پیش بینی فنی پوند بریتانیا: GBP/USD، GBP/JPY، EUR/GBP

[ad_1] پیش بینی فنی پوند بریتانیا: خنثی شروع هفته سختی برای استرلینگ بود زیرا پوند/دلار آمریکا به پایین ترین سطح خود در 37 سال اخیر رسید. مسائل در جاهای دیگر آنقدر نزولی نبودند، زیرا پوند/جین از شکل‌گیری مثلث متقارن یک شکست صعودی ایجاد کرد. EUR/GBP به سمت مقاومت برد بالا رفت که همچنان یکی از

کد خبر : 253691
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۳:۴۵
پیش بینی فنی پوند بریتانیا: GBP/USD، GBP/JPY، EUR/GBP

[ad_1]

پیش بینی فنی پوند بریتانیا: خنثی

  • شروع هفته سختی برای استرلینگ بود زیرا پوند/دلار آمریکا به پایین ترین سطح خود در 37 سال اخیر رسید.
  • مسائل در جاهای دیگر آنقدر نزولی نبودند، زیرا پوند/جین از شکل‌گیری مثلث متقارن یک شکست صعودی ایجاد کرد. EUR/GBP به سمت مقاومت برد بالا رفت که همچنان یکی از موارد مورد علاقه در مورد تنظیمات یورو است.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی پوند بریتانیا ما را دانلود کنید

تیتر بزرگ برای بازارهای ارز پوند انگلیس بود که جفت پوند/دلار آمریکا در این هفته به پایین ترین حد خود در 37 سال اخیر رسید. اما، واقعاً، این هفته در مورد دسته 1.1500 در کابل بود. اون رشته سطح روانی پنج‌شنبه قبل وارد بازی شد و کمک کرد تا روز جمعه بعد از آن پایین‌ترین سطح را حفظ کنیم. خرس ها در روز دوشنبه این هفته شروع به فشار برای شکست کردند و سپس در روز چهارشنبه توانستند قیمت را تا 1.1414 کاهش دهند. این یک سطح عظیم است زیرا این پایین ترین سطح 37 ساله در این جفت است که در مراحل اولیه بیماری همه گیر تعیین شده است. آخرین باری که GBP/USD کمتر از 1.1414 معامله شد – تا روز چهارشنبه – به سال 1985 باز می گردد، زیرا Plaza Accord در حال آنلاین شدن بود.

این پایین با 9 پیپ در روز چهارشنبه نفوذ کرد – با ثبت پایین ترین سطح 37 سال اخیر در 1.1405، و پس از آن جهش شروع به نشان دادن کرد. از نمودار روزانه زیر، می‌توانیم این دفاع را در حدود سطح 1.1500 در طول بیشتر هفته گذشته ببینیم.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

نمودار روزانه gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

GBP/USD بلند مدت

برداشتن یک گام به عقب در نمودار نشان می‌دهد که چه حوزه قابل توجهی در حال حاضر به عنوان پشتیبانی در حال بازی است. اگرچه این امر لزوماً مانع از ادامه نزولی نیست، اما با توجه به اینکه خرس‌ها تا کنون این حرکت را تا کنون در سال 2022 به شدت انجام داده‌اند، زمینه چالش‌برانگیزتری ایجاد می‌کند. و با توجه به واگرایی فزاینده بین سیاست‌های پولی ایالات متحده و بریتانیا، دلیل بسیار واضحی برای آن وجود دارد. .

سوال بزرگ این است که آیا ما در نقطه‌ای هستیم که خرس‌ها می‌توانند با قرار گرفتن در معرض تازه راحت باشند بسیار نزدیک به پایین ترین سطح 37 ساله اخیر. یا – شاید یک سناریوی مناسب‌تر خود را در افزایش مقاومت پایین‌تر به بالا نشان دهد – که ممکن است حول منطقه 1.1750 را نشان دهد که به ایجاد حمایت در اوایل ژوئیه کمک کرد؟ و اگر گسترشی از این جهش وجود داشته باشد، منطقه مورد علاقه دیگری در اطراف دسته 1.2000 وجود دارد که قبلاً نقطه عظیمی از مقاومت تبدیل شده به حمایت بود.

نمودار هفتگی GBP/USD

نمودار هفتگی gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

GBP/USD کوتاه مدت

برای هفته آینده، سطح 1.1500 نقطه کلیدی باقی می ماند روند اقدام قیمت. من در حال پیگیری آخرین بالاترین پایین ترین نرخ در 1.1459 هستم، بنابراین از نظر تئوری می توانیم آزمایشی در داخل 1.1500 مشاهده کنیم در حالی که پتانسیل صعودی باقی خواهد ماند. اما، در حالت ایده‌آل، اگر قرار باشد روند معکوس بیشتری در قیمت وجود داشته باشد، گاوها از رقم بزرگ 1.1500 (یا بالاتر) دفاع می‌کنند تا سری اخیر کوتاه‌مدت بالاتر و بالاتر و پایین‌تر را ادامه دهند.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

نحوه معامله GBP/USD

نمودار قیمت GBP/USD دو ساعته

نمودار قیمت دو ساعته gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

GBP/JPY

دور شدن از دلار آمریکا می تواند مسائل را کمی مجدداً تنظیم کند، زیرا هم ضعف پوند و هم قدرت دلار آمریکا موضوع بسیار کشیده ای را در جفت اصلی ایجاد کرده است. اما در پوند/ین، هفته با تثبیت ادامه یافت.

