پیش از گزارش خرده‌فروشی ایالات متحده، نرخ یورو/دلار آمریکا در ماه اوت به اوج رسید

نقاط صحبت نرخ یورو EUR/USD به دنبال کاهش بیش از حد انتظار در شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) به بالاترین حد ماه سپتامبر (1.0198) رسید، در حالی که نرخ ارز در مسیر آزمایش بالاترین قیمت آگوست (1.0369) قبل از گزارش خرده فروشی ایالات متحده در بحبوحه گمانه زنی های فزاینده برای افزایش کوچکتر

کد خبر : 280006
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۳:۳۶
پیش از گزارش خرده‌فروشی ایالات متحده، نرخ یورو/دلار آمریکا در ماه اوت به اوج رسید


نقاط صحبت نرخ یورو

EUR/USD به دنبال کاهش بیش از حد انتظار در شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) به بالاترین حد ماه سپتامبر (1.0198) رسید، در حالی که نرخ ارز در مسیر آزمایش بالاترین قیمت آگوست (1.0369) قبل از گزارش خرده فروشی ایالات متحده در بحبوحه گمانه زنی های فزاینده برای افزایش کوچکتر نرخ بهره فدرال رزرو در ماه دسامبر.

توصیه شده توسط دیوید سانگ

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی اساسی یورو: خنثی

یورو/دلار آمریکا به بالاترین حد ماهانه (1.0326) صعود کرد زیرا گرین‌بک در برابر همه همتایان اصلی خود ضعیف شد و نرخ ارز ممکن است در روزهای آتی به افزایش نرخ ارز ادامه دهد زیرا نشانه‌هایی از کاهش تورم، شرط‌بندی برای تغییر روند صعودی فدرال رزرو را افزایش می‌دهد. چرخه

منبع: CME

با توجه به CME FedWatch Tool، فعالان بازار با احتمال بیش از 80 درصدی برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در 14 دسامبر قیمت گذاری می کنند و باید دید که آیا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) رویکرد خود را در مبارزه با تورم تعدیل خواهد کرد. بانک مرکزی متعهد شده است که «انباشته انباشته سیاست پولی و تأخیرهایی را که سیاست پولی بر فعالیت های اقتصادی و تورم تأثیر می گذارد، در نظر بگیرد».

تا آن زمان، یورو ممکن است به افزایش در برابر همتای آمریکایی خود ادامه دهد، زیرا FOMC برای “یک دوره پایدار رشد پایین تر از روند و کمی نرم شدن شرایط بازار کار” آماده می شود، اما گزارش خرده فروشی ایالات متحده ممکن است به عنوان به روز رسانی، گرینبک را تقویت کند. پیش بینی می شود در مصرف خانوار افزایشی نشان دهد.

image3.png

انتظار می‌رود هزینه‌های خرده‌فروشی در ماه اکتبر پس از ثابت ماندن در ماه قبل، 0.9 درصد افزایش یابد، و یک تحول مثبت ممکن است FOMC را به افزایش 75 واحدی دیگر در آخرین جلسه خود برای سال 2022 به عنوان رئیس سوق دهد. جروم پاول تصدیق می کند که “داده های دریافتی از آخرین جلسه ما نشان می دهد که سطح نهایی نرخ های بهره بالاتر از آنچه قبلاً انتظار می رفت خواهد بود.”

با این اوصاف، گمانه زنی ها برای افزایش کمتر نرخ بهره فدرال رزرو در دسامبر ممکن است EUR/USD را در روزهای آتی سرپا نگه دارد، اما گزارش خوش بینانه فروش خرده فروشی ایالات متحده ممکن است ضعف گرینبک را مهار کند زیرا دامنه FOMC را برای دنبال کردن یک سیاست بسیار محدودکننده افزایش می دهد. .

توصیه شده توسط دیوید سانگ

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.