پیش بینی قیمت نزدک 100: پشتیبانی دو برابری شکسته شد

[ad_1] Nasdaq 100 Talking Points: Nasdaq 100 امروز صبح پس از فروش شدید دیروز که به پایین ترین سطح سالانه سقوط کرد، جهش کرد. درآمد شرکت‌ها با گزارش‌های متا/اف‌بی و پی‌پال امروز بعدازظهر در رادار است و پس از آن فردا یک روز بزرگ با اپل، آمازون و اینتل همگی پس از زنگ اخبار گزارش

کد خبر : 199154
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
پیش بینی قیمت نزدک 100: پشتیبانی دو برابری شکسته شد

[ad_1]

Nasdaq 100 Talking Points:

  • Nasdaq 100 امروز صبح پس از فروش شدید دیروز که به پایین ترین سطح سالانه سقوط کرد، جهش کرد. درآمد شرکت‌ها با گزارش‌های متا/اف‌بی و پی‌پال امروز بعدازظهر در رادار است و پس از آن فردا یک روز بزرگ با اپل، آمازون و اینتل همگی پس از زنگ اخبار گزارش می‌دهند. این ممکن است جهش بیشتری ایجاد کند، اما پس‌زمینه در سهام ایالات متحده نزولی است.
  • Nasdaq 100 در ماه اول سه ماهه دوم فروش شدیدی را نشان داده است که در حال حاضر بیش از -14 درصد نسبت به بالاترین قیمت مارس قبل از آن کاهش یافته است.
  • من به نزولی نگاه کرد ایالات متحده تنظیم سهام به عنوان تجارت برتر من برای سه ماهه دوم و این به تکمیل ادامه می‌یابد و هفته آینده تصمیم نرخ FOMC را می‌آورد که انتظار می‌رود 50 bps افزایش یابد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

Nasdaq 100 پس از یک جلسه وحشیانه دیروز به پایین ترین سطح سالانه خود رسید. قیمت‌ها از جهش ماه مارس که در اطراف اتفاق افتاد به زیر نقطه نوسان سقوط کردند تصمیم نرخ FOMC در اواسط ماه گذشته، و با تصمیم نرخ FOMC بر تقویم برای یک هفته دیگر، خطر درد بیشتر وجود دارد.

بین اینجا و آن جلسه فدرال رزرو مجموعه ای از گزارش های درآمد شرکت ها است و همانطور که دیروز مایکروسافت دیدیم همه امیدها در جبهه کوتاه مدت هنوز از بین نرفته است. و بعداً امروز چند گزارش دیگر از فناوری های بزرگ با متا/اف بی و پی پال ارائه می شود، اگرچه فردا روز بزرگی است که همه اپل، آمازون و اینتل گزارش می دهند.

در این مرحله، نزدک 100 پس از شکست دیروز، به حمایت خود دست یافته است. من این پشتیبانی را از 12894-13050 پیگیری می کنمو این منطقه از زمانی که برای اولین بار به عنوان مقاومت در دسامبر 2020 نشان داده شد، در جریان بوده است. در نهایت در ماه مه بعد از اینکه قیمت ها به بالاترین حد خود رسید، حمایت شد. اما در اواخر فوریه زمانی که فروشندگان شروع به کنترل این موضوع کردند، دوباره به صحنه بازگشت. یک جهش سریع در اواخر فوریه ایجاد شد، اما قیمت بلافاصله چند هفته بعد بازگشت و این نقطه ای بود که قبل از تصمیم گیری نرخ FOMC، پایین ترین سطح را نگه داشت.

فروشندگان در اواخر جلسه دیروز این حوزه را تحت فشار قرار دادند تا یک پایین ترین سطح سالانه را در نزدک 100 ثبت کنند.

نمودار قیمت روزانه نزدک 100

نمودار قیمت روزانه نزدک 100

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

نزدک 100 – دو تاپ شکسته

یک قدم به نمودار هفتگی برمی‌گردیم و در اوایل تجارت سال 2022، یک شکل دوگانه بالا وجود دارد. اوج های نوسان اوایل فوریه و اواخر مارس تقریباً با هم در حدود 15300 مطابقت دارند و پایین ترین سطح بین این دو نقطه حدود 13000 بود. که تقریباً 2300 نقطه انحراف از بالا تا خط گردن را فراهم می کند.

راه اندازی با نقض پشتیبانی آغاز می شود، مانند آنچه دیروز دیدیم، و معامله گران اغلب اهداف را بر اساس اندازه تشکیلات پیش بینی می کنند. و در این مورد، با توجه به 2300 نقطه انحراف که یک حرکت هدفمند 2300 نقطه را فراهم می کند، که نشان دهنده پشتیبانی از پتانسیل تا حدود 10750 است. شاید به طور تصادفی، این سطح با اصلاح فیبوناچی 38.2٪ و نوسان قیمت از سپتامبر 2020 مرتبط باشد.

بنابراین، وضعیت ریسک گریزی باید حتی بدتر شود تا این سناریو به سمت تحقق پیش برود، اما با توجه به موضع اخیر فدرال رزرو، حرکتی به این بزرگی را نمی توان رد کرد.

نمودار قیمت روزانه نزدک 100

نمودار قیمت روز نزدق 100

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

نزدک 100 کوتاه مدت

این نفوذ در پشتیبانی یک شبه با بازگشت قیمت ها به بالای منطقه حمایت محو شده است. و با توجه به انتشار درآمد در تقویم‌ها همراه با نحوه مدیریت شرکت‌ها برای مدیریت انتظارات سرمایه‌گذاران، می‌توان در اینجا به‌عنوان پوشش شورت‌ها پس از یک حرکت نزولی قوی، جنبه‌های بالایی وجود داشت.

و با توجه به اینکه این قیمت فروش دیروز و پنجشنبه و جمعه گذشته چقدر تهاجمی بود، یک جهش می تواند در اینجا مهلت خوبی باشد. اما، پتانسیل مقاومت باقی مانده در اینجا وجود دارد که در حال حاضر شروع به بازی در 13,184 کرده است، یک نوسان پایین تبدیل به نوسان به بالا که در حال حاضر از طریق آن معامله می شود. این تمرکز را بالاتر، به سمت سطح حدود 13321 قرار می دهد. و اگر پابرجا نباشد، منطقه سومی وجود دارد که من از 13466 تا 13500 آن را دنبال می کنم.

نمودار قیمت 30 دقیقه ای نزدک 100

نمودار 30 متری نزدک 100

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.