پیش بینی بیت کوین و اتریوم برای هفته پیش رو

[ad_1] بیت کوین، اتریوم – نکات صحبت داده های اقتصاد کلان به رکود، کاهش ریسک ریسک اشاره دارد بیت کوین به حرکت خود در حدود 20000 دلار ادامه می دهد رالی های اتریوم همچنان در منطقه محوری کلیدی 1400 دلار به شکست ادامه می دهند توصیه شده توسط برندان فاگان پیش بینی بیت کوین رایگان

کد خبر : 264762
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
پیش بینی بیت کوین و اتریوم برای هفته پیش رو

[ad_1]

بیت کوین، اتریوم – نکات صحبت

  • داده های اقتصاد کلان به رکود، کاهش ریسک ریسک اشاره دارد
  • بیت کوین به حرکت خود در حدود 20000 دلار ادامه می دهد
  • رالی های اتریوم همچنان در منطقه محوری کلیدی 1400 دلار به شکست ادامه می دهند

توصیه شده توسط برندان فاگان

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز بیت کوین و اتریوم: خنثی

بیت‌کوین و اتریوم همچنان به پایین‌ترین سطح YTD خود ادامه می‌دهند، زیرا داده‌های اقتصادی همچنان به فدرال رزرو اجازه می‌دهد تا در مبارزه با تورم تهاجمی باقی بماند. داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه نشان داد که بازار کار ایالات متحده همچنان داغ است، اگرچه نشانه هایی از سرد شدن وجود دارد. با در نظر گرفتن بخش کاری از وظایف فدرال رزرو، مقامات فدرال رزرو اعلام کرده اند که به طور کامل متعهد به بازگشت تورم به هدف خواهند بود. از آنجایی که سیاست جنگ‌طلب فدرال رزرو هیچ نشانه‌ای از کاهش نشان نمی‌دهد، چشم‌انداز برای دارایی‌های ریسکی تاریک است.

علیرغم افزایش اخیر بازدهی خزانه داری ایالات متحده و سقوط در سهام، بیت کوین و اتریوم هر دو توانسته اند سر خود را بالا نگه دارند. در حالی که ارزش سهام به پایین ترین سطح ماه ژوئن خود رسیده است، بیت کوین و اتریوم هنوز به پایین ترین سطح خود نرسیده اند. همه اینها می تواند هفته آینده تغییر کند، زیرا چاپ CPI روز پنجشنبه می تواند یک رویداد نوسانی بزرگ را نشان دهد. پس از انتشار قبلی CPI در 13 سپتامبر، با افزایش شاخص های تورم، بازارهای ریسک کاهش یافت.

تقویم اقتصادی ایالات متحده

با حسن نیت از تقویم اقتصادی DailyFX

image1.png

علیرغم افت روز جمعه در دارایی های ریسک، بیت کوین همچنان بالاتر از نوسانات پایین اخیر باقی می ماند. به نظر می رسد که قیمت در حدود سطح روانی کلیدی در 20000 دلار در حال چرخش است، زیرا قیمت پس از چاپ CPI در 14 سپتامبر در محدوده محدودی ادغام شد. گاوها به شدت از منطقه 18500 دلاری دفاع کرده‌اند، در حالی که خرس‌ها از افزایش قدرت هر گونه شکست بیش از 20400 دلار جلوگیری کرده‌اند. قیمت به‌طور قابل‌توجهی در این ماه یک سری از پایین‌ترین قیمت‌ها را تجربه کرده است، که از این ایده حمایت می‌کند که ممکن است چیز بزرگ‌تری در اینجا وجود داشته باشد. اگر بازارها واقعاً آنطور که بسیاری به دنبال آن هستند «تسلیم» می‌شدند، احتمالاً دارایی‌های بسیار سوداگرانه مانند بیت‌کوین چنین نشانه‌هایی از حیات را نشان نمی‌دادند. در حالی که اقدامات قیمت بیشتری مورد نیاز است، به نظر می رسد یک مثلث صعودی در BTCUSD در حال شکل گیری است. اگر این شکل‌گیری محقق شود، ممکن است قیمت‌های بالاتری در پیش باشد.

نمودار 4 ساعته بیت کوین

image2.png

نمودار ایجاد شده با TradingView

مانند بیت کوین، اتریوم بسیار بالاتر از YTD خود در 880 دلار قرار دارد. ETHUSD به محدوده بسیار محدودتری نسبت به بیت کوین محدود می شود و قیمت نتوانست به طور مادی به منطقه محوری کلیدی در حدود 1400 دلار نفوذ کند. اتریوم پس از تکمیل «ادغام» در ماه سپتامبر تا حد زیادی با مشکل مواجه شده است و ارتقای شبکه به یک رویداد «فروش خبری» تبدیل شده است. از آنجایی که چشم انداز ریسک همچنان رو به وخامت است، فعالان بازار ممکن است به پیگیری دقیق داده های اقتصادی ادامه دهند زیرا به نظر می رسد سیاست فدرال رزرو همه بازارها را در حال حاضر هدایت می کند. با توجه به ریسک رویداد بزرگ در افق هفته آینده، معامله گران باید مراقب باشند که اتریوم چگونه / اگر محدوده اخیر خود را می شکند. در حالی که گرانش به اعمال زور بر سهام و اوراق قرضه ادامه می دهد، کریپتو همچنان به مخالفت با احتمالات ادامه می دهد.

نمودار 4 ساعته اتریوم

image3.png

نمودار ایجاد شده با TradingView

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های سه ماهه معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد فارکس شده‌اند.

— نوشته برندان فاگان

برای تماس با برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.