پیش بینی رشد بی سابقه برای درآمد کلی مزرعه در کانادا در سال 2021

[ad_1] 24 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کشاورزان و تولیدکنندگان کانادایی نزدیک به 140 میلیارد دلار به اقتصاد ملی ما کمک می کنند و مسئول بیش از 2 میلیون شغل در سراسر کشور هستند. حتی در مواجهه با بسیاری از چالش‌ها در سال 2021، کشاورزان کانادایی سخت

کد خبر : 170911
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۴۰
پیش بینی رشد بی سابقه برای درآمد کلی مزرعه در کانادا در سال 2021

[ad_1]

24 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کشاورزان و تولیدکنندگان کانادایی نزدیک به 140 میلیارد دلار به اقتصاد ملی ما کمک می کنند و مسئول بیش از 2 میلیون شغل در سراسر کشور هستند. حتی در مواجهه با بسیاری از چالش‌ها در سال 2021، کشاورزان کانادایی سخت تلاش کردند تا اطمینان حاصل کنند که بخش کشاورزی ما به عنوان موتور محرک اقتصاد کانادا باقی می‌ماند و به کانادا کمک می‌کند تا بهتر بسازد.

کشاورزی و غذای کشاورزی کانادا پیش بینی درآمد مزرعه خود را برای سال های 2021 و 2022 تکمیل کرده است و نتایج نشان می دهد که درآمد مزرعه های کانادا در سال 2021 به رکوردهایی رسیده است.

علیرغم کووید-19، خشکسالی در غرب کانادا، سیل در بریتیش کلمبیا و سایر اختلالات تجاری، بخش کلی کشاورزی در سال 2021 رشد کرد و انتظار می‌رود که در سال 2022 به عملکرد خوب خود ادامه دهد. در حالی که هر مزرعه با شرایط منحصر به فردی روبرو است و آن را تجربه کرده است. در سال گذشته به طور متفاوت، این رشد مداوم درآمد کلی مزرعه نشان می دهد که این بخش در مواجهه با اختلالات قابل توجه انعطاف پذیر است.

پیش بینی می شود درآمد خالص نقدی (NCI) برای سال 2021 تا 49 درصد رشد داشته باشد، از 17.8 میلیارد دلار در سال 2020 به 26.6 میلیارد دلار در سال 2021، عمدتاً به دلیل قیمت های بالاتر کالاها. این نشان دهنده رکورد جدیدی است که از رکورد ایجاد شده در سال 2020 فراتر رفته است. در حالی که خشکسالی در غرب کانادا باعث زیان قابل توجهی در تولید شد، قیمت غلات و دانه های روغنی به میزان قابل توجهی افزایش یافت. به این ترتیب، پیش‌بینی می‌شود که درآمد کلی محصولات تا 17 درصد افزایش داشته باشد. در بخش دام، قیمت گراز بسیار قوی بوده است که به افزایش 15 درصدی در دریافت دام کمک کرده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که پرداخت‌های برنامه به دلیل پرداخت‌های بیمه محصولات بیشتر افزایش یافته باشد. در حالی که پیش‌بینی می‌شود قیمت نهاده‌ها در سال 2021 نیز افزایش یافته باشد، انتظار می‌رود رشد درآمدها از رشد هزینه‌ها بیشتر باشد.

علاوه بر این، میانگین درآمد خالص عملیاتی (NOI) در هر مزرعه پیش بینی می شود که در سال 2021 به میزان 59 درصد افزایش یابد، از 91,500 دلار در سال 2020 به 145,000 دلار در سال 2021. پیش بینی می شود میانگین درآمد خانواده مزرعه با 27 درصد افزایش به 229,200 دلار در سال برسد.

پیش بینی می شود با نگاهی به سال 2022، درآمد خالص نقدی با 25.8 درصد کاهش به 19.7 میلیارد دلار به دلیل تأثیر خشکسالی 2021 غرب کانادا بر عرضه عرضه شده به بازار در نیمه اول سال، کاهش یابد. در حالی که ممکن است این کاهش قابل توجهی در نظر گرفته شود، اما نسبت به سطوح رکورد سال 2021 است. پیش‌بینی سال 2022 همچنان دومین سال قوی در تاریخ خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که میانگین ارزش خالص مزارع در کانادا برای سال 2022 قوی باقی بماند.

تکیه بر پیش‌بینی‌ها و عملکرد رکورد امسال شواهد دیگری است که نشان می‌دهد بخش کشاورزی و مواد غذایی کشاورزی در کانادا قوی است. علیرغم تأثیر آب و هوای شدید، بیماری همه گیر جهانی و اختلالات تجاری، این بخش همچنان یک موتور انعطاف پذیر رشد است و نقشی کلیدی در احیای اقتصاد کانادا ایفا می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.