پیش بینی دلار استرالیا: بازگشت به اولین آزمون واقعی

[ad_1] چشم انداز دلار استرالیا: نرخ‌های AUD/JPY در بحبوحه شکست نزولی صعودی قرار دارند، در حالی که نرخ‌های AUD/USD به حالت تثبیت بازگشته‌اند.منبر. بازارهای نرخ در ماه‌های آینده در بانک مرکزی استرالیا که به‌طور فزاینده‌ای جنگ‌طلب است، قیمت‌گذاری می‌کنند. بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، هر دو نرخ AUD/JPY و AUD/USD دارای سوگیری های متفاوتی

کد خبر : 231544
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۱۵
پیش بینی دلار استرالیا: بازگشت به اولین آزمون واقعی

[ad_1]

چشم انداز دلار استرالیا:

  • نرخ‌های AUD/JPY در بحبوحه شکست نزولی صعودی قرار دارند، در حالی که نرخ‌های AUD/USD به حالت تثبیت بازگشته‌اند.منبر.
  • بازارهای نرخ در ماه‌های آینده در بانک مرکزی استرالیا که به‌طور فزاینده‌ای جنگ‌طلب است، قیمت‌گذاری می‌کنند.
  • بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، هر دو نرخ AUD/JPY و AUD/USD دارای سوگیری های متفاوتی هستند.

ثبات در کمک به کالاها

دلار استرالیا در هفته گذشته به دلیل سه عامل کلیدی، در میانه روندی نسبتاً چشمگیر قرار دارد. اول، با افزایش بازارهای سهام جهانی، پناهگاه های امن ضعیف تر شده اند. دوم، قیمت کالاها – به ویژه فلزات اساسی و انرژی – پس از فروش بی‌رحمانه‌ای که در ماه می آغاز شد، تثبیت شده است. سوم، بازارهای نرخ در ماه‌های آینده پس از تداوم قدرت در بازار کار استرالیا، در یک بانک رزرو تهاجمی‌تر استرالیا قیمت‌گذاری می‌کنند.

انبوه تحولات مثبت در جبهه بنیادی با شکست مواجه شده است تمایلات فصلی مطلوب همچنین. به طور هماهنگ، این عوامل به ایجاد چرخش های فنی معنادار در کراس های اصلی AUD کمک کرده اند، که ممکن است با اولین تست فنی واقعی خود در میان برگشت ها مواجه شوند.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ AUD/USD: نمودار روزانه (فوریه 2021 تا ژوئیه 2022) (نمودار 1)

پیش‌بینی دلار استرالیا: اولین آزمایش واقعی با بازگشت مجدد مواجه می‌شود - تنظیمات برای AUD/JPY، AUD/USD

نرخ‌های AUD/USD برای مدت کوتاهی از روند نزولی گسترده‌ای که از اوج فوریه 2021 وجود داشت خارج شد، اما این بازگشت نه تنها شاهد بازگشت به روند نزولی بود، بلکه بازگشت به پرچم خرس که در اوایل ماه مه شروع به شکل‌گیری کرد. این تحولات نشان می دهد که شکست نزولی شکست خورده است و معامله گران باید از این پس به دنبال پیشرفت های بیشتر باشند. مومنتوم شروع به چرخش می کند، با نرخ های AUD/USD بالاتر از پوشش EMA روزانه آنها، که در ترتیب متوالی نه نزولی و نه صعودی است. Daily MACD به صعود خود ادامه می‌دهد، هرچند زیر خط سیگنال خود، در حالی که Slow Stochastics روزانه به سمت منطقه‌ای که بیش از حد خرید شده است، رقابت می‌کند. تا زمانی که حرکت در پرچم حفظ شود – نرخ‌های AUD/USD به زیر 0.6850 معکوس نمی‌شوند – پس اهداف صعودی کوتاه‌مدت در شمال 0.7000 وجود دارند.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ AUD/USD (20 ژوئیه 2022) (نمودار 2)

پیش‌بینی دلار استرالیا: اولین آزمایش واقعی با بازگشت مجدد مواجه می‌شود - تنظیمات برای AUD/JPY، AUD/USD

AUD/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 60.80 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.55 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به روز گذشته 7.85 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 27.72 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی AUD/USD می دهد.

تحلیل فنی نرخ AUD/JPY: نمودار روزانه (دسامبر 2020 تا ژوئیه 2022) (نمودار 3)

پیش‌بینی دلار استرالیا: اولین آزمایش واقعی با بازگشت مجدد مواجه می‌شود - تنظیمات برای AUD/JPY، AUD/USD

نرخ‌های AUD/JPY همچنان نسبت به دیگر همتایان اصلی خود دارای سوگیری فنی صعودی‌تر هستند. این جفت به معاملات بالای 76.4% فیبوناچی اصلاحی محدوده پایین بالا/2020 در سال 2013 در 94.68 و همچنین افزایش 61.8% فیبوناچی در محدوده مارس 2020 پایین/بالاترین می 2021/آگوست 2021 در محدوده 92.92 ادامه می دهد. بازگشت به بالای این خوشه از سطوح فیبوناچی همزمان با شکست گوه نزولی صعودی است که باعث افزایش اطمینان در احتمال حرکت طولانی به سمت بالا می شود.

تیاو این جفت بالاتر از پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA باقی می ماند که به ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه بالاتر از خط سیگنال خود است و روند بالاتری دارد، در حالی که Slow Stochastics روزانه به محدوده خرید بیش از حد بازگشته است. اهداف صعودی شامل بالاترین قیمت ژوئن در 96.88 و سپس گسترش فیبوناچی 76.4 درصدی محدوده مارس 2020 پایین / مه 2021 / اوت 2021 در محدوده 97.71 است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ AUD/JPY (20 ژوئیه 2022) (نمودار 4)

پیش‌بینی دلار استرالیا: اولین آزمایش واقعی با بازگشت مجدد مواجه می‌شود - تنظیمات برای AUD/JPY، AUD/USD

AUD/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 34.74 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.88 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به روز گذشته 0.65 درصد و نسبت به هفته گذشته 6.90 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی AUD/JPY می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.