پیش بینی فنی ین ژاپن: USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY، AUD/JPY

[ad_1] پیش بینی فنی ین ژاپن: نزولی ین در هفته با قدرت کامل وارد شد و با کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده به افزایش خود ادامه داد و در نتیجه باعث ایجاد آرامش بیشتر در تجارت حمل و نقل شد. اما، روز سه‌شنبه حول برخی از نظرات FOMC حمایت شد و با افزایش بازدهی

کد خبر : 238522
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
پیش بینی فنی ین ژاپن: USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY، AUD/JPY

[ad_1]

پیش بینی فنی ین ژاپن: نزولی

  • ین در هفته با قدرت کامل وارد شد و با کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده به افزایش خود ادامه داد و در نتیجه باعث ایجاد آرامش بیشتر در تجارت حمل و نقل شد. اما، روز سه‌شنبه حول برخی از نظرات FOMC حمایت شد و با افزایش بازدهی تا پایان هفته، USD/JPY بهبودی قوی را رقم زد.
  • حرکت قیمت ین به شدت به حرکت های اخیر در بازدهی خزانه داری وابسته شده است و دلیل آن معاملات حمل و نقل است. اگر بازدهی خزانه‌داری به صعود خود ادامه دهد، ین همچنان یک وسیله جذاب برای تامین مالی خواهد بود. اما اگر بازدهی چرخشی مانند آنچه پس از تصمیم گیری نرخ FOMC در جولای دیدیم، می توانیم یک نوع پویایی “بالا از پله ها، پایین آسانسور” را ببینیم.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.
  • پیش بینی های فصلی به تازگی از DailyFX منتشر شده است و من نوشتم بخش فنی پیش بینی دلار آمریکا. برای دریافت متن کامل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

این یک هفته بزرگ برای ین ژاپن بود و ممکن است به تازگی شاهد تغییر تونالیته در ارز بوده باشیم.

از زمانی که در اواسط ژوئیه به بالاترین حد خود در 24 سال گذشته رسیده است، USD/JPY عقب نشینی کرده است. و چیزی که در ابتدا شبیه یک بازگشت به نظر می‌رسید، با کاهش بازدهی، سرعت بیشتری به خود گرفت تصمیم نرخ FOMC جولای. علیرغم افزایش 75 بشکه ای فدرال رزرو، بازارها شروع به افزایش قیمت در احتمال توقف یا چرخش نهایی از FOMC کردند. و با کاهش بازده، جذابیت آن نیز کاهش یافت تجارت حمل – و اگر این موضوعی بود که قرار بود ادامه پیدا کند، با کاهش بازدهی، خروج از آن روند صعودی USD/JPY که برای 18 ماه ادامه داشت، بسیار گسترده است. و این می تواند فروش بیشتر را تسریع کند، که یکی از دلایلی است که عقب نشینی از روندها می تواند بسیار شدیدتر از خود روند باشد.

در USD/JPY، قیمت ها در هفته و در بحبوحه فروش تا حدی تهاجمی وارد شدند. من صبح سه شنبه در مورد موضوع نوشتم، سطح 131.25 را برجسته می کند که قبلاً دوبله بودن این جفت بود. این حمایت کوتاه مدت بود که منجر به جهش قوی شد و این جهش تا روز چهارشنبه ادامه داشت. روز چهارشنبه، USD/JPY قبلاً برای احتمال شکست احتمالی صعودی تنظیم شده بود. کمک به این موضوع مجموعه ای از نظرات تندرو از FOMC بود، که کلید آن اظهارات روز سه شنبه مری دالی از فدرال رزرو بود مبنی بر اینکه بانک به هیچ وجه با افزایش نرخ بهره عمل نکرده است.

گزارش جمعه NFP چیزی است که در نهایت USD/JPY را به بالاتر از دسته 135.00 سوق داد، و در طول مسیر، بازدهی ایالات متحده افزایش یافت، زیرا احتمال افزایش بیشتر در آینده همچنان افزایش یافت.

