پیش بینی فنی S&P 500، Nasdaq، Dow Jones برای هفته پیش رو

[ad_1] پیش بینی فنی شاخص ها: نزولی توصیه شده توسط جیمز استنلی پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید یک بود هفته بد برای سهام همانطور که همه S&P 500، Nasdaq و Dow Jones تولید کردند الگوهای فراگیر نزولی. با ورود به هفته، هر شاخص پس‌زمینه‌ی کوتاه‌مدت صعودی را حفظ کرد، زیرا قیمت‌ها به

کد خبر : 294481
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
پیش بینی فنی S&P 500، Nasdaq، Dow Jones برای هفته پیش رو

[ad_1]

پیش بینی فنی شاخص ها: نزولی

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

یک بود هفته بد برای سهام همانطور که همه S&P 500، Nasdaq و Dow Jones تولید کردند الگوهای فراگیر نزولی. با ورود به هفته، هر شاخص پس‌زمینه‌ی کوتاه‌مدت صعودی را حفظ کرد، زیرا قیمت‌ها به بالاترین حد کوتاه‌مدت در هفته قبل رسیدند و این حرکت‌ها در اوایل هفته گذشته ادامه یافت. اما انتشار CPI در روز سه شنبه به تغییر آن کمک کرد.

بعد از ظهر سه شنبه به این موضوع نگاه کردم، نشان می دهد که چگونه یک تصویر آینه ای از پاسخ به CPI در ماه اکتبر وجود دارد. در 13 اکتبر، دو ماه مانده به انتشار CPI در هفته گذشته، تورم بالاتر از انتظارات بود و ترس سریعی را وارد معادله کرد. سهام در ابتدا فروختند، اما به زودی حمایت پیدا کردند و شروع به افزایش کردند، در نتیجه یک فتیله طولانی پایین زیر آن شمع روزانه نمایان شد. و سپس برای دو ماه آینده، خریداران رالی را بالاتر بردند، تا زمانی که خط روند نزولی سال 2022 وارد شد تا در اوایل دسامبر بالاترین حد خود را حفظ کند.

که خط روند روز سه‌شنبه، هرچند به‌طور موقت، قبل از اینکه فروشندگان قیمت را به پایین‌تر از آن سطح برگردانند، شکسته شد، و سپس در جلسه FOMC در روز چهارشنبه ادامه یافتند و باد دیگری را در روز پنج‌شنبه گرفتار کردند که به شکستن حمایت کلیدی کمک کرد زیرا هر سه شاخص به سطح ماهانه جدید سقوط کردند. پایین می آید.

همانطور که نوشته بودم در پیش بینی هفته گذشته، انتظار شکست شکست خورده ای فراتر از آن خط روند را داشتم، اگرچه زمان بندی سریعتر از آنچه پیش بینی می کردم اتفاق افتاد. قیمت در بلندمدت باقی می ماند گوه افتادن برای S&P 500 که هفته گذشته در مورد آن صحبت کرده بودم، اما به نظر می رسد که قیمت ممکن است به سمت بخش پایین تر این شکل حرکت کند.

نمودار قیمت هفتگی S&P 500

نمودار هفتگی SPX

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

سطوح S&P 500

از نمودار روزانه می‌توانیم دید واضحی از این کاهش به پایین‌ترین سطح ماهانه داشته باشیم. واکنش نزولی پس از چاپ سه‌شنبه CPI تهاجمی بوده است، و منطقه حمایت قبلی که از حدود 3912-3928 اجرا می‌شود، اکنون پتانسیل مقاومت کوتاه‌مدت است، پس از آن سطح 4k به تصویر می‌آید. برای حمایت، منطقه اصلی بعدی در حدود سطح 3800 است که به تعیین سطح پایین ماه می کمک کرد و مقداری مقاومت در اکتبر ارائه کرد. یک تلاقی از وجود دارد سطوح فیبوناچی در این منطقه و اگر خرس‌ها می‌توانند نفوذ کنند، 3750 و سپس 3704 به سرعت به تصویر باز می‌گردند.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ایجاد اعتماد در معاملات

نمودار قیمت روزانه S&P 500

نمودار روزانه SPX

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک

نزدک 100 به سطح فیبوناچی در 11294 سقوط کرد تا به نگه داشتن سطوح پایین در پایان هفته کمک کند، اما به طور مشابه، هفته بسیار نزولی داشت که کنترل را به فروشندگان تغییر داد. سوال بزرگ‌تر اینجا در ذهن من ماهیت طولانی‌مدتی دارد.

فیبوناچی اصلاحی حاصل از حرکت بزرگ همه گیر کمک کرد تا پایین سالانه 10501 ثبت شود. این تغییر 61.8 درصدی آن شکل‌گیری است و نشانگر 50 درصدی همین مطالعه اخیراً بسیار مهم بوده است که در حدود 11700 ترسیم شده است. این قیمت به ایجاد حمایت برای چهار هفته قبل کمک کرد، بنابراین این واقعیت که خرس‌ها توانستند به پایین‌تر از آن سطح به ویژه پس از شکست شکست خورده فراتر از خط روند سال 2022 فشار بیاورند، تمرکز را روی جنبه کوتاه موضوع نگه می‌دارد.

برای پشتیبانی های بعدی، 11068 و سپس 10751 و سپس سطح 10501 را دنبال می کنم. سوال بزرگی که من دارم این است که آیا این سطوح می توانند در چند هفته آخر سال وارد عمل شوند یا اینکه باید به عنوان یک موضوع اولیه سال 2023 منتظر ماند.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ویژگی های معامله گران موفق

نمودار هفتگی نزدک 100

نمودار هفتگی NQ

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

داو

در حالی که S&P و Nasdaq هر دو پایین‌ترین سطح سالانه خود را در 13 اکتبر ثبت کردند، Dow در واقع صبح آن روز پایین‌ترین سطح خود را ثبت کرد. و با بازگشت گاوها، داو با حرکتی که تنها در چند ماه کوتاه به 23.2 درصد رسید، پیشتاز شد. این به وضوح به نظر می رسد که شلوارک فشرده شده است، اما همچنین به نظر می رسد که انباشتگی قانونی در حال وقوع است. و اگر پس‌زمینه نرخ بالاتری را که احتمالاً در تصویر سال 2023 مشاهده می‌شود در نظر بگیریم، منطقی است که چرا سهام تراشه‌های آبی می‌توانند از فناوری که معمولاً حساس‌تر به نرخ هستند، بهتر عمل کنند.

Dow هفته سختی را با چاپ یک روند نزولی مانند S&P و Nasdaq در بالا سپری کرد. اما از نمودار روزانه هنوز استدلالی برای ساختار صعودی وجود دارد زیرا قیمت پتانسیل حمایت از خط روند مقاومت قبلی را دارد.

خط روند 2023 در S&P 500 به افزایش قیمت در هفته گذشته کمک کرد و همین امر را می توان برای نزدک نیز گفت. اما داو همچنان بالاتر از آن سطح معامله می‌شود و پیش‌بینی این خط روند به حدود 32789 می‌رسد که بالاترین نوسان قبلی از 13 سپتامبر است. حفظ حمایت در آنجا می تواند در را برای بازی های جهشی کوتاه مدت در شاخص باز نگه دارد. و برای مقاومت بعدی، حمایت قبلی در حدود 33,444 باقی می ماند و پس از آن 33.707 وارد تصویر می شود.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

مبانی تجارت روند

نمودار روزانه داو جونز

DJIA - نمودار قیمت روزانه dow

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.