پیش از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره یورو/دلار آمریکا متوقف شد

[ad_1] نقاط صحبت یورو یورو/دلار آمریکا پس از کاهش ارزش برای شش روز متوالی از پایین‌ترین حد سالانه (1.0471) بازگشت، اما تصمیم فدرال رزرو احتمالاً نرخ بهره را تحت تأثیر قرار می‌دهد، زیرا به طور گسترده انتظار می‌رود بانک مرکزی سیاست‌های پولی را با سرعت بیشتری عادی کند. پیش بینی اساسی برای یورو: خنثی به

کد خبر : 200786
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۲
پیش از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره یورو/دلار آمریکا متوقف شد

[ad_1]

نقاط صحبت یورو

یورو/دلار آمریکا پس از کاهش ارزش برای شش روز متوالی از پایین‌ترین حد سالانه (1.0471) بازگشت، اما تصمیم فدرال رزرو احتمالاً نرخ بهره را تحت تأثیر قرار می‌دهد، زیرا به طور گسترده انتظار می‌رود بانک مرکزی سیاست‌های پولی را با سرعت بیشتری عادی کند.

پیش بینی اساسی برای یورو: خنثی

به نظر می رسد EUR/USD در حال تغییر مسیر قبل از پایین ترین سطح سال 2017 (1.0340) است، زیرا شاخص قیمت اصلی هزینه مصرف شخصی ایالات متحده (PCE) از 5.3 درصد تجدید نظر شده در ماه فوریه به 5.2٪ کاهش می یابد. و چاپ داده‌هایی که از منطقه یورو می‌آیند ممکن است باعث افزایش بیشتر نرخ ارز شود، زیرا پیش‌بینی می‌شود که گزارش بیکاری آلمان نشان‌دهنده بهبود بیشتر در بازار کار باشد.

پیش بینی یورو: پیش از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره، فروش یورو/دلار آمریکا متوقف می شود

پیش بینی می شود بیکاری در آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا، پس از انقباض 18 هزار نفری در ماه قبل، در ماه آوریل 15 هزار کاهش یابد، و یک تحول مثبت ممکن است باعث تشویق این کشور شود. بانک مرکزی اروپا (ECB) برای تعدیل دستورالعمل‌های رو به جلو برای سیاست‌های پولی، زیرا تعداد فزاینده‌ای از مقامات شورای حاکم تمایل بیشتری برای تغییر دنده نشان می‌دهند.

پیش بینی یورو: پیش از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره، فروش یورو/دلار آمریکا متوقف می شود

با این حال، تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در مورد نرخ بهره در 4 مه ممکن است تا حد زیادی بر EUR/USD تاثیر بگذارد، زیرا انتظار می رود بانک مرکزی به طور گسترده ای نرخ بهره را 50 واحد افزایش دهد، و باید دید که آیا رئیس جروم پاول و شرکت به عنوان “کمیته” انقباض کمی (QT) را آغاز خواهند کرد انتظار دارد در نشست آتی، کاهش دارایی های خود را از اوراق بهادار خزانه داری و بدهی های نمایندگی و اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن نمایندگی آغاز کند.

با این گفته، یک افزایش دیگر نرخ FOMC همراه با برنامه‌هایی برای کاهش ترازنامه بانک مرکزی ممکن است یورو/دلار آمریکا را تحت فشار قرار دهد زیرا کمیته سیاست‌های پولی را با سرعت بیشتری عادی می‌کند، اما تاخیر در استراتژی خروج فدرال رزرو ممکن است در کوتاه‌مدت ایجاد کند. در بحبوحه انتظارات برای تغییر قریب الوقوع در سیاست بانک مرکزی اروپا، افزایش مجدد نرخ ارز.

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.