پیش بینی فنی پوند بریتانیا Q3

[ad_1] پیش بینی فنی پوند بریتانیا: GBP/USD، EUR/GBP و GBP/JPY با ورود به سه ماهه سوم، چشم انداز پوند انگلیس متفاوت به نظر می رسد. در حالی که پوند باید با افزایش اختلاف نرخ بهره در مقابل طیف وسیعی از ارزها حمایت شود، اما در صورت افزایش ترس از رکود، سرمایه گذاران از استرلینگ اجتناب

کد خبر : 371654
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
پیش بینی فنی پوند بریتانیا Q3

[ad_1]

پیش بینی فنی پوند بریتانیا: GBP/USD، EUR/GBP و GBP/JPY

با ورود به سه ماهه سوم، چشم انداز پوند انگلیس متفاوت به نظر می رسد. در حالی که پوند باید با افزایش اختلاف نرخ بهره در مقابل طیف وسیعی از ارزها حمایت شود، اما در صورت افزایش ترس از رکود، سرمایه گذاران از استرلینگ اجتناب خواهند کرد. فرصت هایی برای چند جفت پوند با GBP/USD، EUR/GBP و GBP/JPY وجود دارد که همگی تنظیمات تجاری بالقوه را ارائه می دهند.

پوند/دلار آمریکا – به دنبال Pullbacks بگردید

کابل همچنان در یک روند صعودی قرار دارد و این جفت از اواخر سپتامبر سال گذشته مجموعه‌ای از پایین‌ترین و بالاترین‌های بالاتر را چاپ کرده است. در حالی که بیشتر حرکت های بالاتر از سطح 1.0354 در سال 2022 اتفاق افتاد، امسال این حرکت کمی قابل پیش بینی تر است. هر گونه فروش با حمایت تا سطح 1.2447 برآورده می شود، در حالی که مقاومت کمی قبل از ظهور 1.3000 وجود دارد. ممکن است کابل در هفته‌های آتی به دنبال معامله در این محدوده 1.2447 تا 1.3000 باشد که به معامله‌گران محدوده فرصت‌هایی در طول مسیر می‌دهد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

مبانی تجارت محدوده

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

یورو/GBP – یک پا دیگر پایین تر؟

با رفتن به سه ماهه سوم، EUR/GBP در تلاش است تا ضررهای اخیر خود را پس از اینکه این جفت در اواسط ژوئن به پایین ترین حد 10 ماهه خود رسید، کاهش دهد. روند کاهشی طی دو ماه گذشته همچنان پابرجاست و اوج‌ها و پایین‌ترین نرخ‌ها به طور منظم انجام می‌شوند. EUR/GBP در تلاش است تا حمایت را بالای 0.8500 نگه دارد و شکست تایید شده پایین تر، 0.8340 را به عنوان سطح بعدی حمایت افقی باقی می گذارد. سطح حمایت قدیمی در هر دو طرف 0.8720 به عنوان یک سطح معقول مقاومت در هفته های آینده عمل خواهد کرد.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

پوند/JPY – وارد منطقه بیش از حد خرید شده اید؟

یکی از برندگان بزرگ FX در Q2 مدت طولانی GBP/JPY بوده است. این جفت ارز از ابتدای آوریل 11 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در سطح یا بسیار نزدیک به سطوحی که آخرین بار در دسامبر 2015 مشاهده شده است معامله می شود. ) تا به امروز به این حرکت دامن زده است و این حرکت ممکن است کارهای بیشتری برای اجرا داشته باشد، اما باید مراقب بود. یک پرچم صعودی در نمودار روزانه شکل می‌گیرد که نشان می‌دهد مسیر کمترین مقاومت بالاتر است، اما BoJ در صورت مداخله شفاهی ارز در صورتی که احساس کند ین خیلی ضعیف است، شکل قبلی را دارد. در حالی که نوسانات در این جفت ارز همچنان بالاست، هر حرفی از BoJ می تواند پوند/ین را به شدت پایین بیاورد، به خصوص که این جفت از پایین ترین سطح 174 به بالاترین سطح 182 در عرض چهار روز رسید. حمایت در حدود 172.00 تا 174.00 مشاهده می شود در حالی که 186.35 و 188.81 سطوح قبلی مقاومت هستند که باید نظارت شوند.

نمودار قیمت روزانه GBP/JPY

همه نمودارها با استفاده از TradingView آماده شدند



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.