پیش بینی دلار کانادا: افزایش سوخت نفت Loonie’s

چشم انداز دلار کانادا: بازی Loonie’s Fueled by Oil، هنوز قدرت مستمری که در بازارهای انرژی مشاهده می شود، هوا را در زیر بال های Loonie فراهم می کند. با وجود داده های بیشتر و بیشتر که نشان می دهد نوع Omicron COVID-19 در مقایسه با تکرارهای قبلی خفیف است، نگرانی ها در مورد کندی

کد خبر : 154571
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
پیش بینی دلار کانادا: افزایش سوخت نفت Loonie’s


چشم انداز دلار کانادا:

بازی Loonie’s Fueled by Oil، هنوز

قدرت مستمری که در بازارهای انرژی مشاهده می شود، هوا را در زیر بال های Loonie فراهم می کند. با وجود داده های بیشتر و بیشتر که نشان می دهد نوع Omicron COVID-19 در مقایسه با تکرارهای قبلی خفیف است، نگرانی ها در مورد کندی قابل توجه اقتصاد جهانی از بین رفته است. قیمت نفت خام از انتظارات رشد مجدد سود برده و به بالاترین سطح خود از 16 نوامبر 2021 رسیده است.

به طور همزمان، دلار کانادا مرتبط با انرژی نیز همین روند را دنبال کرده است. اقتصاد کانادا به قیمت نفت بسیار حساس است، زیرا انرژی تقریباً 11 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد. بنابراین جای تعجب نیست که همبستگی قوی بین قیمت نفت خام و دلار کانادا تا دو هفته اول سال 2022 برقرار بوده است. همبستگی بین قیمت نفت خام و CAD/JPY +0.93 است.

تقویت بیشتر دلار کانادا تا حد زیادی به ادامه عملکرد قوی در بازارهای انرژی بستگی دارد – بهترین بخش S&P 500 ایالات متحده در روزهای اولیه سال 2022.

تحلیل فنی نرخ CAD/JPY: نمودار روزانه (ژانویه 2021 تا ژانویه 2022) (نمودار 1)

نرخ های CAD/JPY در آستانه ایجاد یک سطح بسته شدن ماهانه و سالانه بالا هستند، زیرا حرکت صعودی همچنان در حال شتاب گرفتن است. این جفت بالاتر از پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA باقی می ماند، که اخیراً در 8-EMA روزانه پشتیبانی پیدا کرده است. پاکت EMA به ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه بالاتر از خط سیگنال خود روند صعودی دارد، در حالی که روزانه Slow Stochastics در حالی که در قلمروی بیش از حد خرید هستند، بالاتر رفته اند – نشانه ای از حرکت قوی. این موضوع همچنان ادامه دارد که «نرخ‌های CAD/JPY همچنان در مسیر بازگشت به بالاترین سطح خود در سال 2021 یعنی 93.02 در هفته‌های آتی هستند».

تحلیل فنی نرخ USD/CAD: نمودار روزانه (ژانویه 2021 تا ژانویه 2022) (نمودار 2)

پیش بینی دلار کانادا: افزایش سوخت نفت Loonie's - تنظیم در CAD/JPY، USD/CAD

هفته گذشته اشاره شد که “با بازگشت این جفت به مثلث متقارن چند ماهه که بر عملکرد قیمت در بیشتر سال 2021 حاکم بود، چشم انداز فنی کوتاه مدت به طور فزاینده ای نزولی شده است.” از آن زمان، نرخ USD/CAD به پایین‌ترین حد ماهانه و سالانه کاهش یافته است و آخرین بار در اواسط نوامبر 2021 مشاهده شده است.

شتاب نزولی همچنان به سرعت خود ادامه می‌دهد، با نرخ‌های USD/CAD کمتر از پوشش روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA، که در ترتیب متوالی نزولی باقی می‌ماند. Daily MACD در حال حاضر از زیر خط سیگنال خود عبور کرده در حالی که روند کاهشی دارد، و Slow Stochastics روزانه در محدوده فروش بیش از حد فروخته شده است. در حالی که هفته گذشته مشاهده شد که “به زودی ممکن است یک عقبگرد عمیق تر به زیر 1.2600 رخ دهد”، در حالی که نرخ USD/CAD در زمان نگارش مقاله در 1.2600 معامله می شود، به نظر می رسد سقوط بیشتر به زیر 1.2500 در عرشه باشد.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/CAD (11 ژانویه 2022) (نمودار 3)

پیش بینی دلار کانادا: افزایش سوخت نفت Loonie's - تنظیم در CAD/JPY، USD/CAD

USD/CAD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 68.84 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.21 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 7.96 درصد بیشتر از دیروز و 22.60 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/CAD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی بیشتر USD/CAD می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.