پیشینه: دولت کانادا قوانینی را برای حمایت از نسل بعدی هنرمندان و سازندگان کانادایی معرفی می کند.

[ad_1] GATINEAU – 2 فوریه 2022 امروز، دولت کانادا قانون پخش آنلاین را معرفی کرد. لایحه پیشنهادی سیاست پخش را برای کانادا به‌روزرسانی می‌کند و خدمات پخش آنلاین را ملزم می‌کند تا به ایجاد و در دسترس بودن داستان‌ها و موسیقی کانادایی به شیوه‌ای عادلانه کمک کنند. ویژگی های کلیدی لایحه پیشنهادی عبارتند از: تأیید

کد خبر : 164479
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۵۲
پیشینه: دولت کانادا قوانینی را برای حمایت از نسل بعدی هنرمندان و سازندگان کانادایی معرفی می کند.

[ad_1]

GATINEAU 2 فوریه 2022

امروز، دولت کانادا قانون پخش آنلاین را معرفی کرد. لایحه پیشنهادی سیاست پخش را برای کانادا به‌روزرسانی می‌کند و خدمات پخش آنلاین را ملزم می‌کند تا به ایجاد و در دسترس بودن داستان‌ها و موسیقی کانادایی به شیوه‌ای عادلانه کمک کنند.

ویژگی های کلیدی لایحه پیشنهادی عبارتند از:

تأیید اینکه پخش آنلاین – که معمولاً به عنوان جریان نامیده می شود – تحت این قانون قرار دارد.

  • در حال حاضر، خدمات آنلاینی که محتوای صوتی و سمعی و بصری را از طریق اینترنت ارائه می کنند، از اکثر مقررات مستثنی هستند. لایحه پیشنهادی روشن می‌کند که عمده خدمات پخش آنلاین مشمول این قانون هستند و ملزم به مشارکت در حمایت از فرهنگ کانادا هستند.
  • بسیاری از سرویس های رسانه های اجتماعی به پخش آنلاین مشغول هستند. لایحه پیشنهادی آنها را ملزم می‌کند تا زمانی که برنامه‌های تجاری، مانند آلبوم‌های موسیقی، در پلتفرم‌هایشان آپلود و توزیع می‌شوند، مشارکت کنند. با این حال، لایحه پیشنهادی به وضوح مشخص می‌کند که این لایحه برای تک تک کاربران خدمات رسانه‌های اجتماعی یا برنامه‌های آماتوری که توسط آن کاربران آپلود می‌شوند اعمال نمی‌شود. هیچ کاربر یا سازندگان آنلاین تحت نظارت قرار نخواهند گرفت. فقط خود پلتفرم ها نسبت به فرهنگ ما تعهد دارند.

به روز رسانی سیاست های پخش و نظارتی برای کانادا

  • عناصر کلیدی خط مشی پخش برای کانادا به روز شده است تا همه کانادایی ها را شامل شود.
  • لایحه پیشنهادی به رسمیت می‌شناسد که سیستم پخش برنامه‌های تلویزیونی کانادا باید از طریق برنامه‌های خود و فرصت‌های شغلی ناشی از فعالیت‌هایش، در خدمت نیازها و منافع همه کانادایی‌ها – از جمله فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها، بومیان، افراد دارای معلولیت، کانادایی‌هایی از اقلیت زبان رسمی باشد. جوامع، کانادایی‌هایی از جوامع نژادی و کانادایی‌هایی با پیشینه‌های قومی فرهنگی، موقعیت‌های اجتماعی-اقتصادی، گرایش‌های جنسی، هویت‌ها و عبارات جنسیتی، و سنین.
  • برنامه‌هایی که فرهنگ‌های بومی در کانادا را منعکس می‌کنند باید در سیستم پخش کانادا ارائه شوند. لایحه پیشنهادی فضایی را برای برنامه‌های بومی و خدمات رسانه‌ای در سیستم پخش کانادا تضمین می‌کند.
  • لایحه پیشنهادی تعهد به جوامع اقلیت زبان رسمی و تولید و پخش برنامه های اصلی به زبان فرانسوی در همه انواع خدمات و پلتفرم ها را تقویت می کند.
  • لایحه پیشنهادی دسترسی بیشتر برای افراد دارای معلولیت را ترویج می کند.

