پیش بینی قیمت دلار برای ۱۸ اسفند / دلار در مدار صعود

هوشمند نیوز – صبا نوبری؛ بازار ارز که از روز گذشته روند افزایشی را در پیش گرفته و وارد کانال ۲۶هزارتومان شده بود، امروز نیز به پیش‌روی در کانال ۲۶هزارتومان ادامه داد و در این ساعت از معاملات دلار آزاد در قیمت ۲۶هزار و ۳۵۰تومان معامله می‌شود. روز گذشته دلار آزاد ۲۶هزارتومان قیمت خورده بود

کد خبر : 175874
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
پیش بینی قیمت دلار برای ۱۸ اسفند / دلار در مدار صعود


هوشمند نیوز – صبا نوبری؛ بازار ارز که از روز گذشته روند افزایشی را در پیش گرفته و وارد کانال ۲۶هزارتومان شده بود، امروز نیز به پیش‌روی در کانال ۲۶هزارتومان ادامه داد و در این ساعت از معاملات دلار آزاد در قیمت ۲۶هزار و ۳۵۰تومان معامله می‌شود.

روز گذشته دلار آزاد ۲۶هزارتومان قیمت خورده بود و امروز ۳۵۰تومان افزایش قیمت را تحربه کرد.

نمودار2

کانون صرافان نیز قیمت دلار را با اندکی افزایش، ۲۴هزار و ۲۶۶تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۶۹تومان برای فروش اعلام کرده است. روز گذشته قیمت دلار در صرافی‌های رسمی، ۲۴هزار و ۲۲۷تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۱۶تومان برای فروش اعلام شده بود.

نمودار3

همچنین یورو در صرافی‌های رسمی با بیش از ۲۵۰تومان کاهش، در قیمت ۲۶هزار و ۸۳۹تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۱۷۴تومان برای فروش قیمت زده است. روز دوشنبه یورو در صرافی‌ها با قیمت ۲۷هزارتومان برای خرید و ۲۷هزار و ۳۲۸تومان برای فروش معامله می‌شد.

صرافی ملی هم دلار را با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۴هزار و ۴۱۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۱۷۱تومان برای خرید قیمت زده است. این درحالیست که دلار روز گذشته در صرافی ملی با قیمت ۲۴هزار و ۱۸۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۴۲۷تومان برای فروش اعلام شده بود.

یورو نیز در تابلوی صرافی ملی با قیمت ۲۶هزار و ۹۸۸تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۷۱۹تومان برای خرید نمایان شده است که حدود ۱۰۰تومان افزایش را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. روز دوشنبه یورو در صرافی ملی با قیمت ۲۷هزار و ۶۶تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۳۳۸تومان برای فروش معامله می‌شد.

بازار ارز این روزها لحظات حساسی را سپری می‌کند. درحالی که همه انتظار به پایان رسیدن مذاکرات و اعلام رسمی توافق را می‌کشند، اما اخبار ضدونقیضی از وین مخابره می‌شود. گفته شده روسیه بر شرط خود مبنی بر ادامه تجارت با ایران حتی در صورت تحریم شدن به دلیل جنگ با اوکراین برای صورت گرفتن توافق پافشاری می‌کند و از طرف دیگر علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران به تهران بازگشته است. این عوامل و طولانی شدن انتظار برای حصول توافق باعث شده بازار اندکی افزایش قیمت را تجربه کند. حال باید دید طی روزهای آینده ورق برخواهد گشت و شاهد ریزش دوباره قیمت‌ها خواهیم بود؟



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.