پیش بینی رشد ژاپن در سه ماهه سوم با افزایش COVID-19 کاهش یافت: نظرسنجی رویترز

[ad_1] دولت برآورد اولیه رشد تولید ناخالص داخلی را برای آوریل تا ژوئن در روز دوشنبه منتشر می کند که انتظار می رود تحلیلگران آن را سالانه 0.5 درصد اعلام کنند. این میزان نسبت به پیش بینی سالانه 0.4 month در ماه گذشته بسیار بالاتر بود ، اگرچه پیش بینی رشد سه ماهه رشد همچنان

کد خبر : 90527
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
پیش بینی رشد ژاپن در سه ماهه سوم با افزایش COVID-19 کاهش یافت: نظرسنجی رویترز

[ad_1]

دولت برآورد اولیه رشد تولید ناخالص داخلی را برای آوریل تا ژوئن در روز دوشنبه منتشر می کند که انتظار می رود تحلیلگران آن را سالانه 0.5 درصد اعلام کنند. این میزان نسبت به پیش بینی سالانه 0.4 month در ماه گذشته بسیار بالاتر بود ، اگرچه پیش بینی رشد سه ماهه رشد همچنان 0.1٪ بود.

افزایش شدید موارد دلتا ژاپن را مجبور کرد محدودیت های اضطراری COVID-19 خود را در طول بازی های المپیک توکیو افزایش دهد ، زیرا افزایش بی سابقه در مواردی که بیمارستان ها را در بخش هایی از کشور تحت فشار قرار داد و بحران سلامت بر هزینه های خانوارها تأثیر گذاشت.

کازوما مائدا ، اقتصاددان Barclays Securities می گوید: “تأخیر در بهبود مصرف خصوصی ، به ویژه با محوریت صنعت خدمات ، خطرات منفی برای اقتصاد ایجاد می کند.”

اقتصاد ژاپن در سه ماهه اول سالانه 3.9 درصد کاهش یافته و بهبود آن با سایر کشورهای پیشرفته عقب افتاده است چرا که انتشار دیرهنگام واکسن و هزینه های ناچیز برای خدمات ، این شتاب را تضعیف کرد.

بیش از 80 درصد از تحلیلگران نظرسنجی کردند احتمال اینکه انواع جدید COVID-19 و افزایش اخیر عفونت COVID-19 بهبود اقتصادی کشور را به تعویق بیندازد ، زیاد است و اکثر آنها انتظار سه ماه تاخیر دارند.

مارسل تیلیانت ، اقتصاددان ارشد در Capital Economics ، می گوید: “مطمئناً تعداد بی سابقه موارد منجر به احتیاط بیشتر مصرف کننده می شود و دولت را مجبور می کند تا محدودیت ها را برای مدت طولانی تری اعمال کند.”

میانگین پیش بینی نظرسنجی نشان می دهد که رشد اقتصادی در ماه اکتبر-دسامبر به 5.4 درصد افزایش می یابد و در سه ماه اول سال آینده به 3.2 درصد می رسد ، که به ترتیب 4.6 و 2.7 درصد ، در ماه گذشته پیش بینی شده بود.

پیش بینی سال مالی جاری از 3.6 درصد پیش بینی شده به 3.5 درصد کاهش یافته و پیش بینی سال مالی بعدی از 2.6 درصد به 2.7 درصد افزایش یافته است.

انتظار می رود قیمت های اصلی مصرف کننده ، بدون احتساب قیمتهای نوسان مواد غذایی تازه ، در سال مالی جاری بدون تغییر نسبت به ماه گذشته تنها 0.3 درصد رشد کند.

پاسخ دهندگان به اتفاق آراء گفتند که بانک ژاپن (BOJ) هدف کوتاه مدت نرخ بهره خود را در -0.1 درصد و بازده اوراق قرضه 10 ساله را در جلسه سیاستگذاری خود در 21-22 سپتامبر در حدود 0 درصد تعیین کرده است.

تقریباً 90 درصد از تحلیلگران در نظرسنجی انتظار داشتند که بانک مرکزی در حین حرکت بعدی سیاست پولی فوق العاده آسان خود را لغو کند ، اگرچه در مورد اینکه بانک مرکزی در نهایت محکم کردن چارچوب سیاست خود چه خواهد کرد ، اختلاف نظر دارند.

نظرسنجی بدون تغییر نسبت به ماه گذشته نشان داد که بیشتر گزینه های مورد انتظار برای BOJ این بود که راهنمای آینده خود را تنظیم کند ، هدف بازدهی 10 ساله را افزایش دهد یا سیاست نرخ منفی خود را کنار بگذارد و نرخ بهره کوتاه مدت را افزایش دهد.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش توسط دانیل لوسینک ؛ نظرسنجی توسط شالو شریوستاوا ، خانم مانزر حسین و ویوک میشرا ؛ ویرایش توسط Muralikumar Anantharaman)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.