پیشینه: کانادا بودجه ای را برای پروژه هایی که از برابری جنسیتی و اقدامات آب و هوایی حمایت می کنند، اعلام می کند

[ad_1] امروز، کانادا اعلام کرد که 67.5 میلیون دلار بودجه برای 8 پروژه اقدام اقلیمی فراهم می کند. بودجه توسعه بین المللی به شرح زیر توزیع می شود. زنان روستایی در حال پرورش تغییر SeedChange: 14.8 میلیون دلار (بین سال های مالی 2021 تا 2022 و 2026 تا 2027) این پروژه مناطق روستایی دورافتاده اتیوپی،

کد خبر : 176122
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۲۱
پیشینه: کانادا بودجه ای را برای پروژه هایی که از برابری جنسیتی و اقدامات آب و هوایی حمایت می کنند، اعلام می کند

[ad_1]

امروز، کانادا اعلام کرد که 67.5 میلیون دلار بودجه برای 8 پروژه اقدام اقلیمی فراهم می کند. بودجه توسعه بین المللی به شرح زیر توزیع می شود.

زنان روستایی در حال پرورش تغییر

SeedChange: 14.8 میلیون دلار (بین سال های مالی 2021 تا 2022 و 2026 تا 2027)

این پروژه مناطق روستایی دورافتاده اتیوپی، کنیا و تانزانیا را هدف قرار خواهد داد، جایی که کشاورزی شغل اصلی و استفاده اصلی از نیروی کار زنان است. مناطق هدف به طور منفی تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی، ناامنی غذایی و هنجارها و شیوه های مردسالارانه هستند که نقش رهبری زنان در خانواده و جامعه را به شدت محدود می کند، از جمله در مورد شیوه های کشاورزی. این پروژه از طریق استفاده از رویکردهای زراعی-اکولوژیکی که تولید عادلانه، مدیریت منابع پایدار و دسترسی به بازار را تشویق می‌کند، زنان را توانمند می‌سازد و تغییرات دگرگون‌کننده جنسیتی را تشویق می‌کند. با همکاری با حقوق زنان و سازمان های مبتنی بر کشاورزی، حمایت هایی برای پیشبرد سازگاری با آب و هوا، افزایش امنیت غذایی، افزایش برابری جنسیتی، کاهش خشونت جنسی و جنسیتی و بهبود معیشت زنان روستایی ارائه خواهد شد.

امنیت غذایی و تغذیه ای و تغییرات آب و هوایی در ساحل

توسعه و صلح-کاریتاس کانادا: 13.3 میلیون دلار (بین سال های مالی 2021 تا 2022 و 2025 تا 2026)

این پروژه در منطقه ساحل مرکزی آفریقا اجرا خواهد شد. از یک استراتژی چند جانبه برای تقویت امنیت غذایی و تغذیه کارگران، به ویژه زنان و جوانان، در بخش های کشاورزی، جنگلداری، دامداری و شیلات و همچنین بهبود مدیریت منابع طبیعی از طریق اتخاذ شیوه هایی برای کاهش و کاهش استفاده خواهد کرد. سازگاری با تغییرات آب و هوایی این پروژه علاوه بر افزایش بهره‌وری و پایداری فعالیت‌های اقتصادی کارگران، امنیت اجتماعی-اقتصادی طولانی‌مدت را با ترویج حکمرانی فراگیر و تقویت حساسیت جنسیتی و گنجاندن موضوعات مهم برای گروه‌های به حاشیه رانده شده، از جمله افراد آواره، در محلی تضمین می‌کند. سیاست گذاری ملی و منطقه ای

ابتکار دانش و ظرفیت راه حل های آب و هوایی مبتنی بر طبیعت

موسسه بین المللی توسعه پایدار: 957000 دلار (بین سال های مالی 2021 تا 2022 و 2023 2024)

این پروژه آموزش طراحی، اجرا و مدیریت پروژه های راه حل آب و هوایی مبتنی بر طبیعت را برای جامعه مدنی و سازمان های بومی در سراسر جهان ارائه می دهد. این آموزش دانش و ظرفیت جامعه مدنی جنوب و شمال و مردمان بومی و سازمان‌ها را در طراحی و اجرای راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت برای پروژه‌های سازگاری با اقلیم تقویت می‌کند که برابری جنسیتی را پیش می‌برد، از نظر اجتماعی فراگیر است و مزایای تنوع زیستی را در آسیب‌پذیرترین مناطق کشور فراهم می‌کند. جهان، از جمله کشورهای جنوب صحرای آفریقا، کشورهای جزیره ای کوچک در حال توسعه و کشورهای کمتر توسعه یافته.