GBP/JPY، جفتی که به دلیل نوسانات بزرگ شناخته شده است، به حدی که نام «اژدها» یا «بیوه ساز» را به خود اختصاص داده است، بخش بیشتری از چهار ماه گذشته را صرف ساختن یک مثلث متقارن کرده است. محدوده اولیه عظیمی روی سازند وجود داشت که تقریباً 1300 پیپ بین پشتیبانی اولیه و مقاومت وجود داشت. اما، این محدوده بیشتر و بیشتر کاهش یافت تا این که این هفته در نهایت منجر به شکست شد زمانی که ین ژاپن حرکت گسترده ای را در بازار FX نشان داد. قابل توجه – GBP/JPY آخرین موردی بود که در مقایسه با EUR/JPY و AUD/JPY از تشکیلات مشابه خارج شد.

شکست در نهایت در روز چهارشنبه برقرار شد و قیمت به بالاترین حد ماهانه جدید رسید و مقاومت در اوج ژوئیه در حدود 166.25 پیدا کرد. این سطح تا معاملات پنجشنبه و جمعه حفظ شد.

نمودار روزانه GBP/JPY

نمودار روزانه gbpjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPJPY در Tradingview

GBP/JPY تصویر بزرگ

این پویایی بلندمدت است که در اینجا مهم باقی می‌ماند و این چیزی است که می‌تواند به سرعت وارد عمل شود اگر خریداران به این شکست ادامه دهند.

بالاترین رقم در شش سال اخیر در GBP/JPY در 168.06 است که 61.8٪ است. اصلاح فیبوناچی از حرکت بزرگ 2015-2016. این سطح در آوریل وارد بازی شد و باعث برگشت 1300+ پیپ شد. در ماه ژوئن دوباره وارد بازی شد که منجر به عقب نشینی معتدل تری به ناحیه حمایت 160 شد (که با علامت 50 درصدی همان مطالعه فیبوناچی همخوانی دارد). این به شکل گیری پایه های بالاتر-پایین که آن مثلث متقارن را تشکیل می دادند کمک کرد.

اما، اکنون که گاوها از مقاومت عبور کرده اند – آیا ما به سمت آزمایش دیگری در 168.06 حرکت می کنیم؟ و علاوه بر این – آیا با آزمایش بعدی حتی مهربانتر از آزمایش قبلی که بهتر از آزمایش اول رفتار شد، رفتار می شود؟ این درها را برای پتانسیل شکست صعودی بلندمدت پوند/ین باز نگه می‌دارد.

نمودار هفتگی GBP/JPY

نمودار هفتگی gbpjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPJPY در Tradingview

EUR/GBP

EUR/GBP برای آزمایش سطح مقاومت کلیدی در این هفته فشار آورد. با توجه به تأثیر متقابل بین اتحادیه اروپا و بریتانیا، این موضوع می‌تواند به‌ویژه برای خرس‌های یورو مورد توجه باشد. اول، نمودار ماهانه، زیرا یک اصلاح فیبوناچی در آنجا وجود دارد که به تعریف محدوده اخیر در جفت کمک می کند. این نشان می دهد که مقاومت در 0.8709 همراه با حمایت در حدود 0.8371 است.

نمودار ماهانه EUR/GBP

نمودار ماهانه eurgbp

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURGBP در Tradingview

از نمودار هفتگی زیر، می‌توانیم روی حرکت نسبتاً بزرگی که از پایین‌ترین سطح ماه جولای نشان داده شده است، تمرکز کنیم، با نشانگر 50 درصدی که به تنظیم پشتیبانی کمک می‌کند و امکان حرکت تا 61.8 درصد اصلاحی را فراهم می‌کند. برای جفتی که تمایل به محدوده دارد، این یک روند بسیار ثابت است.

نمودار هفتگی EUR/GBP

نمودار هفتگی eurgbp

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURGBP در Tradingview

نمودار روزانه جایی است که مسائل در EUR/GBP کمی جالب‌تر می‌شوند، زیرا ما تا کنون پایین‌تر از نوسان ژوئن را حفظ کرده‌ایم. و تا زمانی که این وضعیت باقی بماند، درب برای تم های عقبگرد باز می ماند و به دنبال ادامه دامنه می گردند. با این حال، هنگامی که اوج معامله شد، با یک شکست صعودی جدید روبرو هستیم. من بالای آن ناحیه مقاومت را در اطراف سطح 0.8731 دنبال می‌کنم که در فوریه 2021 نوسان بالایی داشت.

نمودار روزانه EUR/GBP

نمودار روزانه eurgbp

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURGBP در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.