پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / سکه‌ برای فتح کانال جدید آماده می‌شود؟

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، افزایش قیمت سکه‌های سنگین بیش از یک میلیون تومان بود و تمام قطعات سکه غیر از سکه گرمی، در کانال بالاتر معامله شدند. تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند در پی افزایش قیمت دلار و رشد انس جهانی طلا، در روند صعودی بازگشایی

کد خبر : 472529
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۲۹
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / سکه‌ برای فتح کانال جدید آماده می‌شود؟

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، افزایش قیمت سکه‌های سنگین بیش از یک میلیون تومان بود و تمام قطعات سکه غیر از سکه گرمی، در کانال بالاتر معامله شدند.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند در پی افزایش قیمت دلار و رشد انس جهانی طلا، در روند صعودی بازگشایی شد. در چهارمین روز هفته افزایش قیمت سکه، تمام قطعات را یک کانال بالاتر نشاند. طی دو روز اخیر، سکه امامی دو کانال افزایش قیمت را ثبت کرده است.

زنگ اصلاح قیمت در بازارهای مالی به صدا درآمد

معامله‌گران بازار، روند تقاضا در بازار طلا را چندان صعودی نمی‌دانند. آنها معتقدند اگر مبادله‌ای هم صورت می‌گیرد در میان فعالان بازار است و خرید و فروش‌های خرد، صعود چشمگیری نداشته است. گفتنی است برخی کارشناسان بازارهای مالی بعد از روند صعودی روزهای اخیر، احتمال برگشت قیمت‌ در بازارهای مالی را می‌دهند.

گفتنی است انس جهانی طلا از روز دوشنبه در روند صعودی قرار دارد و در لحظه نگارش این گزارش با افزایش بیش از ۶ دلاری روی رقم ۲۱۲۳ دلاری در حال معامله است.

تمام قطعات سکه به کانال بالاتر صعود کردند

سکه امامی روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند با رشد یک میلیون و ۱۳۷ هزار تومانی با قیمت ۳۶ میلیون و ۶۶۸ هزار تومانی معامله شد. سکه‌ بهار یک میلیون و ۱۹۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت و روی رقم ۳۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است نیم‌سکه با رشد ۸۰۰ هزار تومانی و ربع سکه با افزایش ۶۵۰ هزار تومانی به ترتیب با رقم ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی ۲۰۰ هزار تومان گران شد و روی رقم ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی ایستاد.

قیمت طلا در چهارمین روز هفته افزایش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۶۷ هزار تومانی در کانال ۱۳ میلیونی پیشروی کرد و با رقم ۱۳ میلیون ۵۱۶ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۳۸ هزار و ۹۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۱۲۰ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۷۸ هزار تومان رسید.

حباب سکه روز سه‌شنبه با روند قیمت در توازن قرار داشت. حباب سکه‌ امامی ۶۵۳ هزار تومان، سکه بهار ۷۲۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۵۴۶ هزار تومان، ربع سکه ۵۲۳ هزار تومان و سکه گرمی ۱۳۷ هزار تومان افزایش داشت.

۲۲۳۲۲۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.