اقتصاد سبز: توانمندسازی اقتصادی زنان در تونس

برنامه توسعه سازمان ملل: 7.2 میلیون دلار (بین سال های مالی 2021 تا 2022 و 2025 تا 2026)

این پروژه در 7 منطقه تونس اجرا خواهد شد و هدف آن تقویت ظهور یک اکوسیستم کارآفرینی با ابزارهای مالی است که نوآورانه، جایگزین و قابل دسترس برای مخاطبان گسترده از جمله زنان کارآفرین است و در نتیجه باعث رشد اقتصادی پایدار و فراگیر می شود. این سازمان از نزدیک با مؤسسات تونس همکاری خواهد کرد تا ظرفیت های قانونگذاری و حاکمیتی آنها را برای ترویج کارآفرینی سبز و توسعه مکانیسم های تأمین مالی نوآورانه و فراگیر تقویت کند. این پروژه همچنین از بخش خصوصی سبز، به ویژه در سطح محلی، با هدف تمرکز توسعه در سرزمین ها از طریق رویکرد زنجیره ارزش و ارتقای گفتگوی عمومی-خصوصی حمایت خواهد کرد.

پروژه اقتصاد اجتماعی خدمات کشاورزی برای زنان روستایی در تونس

Union des Producteurs Agricoles-Développement International [union of agricultural producers-international development]: 9.7 میلیون دلار (بین سالهای مالی 2021 تا 2022 و 2025 تا 2026)

هدف این پروژه بهبود توانمندی اجتماعی-اقتصادی و تاب آوری زنان تولیدکننده مواد غذایی کشاورزی تونس در مواجهه با مخاطرات اقلیمی و شوک ها و تخریب محیط زیست است. هدف این پروژه نیز افزایش رهبری زنان در ساختارهای خدمات کشاورزی و کشاورزی است.

توسعه اقتصادی پایدار از طریق انرژی های تجدیدپذیر در اردن

Cowater International Inc.: 4.6 میلیون دلار (بین سالهای مالی 2021 تا 2022 و 2023 تا 2024)

هدف این پروژه گسترش استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و راه حل های انرژی کارآمد در خانواده ها، مدارس و مؤسسات عمومی در برخی از فقیرترین جوامع اردن است. این به چالش کشیدن هنجارهای جنسیتی با ارائه آموزش های حرفه ای حساس به جنسیت به زنان کمک می کند، به آنها کمک می کند تا شغل خود را به عنوان تکنسین های انرژی های تجدیدپذیر تضمین کنند و از ایده های تجاری نوآورانه زنان کارآفرین حمایت کنند. این پروژه از طریق گروهی از زنان آموزش دیده سفیران انرژی، آگاهی جامعه را از مزایای انرژی پاک افزایش می دهد. این به زنان قدرت می دهد تا بر تصمیم گیری در جوامع و خانواده های خود تأثیر بگذارند و سرمایه گذاری در راه حل های انرژی های تجدیدپذیر را تشویق می کند.

مکانیسم انتقال زغال سنگ به رهبری زنان

بانک جهانی: 15 میلیون دلار (بین سال های مالی 2021 تا 2022 و 2031 تا 2032)

این پروژه با هدف تقویت رهبری اقلیم زنان و مشارکت مؤثر در طراحی و تصمیم‌گیری در مورد استراتژی‌های انتقال زغال سنگ و اجرای پروژه‌هایی است که توسط صندوق سرمایه‌گذاری اقلیمی چند اهداکننده برای تسریع انتقال زغال‌سنگ تأمین می‌شود، که کانادا در آن مشارکت خواهد کرد. 1 میلیارد دلار کمک کانادا توسط نخست وزیر جاستین ترودو در 1 نوامبر 2021 در بیست و ششمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد اعلام شد.

ارتقای ظرفیت کمک های بشردوستانه انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا در خطرات چندگانه

مرکز هماهنگی انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا (ASEAN) برای کمک‌های بشردوستانه (مرکز AHA) در مدیریت بلایا: 2 میلیون دلار (بین سال‌های مالی 2021 تا 2022 و 2025 تا 2026)

این پروژه از ادغام مرکز AHA در مدیریت بلایا از ملاحظات جنسیتی، حفاظتی و فراگیر و سازگاری با تغییرات آب و هوا و استانداردها و اقدامات پایداری محیطی حمایت می کند. به طور خاص، هدف این پروژه بهبود ظرفیت کشورهای عضو آسه آن و شرکای محلی برای ارائه کمک‌های بشردوستانه متناسب با جنسیت و پاسخ به بلایای طبیعی و انسانی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.