قلمروی که بیش از حد خرید شده است، حفظ شده است. افزایش قیمت نقره پس از نشست سپتامبر فدرال رزرو می تواند شاهد بازگشت قیمت نقره به بالاترین سطح ماهانه خود در 20.0140 باشد. ضعف در پی FOMC می تواند افتی به زیر خط روند نزولی چند ماهه ایجاد کند و مسیر را برای بازگشت به پایین سالانه 17.5590 هموار کند.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار هفتگی (نوامبر 2010 تا سپتامبر 2022) (نمودار 3)

علیرغم بهبود اخیر، استدلالی وجود دارد که چشم انداز بلندمدت نزولی باقی می ماند. با توجه به شکستن 61.8 درصدی فیبوناچی اصلاحی 61.8 درصدی فیبوناچی پایین/2021 در قیمت 18.7064 قیمت نقره، همچنان ادامه دارد که روند صعودی در سال 2020 و 2021 به پایان برسد. قیمت نقره همچنان پایین تر از 4، 8 و 13-EMA هفتگی است و پوشش EMA به ترتیب نزولی تراز شده است. MACD هفتگی فقط شروع به روند صعودی کرده است، اما زیر خط سیگنال خود باقی می‌ماند، در حالی که استوکاستیک‌های آهسته هفتگی هنوز زیر خط میانه خود هستند. از منظر هفتگی، همانطور که اکنون وجود دارد، قیمت نقره در حالت “فروش رالی” باقی می ماند.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی قیمت نقره (20 سپتامبر 2022) (نمودار 4)

نقره ای: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 84.74 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 5.55 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 1.00 درصد بیشتر از دیروز و 5.50 درصد کمتر از هفته گذشته است. تعداد معامله گران نت-شورت 0.91 درصد کمتر از دیروز و 64.00 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت نقره ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری مخلوط نقره را می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.