پیش بینی بورس فردا ۲۷دی۱۴۰۰ / نوسان ‌گیری بهترین استراتژی در بازار است؟

[ad_1]  هوشمند نیوز – هانا پاکمند؛ اغلب کارشناسان معتقدند شاخص در روند نزولی قرار دارد و تا شرایط سیاسی اقتصادی بهبود نیابد، رشدهای بازار کم رمق خواهد بود. محسن سیف‌ زاده، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با هوشمند نیوز، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: در معاملات امروز، از ابتدای بازار

کد خبر : 156510
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
پیش بینی بورس فردا ۲۷دی۱۴۰۰ / نوسان ‌گیری بهترین استراتژی در بازار است؟

[ad_1]

 هوشمند نیوز – هانا پاکمند؛ اغلب کارشناسان معتقدند شاخص در روند نزولی قرار دارد و تا شرایط سیاسی اقتصادی بهبود نیابد، رشدهای بازار کم رمق خواهد بود.

محسن سیف‌ زاده، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با هوشمند نیوز، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: در معاملات امروز، از ابتدای بازار افزایش عرضه در کلیت بازار اتفاق افتاد به طوری که حدود ۸۰ الی ۸۵درصد سهام با زیان همراه شدند اما در اواخر بازار با افزایش تقاضا، سرخپوشی بازار به ۷۰درصد کاهش یافت.

او ادامه داد: اغلب سهم‌ها از منفی بودن خود را به صفر تابلو نزدیک کردند و شرایط خودرویی‌ها، بانکی‌ها و پالایشی‌ها با رونق همراه شد و توانستند الگوی تیک صعودی در سهم‌های شاخص‌ساز خود داشته باشند.

این کارشناس بیان کرد: به طور کلی این شرایط موجب می‌شود تا فردا معاملاتی روان و سبزپوش در بازار داشته باشیم. البته این مثبت به معنای مثبت بودن کلیت بازار نبوده بلکه رشدی کم رمق در بازار وجود خواهد داشت.

وی افزود: از طرفی با توجه به از سرگیری مذاکرات برجام از فردا، تمامی بازارها در انتظار اخبار برجام به سر می‌برند. بنابراین می‌توان گفت اگر مذاکرات با نتیجه‌ای مطلوب همراه شود، صنایع خودرویی و بانکی در سودآوری پیش‌رو خواهند اما در صورت عدم توافق، صنایع دلاری شرایط بهتری خواهند داشت.

سیف‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شاخص به طور کلی در روند نزولی قرار دارد و مثبت‌های آن پایدار نیست، بهترین استراتژی در کوتاه مدت، نوسان‌گیری است و سهامداران بلندمدت نیز باید چینش پرتفوی خود را تغییر دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.