پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / بازار طلا این‌گونه نزولی شد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته در دو روند متفاوت از یکدیگر بازگشایی شدند. قیمت طلا افزایشی شد و سکه با کاهش‌های ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی معامله شد. اما بعد از ظهر روز سه‌شنبه کاهش ۱۲ دلاری انس جهانی، روند بازار طلا را یکدست نزولی کرد.

کد خبر : 465655
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / بازار طلا این‌گونه نزولی شد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته در دو روند متفاوت از یکدیگر بازگشایی شدند. قیمت طلا افزایشی شد و سکه با کاهش‌های ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی معامله شد. اما بعد از ظهر روز سه‌شنبه کاهش ۱۲ دلاری انس جهانی، روند بازار طلا را یکدست نزولی کرد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن در روند متوازنی از هم بازگشایی نشد. قیمت سکه کاهشی شد و طلا با افزایش قیمت دلار همراهی کرد. این روند تا بعد از ظهر روز سه‌شنبه تداوم داشت اما ریزش نزدیک به ۱۲ دلاری طلای جهانی بازار طلای داخلی را نیز نزولی کرد و افت قیمت بیشتری به قطعات سکه داد.

معامله‌گران بازار فلز زرد، محدوده‌ قیمتی فعلی در بازار طلا و سکه را مناطق باثباتی عنوان می‌کنند و برای روزهای باقی‌مانده از هفته جاری، گردش قیمت در همین محدوده‌ها را برای بازار طلا پیش‌بینی می‌کنند.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با کاهش نزدیک به ۱۲ دلاری به کف کانال دو هزار دلاری رسید و با قیمت ۲۰۰۷ دلار در حال معامله است.

سکه بهار، پرچمدار بیشترین کاهش قیمت شد

سکه امامی روز سه‌شنبه با کاهش ۹۰ هزار تومانی با قیمت ۳۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار، افت ۲۰۵ هزار تومانی داشت و با قیمت ۳۰ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان معامله شد. نیم‌سکه کاهش ۱۰۰ هزار تومانی داشت و در کف کانال ۱۸ میلیونی معامله شد.

ربع سکه تنها قطعه‌ای بود که تغییر قیمت نداشت و با همان رقم ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی روز گذشته معامله شد. سکه گرمی کاهش ۱۰۰ هزار تومانی داشت و روی رقم پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ایستاد.

حباب ربع سکه افزایشی شد

قیمت طلا، روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن کاهش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۲۹ هزار تومانی با رقم ۱۱ میلیون ۸۷۹ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار پنج هزار تومان، کاهش قیمت داشت و با رقم دو میلیون و ۷۴۴ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای دست دوم نیز به دو میلیون و ۷۰۷ هزار تومان رسید.

روز سه‌شنبه حباب در خانواده سکه‌ها در تمام قطعات، غیر از ربع سکه کاهش داشت. حباب سکه امامی ۵۶ هزار تومان، سکه بهار ۱۲۹ هزار تومان، نیم‌سکه ۷۴ هزار تومان و سکه‌ گرمی ۹۴ هزار تومان کاهش داشت. حباب ربع سکه ۱۳ هزار تومان افزایش داشت.

۲۲۳۲۲۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.