برای هفته آینده نقطه کانونی اصلی در تقویم اقتصادی انتشار چهارشنبه است CPI انتظار می رود داده ها پس از 9.1 درصد در ماه گذشته به 8.7 درصد برسد. شاید متغیر بزرگ‌تر به نظر من چیزی باشد که هفته گذشته روی این موضوع سنگینی کرد، و آن صحبت‌های فدرال رزرو از اعضای FOMC است. هفته گذشته تقریباً یکنواخت به نظر می‌رسید، که غیرعادی است، اما قطعاً به نظر می‌رسید که بانک می‌خواهد به نوعی پیامی ارسال کند. من به دنبال این هستم که تا هفته آینده ادامه یابد.

USD/JPY

با توجه به موضوع مورد بحث، USD/JPY برای هر دو موضوع بازده و ین مورد توجه است. به هر حال، اگر شاهد افزایش بازدهی باشیم که در معادله قیمت گذاری شده است، احتمالاً شاهد برخی از عناصر قدرت دلار در کنار ضعف ین خواهیم بود. نقطه چالش در USD/JPY اندازه حرکت در حال حاضر است، با قیمت تقریبا 500 پیپ در این هفته پس از معکوس شدن سه شنبه افزایش یافته است.

یک معکوس کوتاه مدت وجود داشت الگوی سر و شانه به USD/JPY. این در روز جمعه برطرف شد و قیمت ها به بالاتر از قیمت ها رسید سطح روانی در 135. عقب نشینی برای حمایت از مقاومت قبلی می تواند در را برای ادامه صعودی باز نگه دارد. یقه قبلی الگوی سر و شانه معکوس حدود 134.60 است، به طوری که به یک نقطه مورد توجه تبدیل می شود. و یک سطح فیبوناچی وجود دارد که کمی عمیق تر است، در حدود 133.55 که می تواند به عنوان یک نقطه حمایتی ‘s2’ باقی بماند.

در سمت مقاومت سکه، یک اصلاح فیبوناچی در اطراف قبل وجود دارد پشتیبانی تبدیل شده به مقاومت در 135.83، پس از آن یک نوسان قیمت در 137.35 نشان می دهد.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/JPY

نمودار چهار ساعته usdjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD/JPY در Tradingview

EUR/JPY

برای کسانی که ین صعودی هستند، یا برای کسانی که فکر می کنند تورم قبلاً بالاتر رفته است، EUR/JPY می تواند جالب باشد. به نظر می رسد یورو در حال حاضر استدلال های بنیادی قوی زیادی ندارد و مطمئناً این می تواند تغییر کند، اما هنوز نشانه ای از آن وجود ندارد.

در عوض، EUR/JPY توسط مضامین مشابه ین با رنگی از نزولی که توسط ارز واحد ایجاد شده است، هدایت شده است. این جفت در صبح روز سه‌شنبه به عنوان موردی به پایین‌ترین حد خود در دو ماه اخیر دست یافت و با افزایش بازدهی یورو/ین جهش قابل‌توجهی داشت و بیش از 425 پیپ نسبت به پایین‌ترین سطح هفته گذشته جهش کرد. از این نوشته

از عقب نشینی اخیر گرفته شده از اوج ژوئن به پایین ترین سطح دوشنبه، یک سری سطوح از یک اعمال شده وجود دارد اصلاح فیبوناچی که به نظر می رسد برخی از تلاقی. سطح روانشناختی 140 با اصلاح 61.8 درصدی آن حرکت مطابقت دارد و مقدار کمی وجود داشته است. اقدام قیمت در آن نقطه زمانی که EUR/JPY در حال چرخش بود. اگر گاوها بتوانند با موفقیت پشتیبان را بالاتر از این قیمت قرار دهند، سناریوهای نزولی چندان جذاب به نظر نخواهند رسید. اما قبل از اینکه این مورد به میان بیاید، نقطه مورد علاقه دیگری است، در حدود 138.84، که با چند نوسان در نمودار هفتگی زیر ردیف می شود.

