پیشینه: پروژه هایی که از طریق سال 2021 تأمین مالی شده اند، فراخوانی برای پیشنهادات برای کاهش موانع اشتغال در محل های کاری تحت نظارت فدرال ارائه کردند.

[ad_1] برنامه فرصت های محل کار: حذف موانع برابری (WORBE) که در سال 2014 راه اندازی شد، از کارفرمایان تحت نظارت فدرال و مشروط به قانون عدالت استخدامی در تلاش‌های خود برای بهبود نمایندگی چهار گروه حقوق‌طلب تعیین‌شده بر اساس این قانون در زمینه‌های کم نمایندگی از طریق مشارکت و استراتژی‌های متناسب با صنعت. در

کد خبر : 163814
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
پیشینه: پروژه هایی که از طریق سال 2021 تأمین مالی شده اند، فراخوانی برای پیشنهادات برای کاهش موانع اشتغال در محل های کاری تحت نظارت فدرال ارائه کردند.

[ad_1]

برنامه فرصت های محل کار: حذف موانع برابری (WORBE) که در سال 2014 راه اندازی شد، از کارفرمایان تحت نظارت فدرال و مشروط به قانون عدالت استخدامی در تلاش‌های خود برای بهبود نمایندگی چهار گروه حقوق‌طلب تعیین‌شده بر اساس این قانون در زمینه‌های کم نمایندگی از طریق مشارکت و استراتژی‌های متناسب با صنعت.

در 30 نوامبر 2020، دولت کانادا گسترش برنامه WORBE را از طریق بیانیه اقتصادی پاییز 2020 با تخصیص بودجه اضافی 1.5 میلیون دلاری در سال‌های 2021-2020 و 2.5 میلیون دلار در سال در حال انجام اعلام کرد. از سال 2022-2023، برنامه WORBE 3 میلیون دلار بودجه در هر سال مالی ارائه خواهد کرد.

در بهار 2021، از طریق یک فراخوان درخواستی برای پیشنهادات، دولت بودجه اضافی را برای سال های 2021-2022 به سازمان های زیر اختصاص داد:

انجمن ابتکار تجارت سیاه

انجمن ابتکار کسب و کار سیاه 250000 دلار برای راه اندازی پروژه ملی حذف موانع سهام در بخش بانکی دریافت کرد. با مشارکت گروه TD Bank و Black Opportunity Fund، هدف این پروژه افزایش نمایندگی و دسترسی به فرصت‌های مدیریت سیاه‌پوستان کانادایی در بخش بانکداری، به‌ویژه در پست‌های مدیریتی در سطوح میانی و ارشد است. از طریق مجموعه‌ای از کارگاه‌ها و میزگردهای آنلاین که در نوامبر 2021 آغاز شد، انجمن ابتکاری کسب‌وکار سیاه گفتگوی باز با تصمیم‌گیرندگان از سراسر کانادا داشته است تا به آنها کمک کند موانع درون سازمان‌شان را درک کرده و شناسایی کنند. این گفتگوها ادامه دارد و هدف آن تجهیز سازمان ها به ابزارهای لازم متناسب با نیازهای خاص صنعت است تا از طریق استخدام، حفظ، رشد حرفه ای و موفقیت کلی در صنعت بانکداری کانادا، فرصت های سیاه پوستان کانادا را تضمین کند.

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به رفع موانع حقوق صاحبان سهام در بخش بانکی مراجعه کنید.

فدراسیون سیاه پوستان کانادا

فدراسیون سیاه پوستان کانادا (FBC) 203293 دلار برای راه اندازی پروژه نمایندگی در بخش های فدرال دریافت کرد. هدف این پروژه تعامل با کارفرمایان تحت نظارت فدرال، مانند بانک سلطنتی کانادا، و سایر ذینفعان، مانند دانشگاه تورنتو، برای درک بهتر موانعی است که به نمایندگی کمتر سیاه پوستان کانادایی در مدیریت ارشد در بانکداری کمک می کند. بخش FBC در نظر دارد یک کیت ابزار دیجیتال ایجاد کند، تالارهای ملی را برای رسیدگی به موانع برگزار کند، یک کمپین آنلاین ایجاد کند و در تحقیقات مربوط به بهترین شیوه ها و فرصت ها شرکت کند.

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با FBC به آدرس [email protected] تماس بگیرید یا از وب سایت فدراسیون سیاه پوستان کانادا دیدن کنید.

انجمن کانادایی برای اشتغال حمایتی

انجمن کانادایی برای اشتغال حمایت شده (CASE) 247,872 دلار برای راه اندازی پروژه Diversity Works: Exploring Supported Employment Experiences of BIPOC Who Experience Disability دریافت کرد. با مشارکت مرکز تحقیقات مبتنی بر جامعه، این پروژه با هدف بررسی تجربیات BIPOC (سیاه پوست، بومی و رنگین پوست) است که در حین کار برای ایمن سازی و حفظ شغل با کمک ارائه دهندگان خدمات اشتغال (ارائه دهندگان) ناتوانی را تجربه می کنند. ). پس از مجموعه ای از فعالیت ها، مانند نظرسنجی، گروه های متمرکز و مصاحبه های عمیق با کارفرمایان، ارائه دهندگان و افراد رنگین پوستی که به خدمات اشتغال پشتیبانی شده دسترسی دارند، CASE یک گزارش تحقیقاتی و دستورالعمل های توصیه ای را برای ارائه دهندگان تولید خواهد کرد تا ظرفیت خود را برای مشارکت در افزایش دهند. ارائه خدمات متقاطع و رفع موانع درگیر شدن. CASE یافته ها و توصیه های تحقیقاتی خود را در 27 ارائه خواهد کردهفتم کنفرانس سالانه CASE

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به صفحه وب پروژه Diversity Works – CASE مراجعه کنید یا با Shifat Ara، مدیر پروژه، به آدرس [email protected] تماس بگیرید.

مبالغ بودجه ممکن است تغییر کند. قراردادهای کمک هزینه و مشارکت در صفحه وب افشای فعال افشا شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.