پیش بینی قیمت نقره: رالی اکتبر پاک شد

[ad_1] چشم انداز قیمت نقره: بازگشت به مربع یک هفته گذشته، به دنبال شروعی چشمگیر در آغاز اکتبر، این ایده را پیش بینی کرد که «فدرال رزرو به زودی سیگنال می دهد که قصد دارد سرعت افزایش نرخ بهره خود را کاهش دهد و در اوایل سال 2023 به «مکث» ختم شود. اشاره شد که

کد خبر : 266643
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
پیش بینی قیمت نقره: رالی اکتبر پاک شد

[ad_1]

چشم انداز قیمت نقره:

بازگشت به مربع یک

هفته گذشته، به دنبال شروعی چشمگیر در آغاز اکتبر، این ایده را پیش بینی کرد که «فدرال رزرو به زودی سیگنال می دهد که قصد دارد سرعت افزایش نرخ بهره خود را کاهش دهد و در اوایل سال 2023 به «مکث» ختم شود. اشاره شد که «هیچ سیاست‌گذار فدرال رزرو واقعاً برای توقف بحث نکرده است، و همچنین داده‌های مربوط به تورم ایالات متحده به اندازه کافی معنی‌دار ارائه نشده است که واقعاً این روایت شادمانه را تضمین کند که پایان چرخه افزایش نرخ بهره بانک مرکزی نزدیک است… منطقی است که در مورد مفهوم یک تجمع پایدار در حال حرکت رو به جلو، کمی پراکندگی ایجاد کرد.

مخالفت‌ها تاکنون درست بوده‌اند، زیرا افزایش قیمت نقره در ابتدای ماه اکنون پاک شده است: قیمت نقره نسبت به بالاترین سطح خود در هفته گذشته بیش از -11 درصد کاهش یافته است. منطقی است که بازارهای فلزات گرانبها احتمالاً در آینده قابل پیش بینی بی ثبات باقی می مانند، به ویژه با گزارش تورم سپتامبر آمریکا در روز پنجشنبه، که این شانس را دارد که نوسان دیگری را در بازده واقعی ایالات متحده (که قیمت نقره با آن رابطه منفی دارد) ایجاد کند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

قیمت نقره و رابطه نوسان معکوس شد

هر دو طلا و نقره فلزات گرانبهایی هستند که معمولاً در زمان عدم اطمینان در بازارهای مالی از یک پناهگاه امن برخوردار هستند. در حالی که سایر طبقات دارایی افزایش نوسانات را دوست ندارند (که نشان دهنده عدم اطمینان بیشتر در مورد جریان های نقدی، سود سهام، پرداخت کوپن و غیره است)، فلزات گرانبها تمایل دارند از دوره های نوسان بالاتر سود ببرند زیرا عدم اطمینان جذابیت پناهگاه امن نقره را افزایش می دهد. با این حال، این ممکن است یکی از آن مواقع نباشد: افزایش نوسانات بازار سهام ایالات متحده به این باور بستگی دارد که فدرال رزرو در مسیر افزایش نرخ خود در آینده قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داد، که برای قیمت نقره مضر است.

VIX (نوسانات S&P 500 ایالات متحده) در مقابل تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار قیمت روزانه (اکتبر 2021 تا اکتبر 2022) (نمودار 1)

نوسانات بازار سهام ایالات متحده (همانطور که توسط شاخص نوسان S&P 500 ایالات متحده، VIX اندازه گیری می شود، که انتظارات بازار سهام از نوسانات را بر اساس گزینه های شاخص S&P 500 دنبال می کند) در زمان نگارش این گزارش در 33.62 معامله می شد. همبستگی 5 روزه بین قیمت های VIX و نقره 0.51+ و همبستگی 20 روزه 0.58- است. یک هفته پیش، در 5 اکتبر، همبستگی 5 روزه 0.51- و همبستگی 20 روزه 0.59- بود.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار روزانه (اکتبر 2021 تا اکتبر 2022) (نمودار 2)

در آپدیت قبلیاشاره شد که رالی در یک مقطع آشنا متوقف شده است: اوج آگوست در 20.8435; و ناحیه اطراف خوشه ای از سطوح فیبوناچی، 23.6% اصلاحی محدوده پایین بالا/2020 2011 و 50% اصلاحی محدوده پایین و بالای 2020 بین 20.6500/20.8888 است.” ثابت شد که این مقاومت قابل توجهی است، زیرا قیمت نقره بیشتر از این پیشرفت نکرد و بلافاصله پس از آن بازگشت تهاجمی خود را آغاز کرد.

مومنتوم به سرعت نزولی شده است. قیمت نقره کمتر از بسته بندی روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA است که هنوز به ترتیب نزولی نیست. Daily MACD یک متقاطع نزولی منتشر کرده است و به خط سیگنال خود نزدیک می شود، در حالی که روزانه Slow Stochastics به زیر خط میانه خود نزول کرده است. در نهایت، بازگشت به زیر روند نزولی از اوج‌های نوسان آوریل (بالاترین سالانه) و آگوست نشان می‌دهد که شکست صعودی واقعاً شکست خورده است و بازگشت به پایین‌ترین سطح سالانه در 17.5590 می‌تواند در عرشه باشد.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار هفتگی (نوامبر 2010 تا اکتبر 2022) (نمودار 3)

در حالی که هفته گذشته مورد توجه قرار گرفت که “تعیین بین چشم انداز صعودی یا نزولی بلندمدت (در) 21.4500/21.6800 وجود دارد، و “بازگشت به بالای این محدوده نشان می دهد که شکست نزولی در سال 2022 شکست خورده است، و در نتیجه یک چشم انداز سازنده تر – تا سال 2023”. – مناسب خواهد بود،» این هرگز اتفاق نیفتاد. بر این اساس، شکست نزولی محور اصلی باقی می ماند و نشان می دهد که ممکن است قبل از یافتن کف نهایی، ضعف بیشتری در مسیر ایجاد شود.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی قیمت نقره (12 اکتبر 2022) (نمودار 4)

نقره ای: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 90.56 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 9.60 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 21.35 درصد بیشتر از دیروز و 30.18 درصد بیشتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 10.66 درصد کمتر از دیروز و 25.09 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت نقره ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف نقره ای-نزولی قوی تر می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.