نمودار روزانه EUR/JPY

نمودار روزانه eurjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو/JPY در Tradingview

GBP/JPY

GBP/JPY در چند ماه گذشته در میان طیف وسیعی قرار داشته است، به طوری که بسیاری از اقدامات در داخل 50 و 61.8٪ اصلاحات فیبوناچی از حرکت اصلی 2015-2016 حفظ شده است. چهارشنبه اینو نگاه کردم درست پس از انحراف حمایت در نشانگر 50 درصد که منجر به پرش تقریباً 400 پیپ به تصمیم BoE برای نرخ روز پنجشنبه صبح.

نمودار ماهانه GBP/JPY

نمودار ماهانه gbpjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; پوند/JPY در Tradingview

GBP/JPY کوتاه مدت

نزدیک شدن به GBP/JPY، ریزش قابل توجهی را در این محدوده بلندمدت برجسته می کند. این می تواند یک محیط دشوار را برای تنظیم روندها ایجاد کند. یک نقطه مرجع وجود دارد، با این حال در اطراف سطح 163.90، شکستن آن می تواند در را برای شکست بالقوه به سطح روانی 165 باز کند. فراتر از آن، یک قبل دو رویه در 166.25 نشسته است که همچنان مورد توجه است.

در قسمت زیرین قیمت، من سطح 159.46 فیبوناچی را به سطح روانی 160.00 وصل می کنم تا یک منطقه ایجاد کنم. قبل از وارد شدن به بازی، سطح 161 مقداری پتانسیل حمایتی را نشان می‌دهد که به شکل‌گیری کف‌های روزانه در چهار روز از پنج روز معاملاتی گذشته کمک کرده است.

نمودار قیمت روزانه GBP/JPY

نمودار روزانه gbpjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; پوند/JPY در Tradingview

AUD/JPY

AUD/JPY در محدوده a باقی می ماند الگوی مثلث متقارن. مشابه با فروش‌هایی که در بسیاری از جفت‌های ین در بالا نشان داده شده بود، AUD/JPY کاهش شدیدی را تجربه کرد که تا پایان هفته باز ماندگار شد. AUD/JPY زیر دسته 92 تست شد که تمایل اخیر به حمایت را نشان داده بود. پس از تصمیم گیری نرخ RBA در صبح روز سه شنبه، این جفت سرعت بیشتری را در آن حرکت پایین تر گرفت که به شکل گیری پایین ترین قیمت دو ماهه کمک کرد.

اما، از آنجایی که بازگشت ین همراه با بازگشت ضعف ین آغاز شد، AUD/JPY جهش کرد و تا هفته آینده ممکن است پتانسیل صعودی کوتاه مدتی وجود داشته باشد. اکنون، لازم به ذکر است که این جفت همچنان در حال تثبیت است، همانطور که توسط مثلث هفته نامه زیر گواه است.

نمودار هفتگی AUD/JPY

نمودار هفتگی audjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; AUD/JPY در Tradingview

AUD/JPY کوتاه مدت

به نظر می رسد که سطح 93.88 در اینجا از اهمیت خاصی برخوردار باشد، زیرا تعدادی از انحرافات در آن قیمت وجود داشته است. و اخیراً، این جفت قبل از انجام آزمایشی در روز پنجشنبه پس از کمک به تنظیم پشتیبانی در روز دوشنبه قبل، چرخید. استراحت بالاتر از این سطح، در را برای آزمون مجدد سطح روانی 95.00 باز می کند. بالاتر از آن است خط روندمقاومت مثلثی /، که دقیقاً در داخل یک دوبله قبلی در 95.76 قرار دارد. هر یک از این سطوح قیمتی پتانسیلی برای سطوح مقاومت بعدی در ادامه روند صعودی در جفت نشان می دهد.

نمودار روزانه AUD/JPY

نمودار روزانه AUDJPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; AUD/JPY در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.