پیش بینی دلار استرالیا: درجات مختلف صعودی

چشم انداز دلار استرالیا: نرخ‌های AUD/JPY به شکست صعودی خود ادامه می‌دهند، در حالی که نرخ‌های AUD/USD محدود به محدوده هستند. صورتجلسات ژوئن بانک مرکزی استرالیا حاکی از افزایش شدید نرخ بهره در آینده نزدیک است. بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، هر دو نرخ AUD/JPY و AUD/USD دارای سوگیری نزولی هستند. سیگنال های مختلط

کد خبر : 219723
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
پیش بینی دلار استرالیا: درجات مختلف صعودی


چشم انداز دلار استرالیا:

  • نرخ‌های AUD/JPY به شکست صعودی خود ادامه می‌دهند، در حالی که نرخ‌های AUD/USD محدود به محدوده هستند.
  • صورتجلسات ژوئن بانک مرکزی استرالیا حاکی از افزایش شدید نرخ بهره در آینده نزدیک است.
  • بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، هر دو نرخ AUD/JPY و AUD/USD دارای سوگیری نزولی هستند.

سیگنال های مختلط برای استرالیا

دلار استرالیا اخیراً به لطف نیروهای بنیادی متضاد در حال افزایش و افزایش قیمت، نوسانات زیادی را تجربه کرده است.

در روند صعودی، افزایش مداوم قیمت انرژی – زغال سنگ و نفت – باعث ایجاد باد عقب می شود. همانطور که انتظارات افزایش نرخ RBA وجود دارد، که طی 24 ساعت گذشته پس از جلسه ژوئن RBA چرخه دیگری افزایش یافت که نشان می دهد چرخه افزایش نرخ تهاجمی در پیش است.

جنبه منفی نیز رایج بوده است. قیمت فلزات اساسی – مس و سنگ آهن – در هفته های اخیر کاهش یافته است. ریسک پذیری جهانی همچنان با مشکل مواجه است زیرا بانک های مرکزی – از جمله RBA – پیشنهاد می کنند که تنها راه برای کاهش نرخ تورم در چند دهه گذشته، از طریق تخریب تقاضا یا رشد اقتصادی ضعیف تر است.

برای نرخ‌های AUD/JPY، روند صعودی مورد توجه قرار گرفته است، که بخشی از آن به لطف تلاش برای ین ژاپن است. اما برای نرخ‌های AUD/USD، که از ابتدای ماه مه تا کنون محدوده 6.65 درصدی را ایجاد کرده‌اند، باور اینکه پایین‌ترین سطح سالانه تاکنون ایجاد شده است، دشوار است.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ AUD/USD: نمودار روزانه (فوریه 2021 تا ژوئن 2022) (نمودار 1)

نرخ‌های AUD/USD از اوج فوریه 2021 در روند نزولی گسترده باقی می‌مانند، با حمایت کانال در برابر پایین‌ترین حد اوت 2021 و می 2022. به نظر می رسد که محدوده 6.65 درصدی که از اوایل ماه مه ایجاد شده است، در چارچوب روند نزولی قبلی، شکل یک پرچم خرس را به خود گرفته است. با این حال، هنوز یک محدوده است، به این معنی که قبل از حرکتی دیگر به سمت نزول، چرخش بالاتر به سمت 0.7300 امکان پذیر است. معاملات محدوده تا زمانی که هر یک از آنها پشتیبانی نکنند، اولویت باقی می ماند 0.6829/50 به سمت نزول یا مقاومت در اطراف می شکند 0.7266/83 به سمت بالا شکسته شده است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ AUD/USD (21 ژوئن 2022) (نمودار 2)

پیش بینی دلار استرالیا: درجات مختلف صعودی - تنظیمات برای AUD/JPY، AUD/USD

AUD/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 70.15 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.35 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به روز گذشته 4.75 درصد و نسبت به هفته گذشته 11.15 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف نزولی AUD/USD قوی تر می دهد.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ AUD/JPY: نمودار روزانه (دسامبر 2020 تا ژوئن 2022) (نمودار 3)

پیش بینی دلار استرالیا: درجات مختلف صعودی - تنظیمات برای AUD/JPY، AUD/USD

برخلاف همتای AUD/USD خود، نرخ‌های AUD/JPY یک سوگیری فنی کاملا صعودی را حفظ می‌کنند، زیرا اوایل این ماه به بالاترین حد خود در سال 2022 رسیدند. این جفت در حال حاضر بالاتر از 76.4% فیبوناچی اصلاحی محدوده پایین بالا/2020 در سال 2013 در 94.68 و همچنین گسترش فیبوناچی 61.8% از پایین ترین حد مارس 2020 / مه 2021 / اوت 2021 در محدوده 92.92 معامله می شود.

نرخ‌های AUD/JPY وضعیت فنی صعودی خود را حفظ می‌کنند که ذهنیت «خرد نزولی» را برای آینده قابل پیش‌بینی تضمین می‌کند. تیاو این جفت بالاتر از پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA باقی می ماند که به ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه بالاتر از خط سیگنال خود است و در آستانه انتشار یک متقاطع صعودی جدید است، در حالی که روزانه Slow Stochastics پس از رسیدن به خط میانه خود، بالاتر رفته است. نتیجه گیری این است که روند صعودی بیشتری در پیش است: ابتدا به بالاترین حد ژوئن در 96.88، سپس 76.4% افزایش فیبوناچی در محدوده پایین مارس 2020 / مه 2021 / اوت 2021 در محدوده 97.71.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ AUD/JPY (21 ژوئن 2022) (نمودار 4)

پیش بینی دلار استرالیا: درجات مختلف صعودی - تنظیمات برای AUD/JPY، AUD/USD

AUD/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 42.46 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.36 به 1 است. این در حالی است که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 7.29 درصد و نسبت به هفته گذشته 29.37 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته کمتر کوتاهی می کنند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که علیرغم این واقعیت که معامله گران به صورت خالص کوتاه می مانند، روند فعلی قیمت AUD/JPY ممکن است به زودی کاهش یابد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.