پیش بینی قیمت نقره: عقب نشینی دیکته شده توسط بازده واقعی ایالات متحده

چشم انداز قیمت نقره: قیمت نقره به طور ناگهانی معکوس شده است و در خوشه ای از فیبوناچی های اصلاحی مهم که قبلا پشتیبانی می شد، کاهش یافته است. بازگشت در بازده واقعی ایالات متحده و تقویت دلار آمریکا در کوتاه مدت برای قیمت نقره مشکل ساز است. با این حال، rتغییرات شدید در احساسات

کد خبر : 243719
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
پیش بینی قیمت نقره: عقب نشینی دیکته شده توسط بازده واقعی ایالات متحده


چشم انداز قیمت نقره:

  • قیمت نقره به طور ناگهانی معکوس شده است و در خوشه ای از فیبوناچی های اصلاحی مهم که قبلا پشتیبانی می شد، کاهش یافته است.
  • بازگشت در بازده واقعی ایالات متحده و تقویت دلار آمریکا در کوتاه مدت برای قیمت نقره مشکل ساز است.
  • با این حال، rتغییرات شدید در احساسات پیشنهاد می کند که قیمت نقره دارای یک صعودی جانبداری.

بازده واقعی، وزن بازگشت دلار آمریکا

پس از افزایش در پایان ماه جولای و اوایل آگوست، افزایش قیمت نقره به یک مشکل معنادار برخورد کرد. بازده واقعی ایالات متحده در دو هفته گذشته به شکل غیر قابل توجهی افزایش یافته است (بازده واقعی 10 ساله ایالات متحده از 0.09٪ در 1 اوت به +0.35٪ امروز)، در حالی که دلار آمریکا قوی تر به عنوان یک باد مخالف عمل می کند. خوب. در شرایطی که نگرانی‌های مربوط به رکود جهانی همچنان افزایش می‌یابد در حالی که بانک‌های مرکزی بزرگ همچنان به افزایش شدید نرخ‌ها ادامه می‌دهند، قیمت‌های نقره شاهد انباشته شدن موانع نسبتاً سریع در پایان ماه بوده‌اند.

رابطه قیمت نقره و نوسانات هنوز ضعیف است

هر دو طلا و نقره فلزات گرانبهایی هستند که معمولاً در زمان عدم اطمینان در بازارهای مالی از یک پناهگاه امن برخوردار هستند. در حالی که سایر طبقات دارایی افزایش نوسانات را دوست ندارند (که نشان دهنده عدم اطمینان بیشتر در مورد جریان های نقدی، سود سهام، پرداخت کوپن و غیره است)، فلزات گرانبها تمایل دارند از دوره های نوسان بالاتر با افزایش عدم اطمینان بهره مند شوند. نقره ای درخواست پناهگاه امن یک محیط بی‌ثباتی در سهام ایالات متحده، در کوتاه‌مدت تأثیر چندانی بر قیمت نقره نخواهد داشت.

VIX (نوسانات S&P 500 ایالات متحده) در مقابل تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار قیمت روزانه (اگوست 2021 تا اوت 2022) (نمودار 1)

نوسانات بازار سهام آمریکا (همانطور که توسط اس اند پی 500 آمریکا نوسان فهرست مطالب، VIX، که ردیابی می کند انتظارات بازار سهام از نوسانات بر اساس گزینه های شاخص S&P 500) در زمان نگارش این گزارش در 20.53 معامله می شد. همبستگی 5 روزه بین VIX و نقره قیمت ها است -0.21 و همبستگی 20 روزه است -0.23. یک هفته پیش، در 10 آگوست، همبستگی 5 روزه 0.07- و همبستگی 20 روزه 0.52- بود.

تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار روزانه (اوت 2021 تا اوت 2022) (نمودار 2)

پیش بینی قیمت نقره: عقب نشینی دیکته شده توسط بازده واقعی ایالات متحده - سطوح برای XAG/USD

پس از حرکت بالاتر پس از نشست جولای فدرال رزرو، رالی قیمت نقره در خوشه ای از سطوح مهم فیبوناچی متوقف شد: اصلاح 23.6% از محدوده بالا و پایین 2020 در سال 2011. و بازگردانی 50 درصدی محدوده پایین/بالای 2020 در سال 2020. قیمت نقره به زیر قیمت روزانه 5، 8، 13 و 21 EMA کاهش یافته است که در ترتیب متوالی نه نزولی و نه صعودی است. اما شتاب به سرعت در حال محو شدن است، به طوری که MACD روزانه یک متقاطع نزولی را درست بالای خط سیگنال خود منتشر می کند، در حالی که Slow Stochastics روزانه به شدت از قلمرو بیش از حد خرید خارج شده است. سقوط به پایین‌ترین سطح آگوست در 19.5519، راه را برای بازگشت به پایین‌ترین سطح سالانه در 18.1423 باز می‌کند.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار هفتگی (نوامبر 2010 تا آگوست 2022) (نمودار 3)

پیش بینی قیمت نقره: عقب نشینی دیکته شده توسط بازده واقعی ایالات متحده - سطوح برای XAG/USD

علیرغم بهبود اخیر، استدلالی وجود دارد که چشم انداز بلندمدت نزولی باقی می ماند. قبل از رالی اواخر ژوئیه، قیمت نقره 61.8% فیبوناچی اصلاحی محدوده پایین / 2021 2020 را در 18.7064 شکست که نشان می دهد که روند صعودی در سال های 2020 و 2021 به پایان رسیده است. قیمت نقره همچنان پایین تر از 4، 8، و 13-EMA هفتگی است و پوشش EMA به ترتیب نزولی تراز شده است. Weekly MACD در آستانه انتشار یک متقاطع نزولی در حالی که زیر خط سیگنال خود قرار دارد، و Slow Stochastics هفتگی نتوانسته است به بالای خط میانه خود بازگردد. ممکن است مسیر کمترین مقاومت پایین‌تر باشد، به‌ویژه اگر بازدهی واقعی ایالات متحده همچنان بالا بماند و بازگشت دلار آمریکا سرعت بگیرد.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی قیمت نقره (17 اوت 2022) (نمودار 4)

پیش بینی قیمت نقره: عقب نشینی دیکته شده توسط بازده واقعی ایالات متحده - سطوح برای XAG/USD

نقره ای: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 88.43 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 7.64 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص بدون تغییر نسبت به دیروز و 1.55 درصد کمتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 8.23 ​​درصد بیشتر از دیروز و 32.98 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت نقره ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت نقره ممکن است به زودی معکوس شود، علیرغم این واقعیت که معامله گران به مدت خالص باقی می مانند.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.