پیش از انتشار اطلاعات کلیدی ایالات متحده، بازارها همچنان متلاطم هستند

[ad_1] اشتراک گذاری: آنچه باید در روز جمعه 24 فوریه بدانید در اینجا آمده است: اگرچه دلار آمریکا در روز پنجشنبه موفق شد در برابر رقبای اصلی خود انعطاف پذیر بماند، اما به نظر می رسد در آخرین روز معاملاتی هفته، شتاب صعودی خود را از دست داده است. داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های

کد خبر : 324356
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
پیش از انتشار اطلاعات کلیدی ایالات متحده، بازارها همچنان متلاطم هستند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

آنچه باید در روز جمعه 24 فوریه بدانید در اینجا آمده است:

اگرچه دلار آمریکا در روز پنجشنبه موفق شد در برابر رقبای اصلی خود انعطاف پذیر بماند، اما به نظر می رسد در آخرین روز معاملاتی هفته، شتاب صعودی خود را از دست داده است. داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده (BEA) که معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو ایالات متحده است، در سند اقتصادی ایالات متحده در کنار ارقام هزینه‌های شخصی و درآمد شخصی برای ماه فوریه ارائه خواهد شد. داده‌های فروش خانه جدید ژانویه و Fedspeak نیز از نزدیک توسط فعالان بازار مشاهده خواهند شد.

پیش نمایش تورم PCE ایالات متحده: آیا دلار آمریکا می تواند برای همیشه صعودی شود؟

BEA روز پنجشنبه اعلام کرد که رشد سالانه واقعی تولید ناخالص داخلی (GDP) برای سه ماهه چهارم را از 2.9 درصد به 2.7 درصد بازبینی کرده است. نکته مثبت این است که مطالبات اولیه بیکاری هفتگی برای ششمین هفته متوالی زیر 200000 باقی ماند و به سرمایه گذاران شرایط سخت بازار کار را یادآوری کرد. شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از این داده ها بالاتر رفت، اما وضعیت بهبود یافته بازار، همانطور که با افزایش قابل توجه شاخص های اصلی وال استریت منعکس شد، صعود DXY را محدود کرد. در همین حال، بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در روز پنجشنبه نزدیک به 1 درصد از دست داد و اوایل جمعه به زیر 3.9 درصد کاهش یافت.

پیش نمایش تورم اصلی PCE ایالات متحده: فرصت فروش دلار آمریکا؟ سه دلیل برای انتظار اسلاید

یورو/دلار آمریکا زیان اندکی را در روز پنجشنبه ثبت کرد. این جفت در مرحله تثبیت در حدود 1.0600 در اوایل جلسه اروپا باقی می ماند. داده های آلمان نشان می دهد که تولید ناخالص داخلی در سه ماهه چهارم به میزان 0.4 درصد در مقایسه با برآورد اولیه -0.2 درصد کاهش یافته است.

به دنبال برخی نوسانات در ساعات معاملاتی آسیا، USD/JPY زیر ساعت 135.00 صبح اروپا ثابت می ماند. کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن (BoJ) روز جمعه گفت که ین ضعیف ژاپن برای صادرات، گردشگری ورودی و برخی بخش‌های خدماتی خوب است. با این حال، Ueda همچنین اذعان کرد که ین ضعیف تأثیر منفی بر خانوارها گذاشته است. اوئدا ادامه داد: «اگر تورم به سمت هدف 2 درصد پیش رفت، باید سیاست را عادی کنیم.

GBP/USD در روز پنجشنبه دومین متوالی را در قلمرو منفی بست اما توانست بالای 1.2000 بماند. این زوج در اوایل روز جمعه نسبتاً ساکت می مانند.

طلا قیمت روز پنجشنبه به پایین ترین سطح خود در سال 2023 زیر 1820 دلار رسید، اما در بحبوحه عقب نشینی بازده اوراق قرضه آمریکا، زیان های روزانه خود را از بین برد. XAU/USD در روز جمعه در حدود 1825 دلار حرکت می کند.

بیت کوین برای سومین روز متوالی در روز پنجشنبه کاهش یافت و در اوایل جمعه به کاهش ادامه داد. BTC/USD آخرین بار در حدود 23900 دلار معامله شد. اتریوم زیان های کوچکی را در روز پنجشنبه ثبت کرد اما شتاب بهبود خود را نزدیک به 1700 دلار از دست داد. در صبح روز جمعه اروپا، ETH/USD ثابت در روز با 1650 دلار معامله می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.