پیش بینی بازارهای IOU را برای دارایی رمزارز بومی Arbitrum – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] یک هفته پیش، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دو اتریوم Arbitrum راه‌اندازی توکن اصلی خود به نام ARB را اعلام کرد و از آن زمان بازارهای IOU راه‌اندازی شده‌اند که نشان می‌دهد این توکن چقدر ممکن است ارزش داشته باشد. ادعای ARB از 23 مارس آغاز می شود و زمانی که مردم سکه های خود را

کد خبر : 337079
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
پیش بینی بازارهای IOU را برای دارایی رمزارز بومی Arbitrum – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

یک هفته پیش، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دو اتریوم Arbitrum راه‌اندازی توکن اصلی خود به نام ARB را اعلام کرد و از آن زمان بازارهای IOU راه‌اندازی شده‌اند که نشان می‌دهد این توکن چقدر ممکن است ارزش داشته باشد. ادعای ARB از 23 مارس آغاز می شود و زمانی که مردم سکه های خود را در صرافی ها دریافت می کنند، ارزش توکن ممکن است کاملاً متفاوت باشد. در حال حاضر، ARB در 24 ساعت گذشته بین 5.41 تا 7.92 دلار به ازای هر واحد مبادله کرده است.

توکن ARB حجم معاملات IOU را می بیند اما ممکن است پس از شروع معامله توکن های واقعی، ارزش بازار به طور قابل توجهی تغییر کند

یک دارایی دیجیتال جدید پس از راه‌اندازی مقیاس لایه دوم Arbitrum از راه‌اندازی توکن حاکمیتی خود در هفته گذشته، وارد اقتصاد ارزهای دیجیتال می‌شود. پس از اعلام این خبر، چندین صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال، بازارهای IOU را راه اندازی کردند که مردم می توانند با آنها معامله کنند، اما فقط ارزش بازار ARB را قبل از راه اندازی آن نشان می دهند.

ادعای ARB از 23 مارس آغاز می شود و به شدت پیش بینی می شود که Arbitrum airdrop باشد. وب‌سایت تجمیع قیمت بازار ارزهای دیجیتال coinmarketcap.com (CMC) ارزش فعلی ARB را از طریق صرافی‌هایی که بازارهای IOU را راه‌اندازی کرده‌اند، نشان می‌دهد. طبق داده‌های CMC، توکن ARB IOU در 19 مارس به بالاترین حد خود یعنی 14.02 دلار در هر واحد رسید.

از آن زمان تاکنون، توکن IOU نسبت به بالاترین رکورد خود در سه روز پیش، حدود 51.43 درصد کاهش یافته است. توکن‌های ARB IOU نیز با 2.81 دلار به ازای هر واحد پایین‌ترین قیمت خود را ثبت کردند و قیمت‌های فعلی 140 درصد بالاتر و به 6.88 دلار در هر سکه رسیدند. در حالی که معیارهای 24 ساعته قیمت ها را بین 5.41 تا 7.92 دلار نشان می دهد، IOU در روز گذشته 8.7 میلیون دلار در معاملات جهانی داشته است. در آن زمان، بازارهای ARB در روز چهارشنبه، 15 ساعت قبل از شروع ادعای ARB، نزدیک به 8 درصد در برابر دلار آمریکا ضرر کردند.

پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Dune Analytics چندین ابزار ردیابی airdrop ARB را نشان می‌دهد که در ۲۳ مارس آماده عرضه هستند. وقتی ادعاها شروع می‌شوند، ابزارها دارای شمارنده‌هایی هستند که کل ARB ادعا شده، تعداد دارندگان ARB منحصربه‌فرد، و سایر داده‌های تخصیص را برجسته می‌کنند.

مقدار فعلی IOU توکن ARB بالاتر از توکن حاکمیت بومی Optimism است. ارزش فعلی OP حدود 2.53 دلار در هر واحد است و عرضه در گردش 314,844,141 OP وجود دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، هنگامی که توکن های ARB واقعی شروع به معامله کنند، ممکن است ارزش بازار به طور قابل توجهی تغییر کند، و بالا و پایین بودن توکن IOU نشان می دهد که این تغییرات احتمالاً برای مدتی ادامه خواهند داشت.

برچسب ها در این داستان

Airdrop، سکه های Airdrop، نشانه های Airdrop، anti-Sybil، arb، ARB airdrop، Arbitrum، Arbitrum airdrop، Blockchain، Cryptocurrency، DAO، سازمان غیرمتمرکز مستقل، توسعه دهنده، توزیع، اکوسیستم، اتریوم، توکن حاکمیتی، سرمایه گذاران IFLOU، inflOU بازارها، L2، راه‌اندازی، لایه 3، قفل‌ها، بازارها، بومی، آزمایشگاه‌های غیرمجاز، OP، خوش‌بینی، مدار، بدون مجوز، پلتفرم، قیمت، قیمت‌ها، راه‌حل مقیاس‌بندی، خوداجرا، فناوری، Token Airdrop، تجارت، دلار آمریکا، کاربران ، رای دادن

نظر شما در مورد ایردراپ توکن ARB آینده و تأثیر بالقوه آن بر بازار ارزهای دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.