ایجاد رویکردی انعطاف‌پذیرتر برای مقررات و بودجه پایدار برای داستان‌های کانادایی

  • لایحه پیشنهادی یک رویکرد انعطاف‌پذیر به مقررات را تسهیل می‌کند، که به تنظیم‌کننده اجازه می‌دهد تا با در نظر گرفتن سیاست‌ها و اهداف نظارتی قانون، تنوع پخش‌کنندگان در سیستم (و تفاوت‌های بین آن‌ها، شرایط خدمات و سایر الزامات نظارتی تحمیل‌شده بر صدا و سیما را تنظیم کند. ) و بسته به شرایط چه چیزی منصفانه و منصفانه است.
  • لایحه پیشنهادی به تنظیم کننده اختیارات صریح را می دهد تا از شرکت های پخش، از جمله شرکت های آنلاین، برای کمک مالی به برنامه ها و سازندگان کانادایی بخواهد.
  • تنظیم کننده نمی تواند آنچه را که می توانید یا نمی توانید در رسانه های اجتماعی ببینید، کنترل کند. برای این منظور، تنظیم کننده فقط نتایج معینی را تجویز می کند، نه نحوه دستیابی به آنها. به عنوان مثال، تنظیم کننده قادر به تحمیل الگوریتم ها یا کد منبع خاصی نخواهد بود. آنها با شرکت های پخش کار خواهند کرد تا به اهداف سیاست فرهنگی ما کمک کنند.

نوسازی اختیارات نظارتی و اجرایی تنظیم کننده

  • لایحه پیشنهادی تضمین می کند که تنظیم کننده ابزارهای مورد نیاز خود را به عنوان یک تنظیم کننده مدرن برای جمع آوری اطلاعات از ذینفعان در اختیار دارد. همچنین تضمین می کند که اطلاعات حساس تجاری که توسط تنظیم کننده در جریان رسیدگی جمع آوری می شود به درستی محافظت می شود.
  • لایحه پیشنهادی از طریق یک طرح جریمه پولی اداری (AMPs) اختیارات اجرایی جدیدی را به رگولاتور ارائه می‌کند، که اختیارات اجرایی تنظیم‌کننده را با نحوه تنظیم ارتباطات از راه دور و هرزنامه‌ها همسو می‌کند.

در مجلس گذشته، در مورد نقش خدمات رسانه های اجتماعی در حمایت از هنرمندان و فرهنگ کانادا بحث شد. لایحه ای که مجدداً معرفی شده است، دو هدف را متعادل می کند. از یک طرف، برنامه های تجاری را بدون توجه به نحوه توزیع آنها، از جمله در خدمات رسانه های اجتماعی، ضبط می کند. از سوی دیگر، لایحه پیشنهادی همچنین واضح است که تنظیم‌کننده قدرت تنظیم استفاده روزمره کانادایی‌ها از رسانه‌های اجتماعی، از جمله زمانی که آنها محتوای آماتوری را برای این خدمات ارسال می‌کنند، ندارد. لایحه پیشنهادی برای کاربران کانادایی یا سازندگان فردی اعمال نمی شود.

لایحه مجدداً ارائه شده همچنین اشتباهات پیش نویس را تصحیح می کند، از جمله اما نه محدود به قرار دادن و شماره گذاری مفاد.

به‌روزرسانی‌ها به کارهای قبلی نمایندگان مجلس احترام می‌گذارند و لایحه جدید تا حد زیادی منعکس‌کننده آن چیزی است که در ژوئن 2021 توسط مجلس عوام تصویب شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.